حسن روشن

پیشکسوت تاج و باشگاه استقلال گفت: این تیم فکری به عنوان یکی از پرمهره‌ترین تیم‌های لیگ می‌تواند طی هفته های آینده بهتر عمل کند و انتقادات از صدرنشین جدول رده بندی لیگ برتر منصفانه نیست.

    

 به گزارش استقلال نیوز، حسن روشن پبشکسوت تاج و باشگاه استقلال در گفتوگو با ایلنا، در خصوص عملکرد استقلال مقابل آلومینیوم اراک،صحبت هایی را عنوان کرد که در ادامه می خوانید:

           

* شرایط استقلال را چطور ارزیابی می‌کنید؟

معمولاً این‌طور بوده که بازی‌های پیش دربی برای هر دو تیم استقلال و پرسپولیس حساس و حائز اهمیت بوده و این حساسیت می‌تواند باعث شود امتیازات حساسی در این قبیل بازی‌ها از دست برود. این طبیعی است که سرخابی‌ها دوست دارند با همه داشته‌های خود به دربی برسند و همین حفظ همه داشته‌ها می‌تواند بر عملکرد مربیان و بازیکنان داخل زمین هم تاثیر بگذارد.

* انتقادات همچنین از تیم صدرنشین وجود دارد؟

رفته رفته انتقاد از کیفیت فنی آبی پوشان به یک اپیدمی تبدیل شده که این درست نیست. به خصوص اگر این انتقادات از سوی خودی‌ها باشد. در این ایام که تیم در صدر جدول قرار دارد و بزرگ‌ترین بازی فصل در پیش است، باید از حجم انتقادات کاسته و بر حجم حمایت‌ها افزوده شود. در حال حاضر استقلال در صدر جدول قرار دارد اما برخی باز هم از این تیم انتقاد می‌کنند.

* استقلال همچنان به زمان نیاز دارد؟

استقلال امسال پُرمهره‌ترین تیم لیگ است. هیچ تیمی را پیدا نمی‌کنید که سه مهاجم مانند مطهری ، قایدی و دیاباته داشته باشد. حتی فصل گذشته بازیکنانی مانند زکی‌پور و محمدی‌مهر در این تیم حضور داشتند که در حال حاضر آنها جزو ستاره‌های تیم‌های خودشان هستند. همچنان معتقدم عیار استقلال از سه الی چهار هفته دیگر مشخص خواهد شد و بازی با تیم‌هایی مانند سپاهان و پرسپولیس می‌تواند عیار کادرفنی و بازیکنان این تیم را مشخص کند.

* عملکرد رشید مظاهری را در دروازه چطور ارزیابی می‌کنید؟

رشید مظاهری در بازی با گل‌گهر عملکرد بسیار خوبی داشت، استقلال از زمان مرحوم حجازی دروازه‌بانان خوبی داشته است و این روند با حضور رشید در استقلال ادامه خواهد داشت. قطعاً این دروازه‌بان با حضور در استقلال می‌تواند رشد کند و به استقلال هم کمک کند.

* دربی را چطور پیش بینی می‌کنید؟

قطعاً این بازی سختی برای استقلال خواهد بود، درست است که پرسپولیس در این چند دیدار نتیجه نگرفته است، اما بازیکنان این تیم چندین سال است کنار هم بازی کرده‌اند و استقلال در این دیدار باید اول به فکر گل نخوردن باشد تا بعد بتواند به گل برسد. اگر همه جوانب را در نظر بگیریم و اتفاقات پیش پا افتاده موجب نشود که بازی را از دست بدهیم می‌توانیم به نتیجه گیری امیدوار باشیم.

اخبار استقلال

 

 


 مطالب مرتبط:

هفته دهم لیگ برتر/ استقلال با برد مقابل آلومینیوم به دربی رسید؛ ببر سیاه وحشت به جان رقبا انداخت!

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار