صالح مصطفوی

عضو کادر فنی تیم استقلال گفت: بزرگترین مشکل ما برای بازی فردا خستگی شدید بازیکنانمان است که امیدواریم دردسرساز نشود.

     

 به گزارش استقلال نیوز، صالح مصطفوی عضو کادر فنی تیم فوتبال استقلال در نشست خبری پیش از دیدار با ذوب آهن اصفهان به جای فرهاد مجیدی حضور پیدا کرد و پاسخگوی سوال خبرنگاران شد، که در ادامه می خوانید:

 * ذوب آهن از نظر دفاعی مسنجم است

بازی فردا سنگین خواهد بود. ما ذوب آهن را آنالیز کرده‌ایم. این تیم بسیار منظم است و با برنامه دفاع می‌کند. پیدا کردن روزنه در خطوط دفاعی آنها سخت است و باید به مجتبی حسینی تبریک بگویم که تا قبل از او ذوب آهن از آشفتگی دفاعی رنج می‌برد اما امروز خوب دفاع می‌کند.

  * حدادی فر اسطوره ذوب آهن است

حدادی فر یکی از اسطوره های ذوب‌آهن و از بازیکنان خوب فوتبال ایران است، اما همانطور که گفتم ذوب‌آهن در کار دفاعی منسجم است و فکر نکنم نبود یک بازیکن تأثیرگذار باشد.

  * غفوری و اسماعیلی فردا غایب بزرگ استقلال هستند

داریوش شجاعیان به دلیل 4 اخطاره بودن محروم است. برخی بازیکنان به دلیل خستگی مسابقات لیگ قهرمانان آسیا مصدوم شده‌اند مثل وریا غفوری، فرشید اسماعیلی و محمد نادری که خوشبختانه نادری به این بازی می‌رسد، اما دو بازیکن دیگر در کنار متین کریم‌زاده به احتمال زیاد به این بازی نمی‌رسند.

  * بزرگترین مشکل ما خستگی وحشتناک بازیکنان است

همیشه بازی‌های قبل و بعد از دربی برای استقلال و پرسپولیس شرایط خاص خودش را دارد. فرهاد مجیدی سعی کرده تیم را به صورت صد در صدی مهیای بازی فردا کند. مسئله‌ای که با آن مواجه هستیم، خستگی وحشتناک بازیکنان به دلیل برنامه‌ریزی منحصر به فرد AFC است که به تیم‌های حاضر در لیگ قهرمانان آسیا تحمیل شد. علاوه بر فشرده بودن بازی‌ها، مسابقات ساعت 4،5 صبح به پایان می‌رسید و بازیکنان برخی مواقع ساعت 7 صبح به وقت ایران می‌خواستند بخوابند. بهترین ریکاوری خواب است، اما در ساعت اوج ریکاوری بازیکنان مجبور بودند بازی کنند. ساعت مسابقات به دلیل شرایط خاص کشور عربستان و ماه رمضان بود. بقیه شهرهای عربستان دو ورزشگاه داشتند، اما شهر جده تنها یک ورزشگاه برای میزبانی داشت.

  * بازی های ما در لیگ قهرمانان سخت تر از نمایندگان دیگر کشورمان بود

4 دیدارمان را دیر وقت برگزار کردیم و سیستم خواب بازیکنان بهم ریخت. انجام ریکاوری آن هم با تجهیزاتی که ما داریم، سخت بود. این مسئله باعث خستگی بسیار زیاد همراه با مصدومیت‌های بدنی بازیکنان شد. مسابقات تیم ما از همه تیم‌هایی که در آسیا شرکت کردند، سنگین‌تر بود و خسته‌تر هستند.

   * استراتژی بازی فردا با دربی تفاوت دارد

مجیدی در ادوار مختلفی که مسئولیت تیم استقلال را برعهده داشته، نشان داده که بازی به بازی پیش می‌رود. هر بازی سیستم خودش را چه به لحاظ چینش نفرات و چه سبک بازی دارد. بازی با ذوب‌آهن استراتژی متفاوتی نسبت به دیدار با پرسپولیس دارد.

  * ذوب آهن در شرایط مسابقه قرار دارد

فکر کنم تیم‌ها هر 12 روز بازی داشتند. تصور نمی‌کنم 10،12 روز فرم یک تیم را عوض کند. خستگی مسابقات لیگ قهرمانان آسیا تیم‌های شرکت کننده را اذیت کرده است. با توجه به در پیش بودن اردوی تیم ملی فرسایشی بودن لیگ برای تیم‌های شرکت کننده در آسیا سخت خواهد بود. برنامه‌ریزی AFC باعث تحلیل تیم‌ها می‌شود.

اخبار استقلال

 


مطالب مرتبط:

برنامه جدید دیدارهای هفته بیست و دوم و بیست و سوم رقابت های لیگ برتر؛ شهرآورد نود و چهارم 24 اردیبهشت!

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار