چند خبر کوتاه از استقلال

دفاع چپ جوان تیم فوتبال استقلال پس از جدایی از این تیم به گل گهر سیرجان پیوست.

 

به گزارش استقلال نیوز، پس از جدایی کادر پزشکی باشگاه استقلال(تاج) متهم ردیف اول این اتفاق یعنی سید حسین حسینی که مورد هجمه تعداد زیادی از هوادارن استقلال قرار گرفت، نسبت به این جدایی واکنش نشان داد.

      

* سید حسین حسینی به جدایی کادر پزشکی واکنش  نشان داد

دروازبان تیم فوتبال استقلال به حواشی بوجود آمده پس از جدایی کادر پزشکی این باشگاه در استوری اینستاگرام خود واکنش نشان داد:

استوری سید حسین حسینی


 

 

* دکتر ستوده به استوری حسینی واکنش نشان داد!

دکتر کاوه ستوده یکی از اعضای کادر پزشکی استقلال که توسط سید حسین حسینی در فرودگاه دوحه مورد هتک حرمت قرار گرفته بودنسبت به دفاعیات حسین حسینی در اینستاگرام واکنش نشان داد و گفت:

حقایق شاید الان پنهان باشند ولی مشمول مرور زمان نخواهند شد!

استوری دکتر ستوده


 

 

* زکی پور به گل گهر سیرجان پیوست

میلاد زکی پور دفاع چپ جوان تیم استقلال که توسط کادرفنی از تیم کنار گذاشته شد به گل گهر سیرجان پیوست.

زکی پور بعد از خروج از ساختمان باشگاه در صحبت هایی گفت:

دلم برای استقلال و هوادارانش تنگ می شود. بعد از صحبت با آقای فکری بهتر دیدم برای کسب تجربه در فوتبال به تیم دیگری بروم. امروز فسخ قراردادم را از باشگاه استقلال گرفتم و باید به هیات فوتبال مراجعه کنم.

تمام کسانی که از تیمی می روند حرف های زیادی دارند که بزنند. من هم حرف زیاد دارم اما بهتر است گفته نشود. من از مکتب و شاگرد علیرضا منصوریان هستم و از ایشان خیلی چیزها یاد گرفته ام. همیشه اخلاق برای من اولویت دارد. از هواداران بابت فشارهایی که به من می آوردم ناراحت هستم. اگر به من آن فشارها وارد نمی شد خیلی بهتر از این می توانستم توانایی هایم را نشان بدهم.

با گل گهر قرارداد بستم و فسخ قراردادم برای پیوستن به این تیم صادر شده است و به جز این تیم به تیم دیگری نمی توانم بروم. دوست دارم زیر نظر آقای قلعه نوعی کار کنم چون از بچگی ایشان را دوست داشتم. دوست دارم چیزهای زیادی از ایشان یاد بگیرم و از همه مهمتر اینکه قلعه نوعی یک مربی استقلالی است. انشالله بتوانم توانایی هایم را در گل گهر نشان بدهم.

هواداران استقلال با همه بدی ها و خوبی هایم من را تحمل و حمایت کردند. امیدوارم باز هم بتوانیم همدیگر را ببینیم.


 

* سرمربی استقلال امشب مهمان برنامه فوتبال برتر خواهد بود

به نقل از رسانه رسمی باشگاه استقلال محمود فکری سرمربی تیم فوتبال استقلال، امشب(دوشنبه) مهمان برنامه فوتبال برتر خواهد بود و در این برنامه درباره وضعیت آبی‌پوشان صحبت خواهد کرد.


 

 

* قرارداد فردین رابط با استقلال ثبت شد

فردین رابط بازیکن جوان استقلال بعد از عقد قرارداد با این تیم مقابل ساختمان باشگاه با خبرنگاران گفت و گویی کوتاه داشت و گفت:

خدا را شکر می کنم بعد از این همه مدت به آرزوی بچگی ام رسیدم و قراردادم با استقلال ثبت شد. امیدوارم امسال بتوانم در تیم محبوبم خوب کار کنم و انشالله با تیمی که آقای فکری بسته است و کادرفنی ای که دارند امسال قهرمان می شویم و بهترین نتایج را کسب می کنیم و دل هواداران را شاد می کنیم.

مهاجمان استقلال بهترین مهاجمان ایران هستند. اینجا استقلال است و تیم های دیگر نیست! خوشحالم که کنار این بازیکنان تمرین می کنم چه برسد به بازی کردن. همه این بازیکنان برای من الگو هستند و انشالله در کنار اینها هم بتوانم بازی کنم و هم حقم را بگیرم و هم تجربه خوبی پیدا کنم.

قول گلزنی نمی توانم بدهم ولی تمام تلاشم را می کنم، انگیزه زیادی دارم و امیدوارم در بازی بتوانم این انگیزه را خالی کنم.


 

کنفدراسیون فوتبال آسیا رای انضباطی دیدار استقلال-پاختاکور در لیگ قهرمانان 2020 را اعلام کرد

1875 دلار به خاطر بی انضباطی و سوء رفتار تیمی است. 925 دلار باید به صورت نقد تا 90 روز آینده پرداخت شود. 950 دلار جریمه تعلیقی است و در صورت تکرار در دو سال آینده قابل اجرا.


 

ایوب اصغرخانی به عنوان مشاور و مدیرفنی آکادمی باشگاه استقلال منصوب شد

ایوب اصغرخانی

به گزارش سایت رسمی باشگاه استقلال، با حکم احمد مددی سرپرست مدیرعاملی باشگاه استقلال، ایوب اصغرخانی از پیشکسوتان باشگاه استقلال به عنوان مشاور و مدیرفنی آکادمی باشگاه استقلال منصوب شد.
اصغرخانی تجارب ارزنده‌ای در حوزه فوتبال پایه دارد.

اخبار استقلال 

         


مطالب مرتبط:

دکتر نوروزی به استقلال بر نمی گردد/ خلیل زاده چرا مدام دروغ می گوید؟!

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار