رضا حسن زاده

پیشکسوت باشگاه استقلال (تاج) گفت: هواداران اجازه بدهند محمود فکری کارش‌ را بکند، او زحمتش را می‌کشد و آبرویش را وسط گذاشته، پس نمی‌خواهد آبرویش را حراج کند.

 

به گزارش استقلال نیوز،رضا حسن زاده پیشکسوت باشگاه استقلال(تاج) و سرمربی ماشین سازی در گفت وگو با سایت رسمی، در خصوص مسائل مختلفی، صحبت کرد که در ادامه می خوانید:

  

استقلال الان در شرایط خاصی قرار دارد

هواداران استقلال با این تیم زندگی می‌کنند و به این تیم عشق می‌ورزند. هواداران از زندگی می‌زند و در سرما و گرما وارد استادیوم می‌شوند. من حرف هواداران را می‌فهمم چون با آن‌ها زندگی کرده‌ام اما همه باید بدانیم استقلال الان در شرایط خاصی قرار دارد.

فکری مظلوم‌ترین مربی استقلال است

محمود فکری مظلوم‌ترین مربی استقلال است. ۱۵ روز مانده به بازی‌ها مربی نداشتیم و محمود فکری خطر و ریسک این انتخاب را به جان خرید و تیم را تحویل گرفت.

همه تقصیرات گردن فکری نیست

به نظر من هجمه‌ها به تیم فکری منصفانه نیست. همه تقصیرات گردن محمود فکری نیست. بازی‌ها را ببینید. یک سری جاها بازیکن اشتباه فردی داشته و مشکلات دیگری هم وجود داشته است. وقتی از تیم صحبت می‌کنیم، یعنی نتیجه خوب، نتیجه عملکرد کل تیم است و نتیجه بد باز هم عملکرد کل تیم است.

* فکری نمی‌خواهد آبرویش را حراج کند

هواداران اجازه بدهند که محمود فکری کارش‌ را بکند. محمود فکری زحمتش را می‌کشد و آبرویش را وسط گذاشته، پس نمی‌خواهد آبرویش را حراج کند. باید همه با هم هجمه‌ها را کم‌ کنیم تا تمرکز‌ فکری بالا برود و بتواند نقشه‌اش را پیاده کند.

هواداران کمی بردباری به خرج دهند

آرامش بیش از هر چیز دیگری نیاز امروز استقلال است. به عنوان یک استقلالی که همیشه طرف هوادار ایستاده تقاضا می‌کنم هواداران کمی بردباری به خرج دهند. من به نتیجه‌گیری این تیم امیدوارم.

 

اخبار باشگاه استقلال

       


 مطالب مرتبط:

گزارش تمرین ظهر جمعه استقلال/ بابک مرادی آماده بازی شد؛ قایدی همچنان روی دنده لج!

تجمع هواداران استقلال مقابل مجلس شورای اسلامی؛ آیا نمایندگان به داد هواداران مظلوم می رسند؟

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار