حواشی دیدار استقلال و ذوب آهن

مهدی قائدی در غیاب غفوری بازوبند کاپیتانی استقلال را بر بازو بست.

      

به گزارش استقلال نیوز، دیدار تیم های استقلال ایران(تاج) و ذوب آهن اصفهان از ساعت 22:15 امروز یکشنبه(19 اردیبهشت 1400) از هفته بیست و دوم لیگ برتر فصل 1399/1400 در ورزشگاه خالی از تماشاگر آزادی تهران برگزار خواهد شد که در ادامه حواشی دیدار این دو تیم را می خوانید:

 

* کانون هواداران استقلال طرح موازییکی این بازی را به ستاره سوم اختصاص داده بود.

حواشی دیدار استقلال و ذوب آهن

* دیدار تیم‌های استقلال و ذوب اهن در شرایطی برگزار شد که بازیکنان تیم فوتبال ذوب آهن با تصویر قاسم‌ حدادی‌فر وارد زمین شدند. این بازیکن هفته گذشته برای سومین بار دچار مصدومیت از ناحیه رباط صلیبی شد.

حواشی دیدار استقلال و ذوب آهن

* محمد دانشگر از فهرست تیم فوتبال استقلال برای این دیدار خط خورد. علاوه بر این بازیکن، غفوری، اسماعیلی،شجاعیان و متین کریم زاده دیگر غایبان استقلال در این مسابقه هستند.هر 4 بازیکن تیم استقلال با لباس شخصی روی سکوهای ورزشگاه حضور داشتند.

حواشی دیدار استقلال و ذوب آهن

* مهدی قائدی در غیاب غفوری بازوبند کاپیتانی استقلال را بر بازو بست.

حواشی دیدار استقلال و ذوب آهن

* در اقدامی عجیب کمیته داوران بدون اطلاع رسانی رضا عادل را جایگزین پیام حیدری کرد.

* در ابتدای مسابقه بعد از اخطار رضا عادل به محمودآبادی، مجتبی حسینی به شدت به داور اعتراض کرد که این داور به سرمربی ذوب‌آهن کارت زرد نشان داد.

* بعد از اعتراض حسینی به داور، فرهاد مجیدی به داور چهارم و جلال مرادی ناظر بازی معترض شد و از نحوه اعتراضات کادر فنی ذوب‌آهن ناراحت بود.

* تیم فوتبال استقلال در این دیدار با آرایش 3-4-3 وارد زمین شد. در این دیدار یزدانی مدافع وسط، غلامی در دفاع راست و محمد نادری در دفاع چپ بازی کردند. آرایش آبی پوشان در این دیدار نسبت به بازی‌های لیگ قهرمانان تفاوت داشت و روز گذشته مصطفوی در نشست خبری اعلام کرد که استراتژی این دیدار با دیدار دربی فرق می‌کند.

* باشگاه ذوب آهن اصفهان نسبت به انتخاب گزارشگر دیدار با استقلال اعتراض کرد.روابط عمومی این باشگاه نوشت:

جای تاسف دارد که گزارشگر دیدار ذوب آهن اصفهان و استقلال تهران در دو مرحله بدلیل عدم برنامه ریزی زمانی سازمان لیگ و پخش نشدن این دیدار از لحظات اولیه بازی ، صرفا از هواداران استقلال عذرخواهی می‌کند و توهینی واضح به هواداران ذوب آهن و مردم اصفهان و سایر بینندگان می‌کند.

شاید گفتن چنین مطلبی یکبار سهوی به نظر برسد اما دوبار تکرار این مطلب نشان از رنگی بودن گزارشگر مسابقه و شیطنت وی می‌باشد.

* آرش رضاوند با دریافت کارت زرد در دیدار استقلال و ذوب‌آهن دیدار هفته اینده مقابل پرسپولیس را از دست داد. رضاوند در این فصل در دیدار با مس رفسنجان، پیکان، شهرخودرو،نفت مسجد سلیمان در دور رفت 4 کارته شد و در دیدار هفته پانزدهم به دلیل 4 کارته شدن به میدان نرفت. این بازیکن در دور برگشت مقابل سپاهان، مس رفسنجان و در دیدار امشب مقابل ذوب آهن کارت زرد گرفت تا با یک تجربه 4 کارته و یک 3 کارته شدن دیدار هفته آینده را از دست بدهد.

* گزارشگر مسابقه دیدار ذوب آهن اصفهان و استقلال تهران  بین دو نیمه مسابقه در تماس با روابط عمومی باشگاه ضمن بیان غیر عمد بودن مطلب از هواداران ذوب آهن و مردم اصفهان عذرخواهی کرد. وی  عدم تمرکز کافی بدلیل  حواشی پایان دیدار دوتیم  سپاهان و پیروزی را علت سوء تفاهم پیش آمده بیان کرد. وی در ابتدای نیمه دوم بدلیل تاخیر در پخش نیمه اول از همه هواداران و هواداران دو تیم استقلال و ذوب آهن مجددا عدرخواهی کرد.

* میلاد جهانی پس از باز کردن دروازه استقلال با دست عدد 4 را نشان داد.

* در جریان این مسابقه البته اتفاق عجیبی افتاد و دقایقی از بازی را متوقف کرد. در این مسابقه به هنگام تعویض استقلال و آمدن آرش داجلیری شارژ تابلوی تعویض تمام شد و دقایقی از بازی را معطل خود کرد.

حواشی دیدار استقلال و ذوب آهن

حواشی دیدار استقلال و ذوب آهن

* بهزاد غلامپور کنار خط به شدت به تصمیمات داور اعتراض داشت و این اعتراض او باعث شد که کارت زرد بگیرد. او پس از دریافت کارت زرد به داور اعلام کرد تیم ذوب آهن در تعویض‌ها وقت کشی می کند.

* دیدار دو تیم استقلال و ذوب آهن با دو گل به سود ذوب آهن به پایان رسید.

* مجتبی حسینی و فرهاد مجیدی پس از پایان بازی با هم دست دادند.

* اعضای تیم ذوب‌آهن پس از سوت پایان بازی به خوشحالی پرداختند و هم دیگر را در آغوش گرفتند.

 

اخبار استقلال

  

 


 مطالب مرتبط:

هفته بیست و دوم لیگ برتر/ در شبی که گردان ستاره بود، ذوب آهن با دو حمله استقلال را برد!

هفته بیست و دوم لیگ برتر/ شکست استقلال مقابل ذوب‌آهن در نیمه نخست؛ دفاع اتوبوسی اصفهانی‌ها با بدشانسی باز نشد

هفته بیست و دوم لیگ برتر/ ترکیب استقلال مقابل ذوب آهن؛ خستگی، نیاز به برد، بازی قبل از دربی و تدبیر فرهاد!

هفته بیست و دوم لیگ برتر/ صالح مصطفوی: بزرگترین مشکل ما خستگی وحشتناک بازیکنان است؛ استراتژی بازی فردا با دربی تفاوت دارد

داوران هفته بیست و دوم لیگ برتر 99/00 مشخص شدند؛ داور همدانی قاضی دیدار استقلال و ذوب آهن!

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار