تجمع هوادران استقلال مقابل مجلس

هواداران استقلال که از تبعیض های دولت و وزارت ورزش به ستوه آمده اند با تجمع مقابل مجلس شورای اسلامی فریاد حق خواهی خود را به گوش نمایندگان ملت رساندند. 

 

به گزارش استقلال نیوز، هواداران تیم استقلال که از رفتارهای خصمانه وزارت ورزش و مسئولین دولتی جان به لب شده اند با تجمع مقابل مجلس شورای اسلامی، خواهان برخورد با مسببین وضعیت اسفناک تیمشان شدند.

روز گذشته جمعی از هواداران استقلال با هم قرار گذاشته بودند امروز مقابل مجلس تجمع کنند اما در این بین رسانه رسمی باشگاه استقلال روز گذشته در اقدامی عجیب اطلاعیه ای منتشر کرد.

قطعا تقاضای باشگاه استقلال از هواداران این تیم تاثیری روی تصمیم هواداران معترض ندارد. باشگاهی که به خواسته های هوادارانش احترام نمی گذارد نباید توقع داشته باشد بتواند با یک اطلاعیه هواداران را از تجمع منصرف کند.

 به همین دلیل این اطلاعیه بیشتر نقش یک فراخوان را بازی کرد و باعث شد هوادارانی هم که از این تجمع خبر نداشتند، باخبر شوند و هواداران استقلال با این جمعیت مقابل مجلس تجمع کنند.

متاسفانه در این تجمع، برخی بوقچی ها که سابقه بدی هم در برخورد با هواداران دارند، رفتار تند و توهین آمیزی با طرفداران استقلال داشتند

هواداران استقلال که امروز در مقابل مجلس شورای اسلامی تجمع کردند و از شرایط مدیریتی و نتایج این تیم ناراحت بودند.

طرفداران این تیم بارها با شعارهایی علیه اسماعیل خلیل زاده و مسعود سلطانی فر خواستار استعفای رئیس هیئت مدیره و دیگرا مدیران این تیم  شدند.

هواداران استقلال با شعار علیه مسعود سلطانی‌فر وزیر ورزش خواستار استیضاح وی شدند.

همچنین این تعداد از طرفداران استقلال علیه مدیران و کادرفنی باشگاه شعار داده و خواهان جدایی آنها شدند.

همچنین تعدادی از طرفداران تیم استقلال با شعار علیه آذری جهرمی نسبت به واکنش وزیر ارتباطات علیه تیم استقلال شعارهایی را سر دادند.

به گزارش استقلال نیوز، در حالیکه هواداران استقلال دل به عدالت نمایندگان مجلس بسته بودند عده ای از نمایندگان از پشت پنجره ساختمان مجلس شورای اسلامی برای آنها کُری خوانی کردند! 

اخبار باشگاه استقلال

 


 مطالب مرتبط:

اختصاصی استقلال نیوز/ توپ در زمین مدیران است... /بررسی فصل نقل و انتقالات و سیاست های مدیران استقلال

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار