محمود فکری

سرمربی تیم فوتبال استقلال(تاج) در خصوص تکذیب ادعای رئیس هیات مدیره این باشگاه مبنی بر بازگشت کادر پزشکی توضیحاتی ارائه داد.

 

به گزارش استقلال نیوز، محمود فکری سرمربی تیم فوتبال استقلال(تاج)در گفت‌وگو با سایت رسمی باشگاه، در خصوص مصاحبه صبح امروز اسماعیل خلیل‌زاده رئیس هیئت مدیره باشگاه استقلال، صحبت کرد که در ادامه می خوانید:

   

* ادعای اسماعیل خلیل زاده؟

روز گذشته از طریق آقایان نصرالله عبداللهی و نظری جویباری خبردار شدم با آقای دکتر امین نوروزی صحبت شده و قرار است ایشان از روز دوشنبه کادر پزشکی خود را به محل تمرین بفرستد و سوءتفاهم‌‌ها هم در فرصت مناسب حل شود.

من نیز این موضوع را به آقای خلیل‌زاده انتقال دادم و گفتم مشکل کادرپزشکی حل شده و قرار است دکتر نوروزی برگردد. رئیس هیئت مدیره باشگاه هم صبح امروز در برنامه تلویزیونی حاضر شد و اعلام کرد مشکل دکتر نوروزی حل شده است.

* صحبت پایانی؟

جا دارد از آقای خلیل‌زاده تشکر کنم که قبول کردند با پادرمیانی برخی از دوستان، دکتر نوروزی و همکارانش به استقلال باز گردند اما نمی‌دانم چرا مجدداً این موضوع تکذیب شد و ایشان قبول نکردند با پادرمیانی بزرگان استقلال این موضوع حل شود.

به گزارش استقلال نیوز، فرض می کنیم گفته های فکری کاملا منطبق بر واقعیت است و هیچگونه سعی ای مبنی بر تطهیر خلیل زاده در آن نیست، ولی با این وجود آیا رئیس هیات مدیره یک باشگاه در برنامه زنده تلویزیونی آن هم مقابل دیدگان بینندگان بیشمار وقتی مطلبی را عنوان می کند نباید از صحت کامل آن اطلاع کافی داشته باشد؟

به نظر شما یکی از دلایل عدم بازگشت دکتر نوروزی و دکتر ستوده به استقلال همین گفت و گوی تلویزیونی دست پاچه وار خلیل زاده نبود؟

آیا بهتر نبود خلیل زاده بدون واسطه(محمود فکری و نظری جویباری) جلسه ای با حضور کادر پزشکی و سید حسین حسینی برگزار و سوتفاهمات را برطرف می کرد آنگاه از طریق رسانه رسمی باشگاه اطلاع رسانی صورت می گرفت؟

به هر حال بزرگترین مشکل این روزهای استقلال سو مدیریت و مدیران ناکاربلدی است که تنها به فکر جمع کردن فالور در اینستاگرام می باشند.

اخبار استقلال

      


 مطالب مرتبط:

چند خبر کوتاه از استقلال/ واکنش سید حسین حسینی به جدایی کادر پزشکی؛ زکی پور مسافر سیرجان شد!

دکتر نوروزی به استقلال بر نمی گردد/ خلیل زاده چرا مدام دروغ می گوید؟!

احمد مددی: نوروزی در استقلال دکتر نوروزی شد؛ قرارداد بازیکنان را تعدیل می کنیم

اسماعیل خلیل‌زاده: منتظریم تا شفر به فیفا نامه بزند؛ مشکل دکتر نوروزی حل شد به استقلال بازگشت!

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار