خطای پنالتی روی قایدی

باشگاه استقلال(تاج) می بایست در خصوص اشتباهات داوری بازی  آلومینیوم و همچنین تصویربرداری و پخش مغرضانه دیدار توسط صدا سیما، اعتراض کند.

 

به گزارش استقلال نیوز، به عقیده کارشناسان داوری در دیداری استقلال ایران و آلومینیوم اراک دو صحنه جدی مشکوک به پنالتی، به سود استقلال توسط داور نادیده گرفته شد.

متاسفانه سید علی اصغر مومنی و کمک های او در این دیدار از دو خطای مسلم پنالتی بر روی مهدی قایدی چشم پوشی کردند تا باز هم حق استقلال از طریق داوری ضایع شود.

اولی در دقیقه 28 روی خط محوطه جریمه که مدافع از پشت به مهدی قاید ضربه زد و دومی در دقیقه 79 که دروازبان مانع با دست و پا مانع از رسیدن قایدی به توپ شد که متاسفانه در هر دو صحنه داوری از اعلام خطای پنالتی چشم پوشی کرد.

به باشگاه استقلال توصیه می کنیم در آستانه دربی و به بهانه پیروزی مقابل آلومینیوم اراک از اعتراض نسبت به داوری کوتاه نیامده و از حق خود دفاع کنند تا در بازی حساس 22 دی ماه شاهد این دست اشتباهات تاثیرگزار توسط داوران نباشیم.

متاسفانه خبرگزاری ها به ظاهر بی طرف به جای پرداختن به تمامی صحنه های اشتباهات داوری دیدار دیروز استقلال و آلومینیوم، تنها به رصد و پخش صحنه های مشکوک علیه استقلال می پردازند.

این ها همان رسانه هایی هستند که بعد از اشتباهات عجیب بیژن حیدری به نفع تیم پیروزی در دیدار مقابل ذوب آهن(خطای هند مهاجم قبل از گل اول این تیم و عدم اخراج کاپیتان سرخ ها در دقیقه 95) سکوت کرده و هیچ واکنشی نشان ندادند.

خطای پنالتی روی مهدی قایدی

به گزارش استقلال نیوز، در بازی دیروز استقلال مقابل آلومینیوم اراک مورد دیگری که برای هواداران آزار دهنده بود، نحوه پخش صحنه های  حساس و مشکوک بازی بود.

متاسفانه صدا و سیما علاوه بر اینکه بازی های استقلال را با کیفیت تصویربرداری ضعیف پخش می کند، در مورد پخش صحنه های مشکوک داوری هم مغرضانه عمل می کند و صحنه هایی که به ضرر استقلال است را سانسور می کند.

باشگاه استقلال موظف است برای دفاع از حق خود و هوادارانش نسبت به داوری های پر از اشتباه و همچنین کیفیت پخش دیدارهایش از طریق صدا و سیما اعتراض کرده و مراتب را جهت اطلاع منتشر کند.

 

اخبار استقلال

 

 


مطالب مرتبط:

هفته دهم لیگ برتر/ استقلال با برد مقابل آلومینیوم به دربی رسید؛ ببر سیاه وحشت به جان رقبا انداخت!

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار