محمود فکری

سرمربی تیم فوتبال استقلال گفت: در حال حاضر بهترین مدافع راست لیگ برتر وریا غفوری است و دعوت نشدن او به تیم ملی منطقی نیست و باید در این ماجرا بازنگری شود.

 

به گزارش استقلال نیوز، محمود فکری سرمربی تیم فوتبال استقلال(تاج) در گفتگو با خبر ورزشی در خصوص مسائل مختلف این باشگاه و بازی این هفته این تیم مقابل فولاد خوزستان صحبت های انجام داد که در ادامه می خوانید:

   

* باید بهترین بودنمان را خودمان باور کنیم

هر شکی می تواند باشد. شک به تیم، شک به موفقیت، شک به شکست دادن تیم حریف یا حتی توانایی خودمان باید به یقین تبدیل شود. باید اول خودمان در استقلال باور کنیم بهترین هستیم تا بتوانیم به دیگران بقبولانیم.

* وریا بهترین مدافع راست لیگ ایران است

به نظر من وریا در حال حاضر بهترین مدافع راست ایران و یکی از آماده ترین بازیکنان فوتبال کشور است که می توانست به تیم ملی دعوت شود. من با خود وریا و سایر بچه ها هم صحبت کردم که هرقدر تعداد ملی پوشان استقلال بیشتر باشد، خوشحال تر میشوم. لذت میبرم بازیکنان بیشتری از استقلال به تیم ایران دعوت شوند و حتی برای من مهم است که استقلالی های بیشتری در ترکیب تیم ملی فیکس باشند یا بازی کنند. باور کنید وقتی مهدی قایدی به بوسنی گل زد آنقدر خوشحال شدم که انگار پسر خودم بازی کرده و گل زده است.

* بازیکنان من باید حقشان را در زمین بگیرند

لازم باشد حتما در این خصوص با سرمربی تیم ملی صحبت خواهم کرد اما من از بازیکن استقلال می خواهم اول خودش حقش را در زمین بگیرد. وریا غفوری یا هر بازیکن دیگری باید اول در استقلال ستاره باشد. وریا غفوری هفته اول یک کاپیتان واقعی بود که گل اول مارا هم با هوشیاری زد. مطمئن باشید او بهترین بازی های عمر خود را امسال در استقلال انجام میدهد و با لیاقت وشایستگی بار دیگر پیراهن تیم ملی را خواهدداشت

* خواسته هواداران را روی چشم می گذارم

باید کار کنیم، زحمت بکشیم، بجنگیم و البته صبور باشیم. جام را هفته های ابتدایی لیگ یا نیم فصل اول به تیمی نمی دهند. باید تاسوت پایان لیگ کار کنیم، زحمت بکشیم و صبوری به خرج بدهیم تا موفق شویم. هوادار استقلال هرتوقعی داشته باشد من محمودفکری روی چشم خودم می گذارم. خوب می دانم اینجا استقلال است و همیشه باید مدعی قهرمانی باشد اما ضروری است قدم به قدم جلو برویم. ما بازی به بازی پیش می رویم و به جای حرف زدن درباره قهرمانی تلاش می کنیم به آن برسیم.

اخبار استقلال

 

 


 مطالب مرتبط:

واکنش ها به سیرک محمد حسین میثاقی/ ماهی ها گریه شان دیده نمی شود، حرامزاده ها ذات کثیفشان!

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار