مانی غفار

مدیر رسانه‌ای باشگاه استقلال با ارائه دلایلی اثبات کرد فدراسیون فوتبال نمی‌تواند مانع از حضور دستیار ایتالیایی فرهاد مجیدی در تمرینات این تیم شود.

 

به گزارش استقلال نیوز، این روزها فدراسیون فوتبال با برنامه هماهنگ مشاوران رسانه‌ای عزیزی خادم، رئیس این فدراسیون با انواع جوسازی‌ها به دنبال سنگ‌اندازی و کارشکنی در راه پیوستن مشاور ایتالیایی فرهاد مجیدی به باشگاه استقلال هستند‌.

مانی(علی) غفار مدیر رسانه ای باشگاه استقلال(تاج) در پاسخ به جوسازی رسانه‌ها برای دستیار خارجیِ مدنظر فرهاد مجیدی در توئیتر مطالبی را عنوان کرد که در ادامه می‌خوانید:

چند نکته درباره دستیار ایتالیایی:

 

1️⃣با نظر فرهاد مجیدی قرار است یک مربی ایتالیایی به استقلال اضافه شود و اصلا قرار نیست قرارداد میان او و باشگاه استقلال به هیات فوتبال، سازمان لیگ و فدراسیون برود تا نقض قانون شود. طبیعتا این مربی نمی‌تواند روی نیمکت استقلال بنشیند

2️⃣ آیا فدراسیون می‌تواند مانع از حضور او در تمرینات شود؟
خیر. مثل این است که من، شما را به عنوان دوست خودم به تمرینات ببرم. آیا فدراسیون می‌تواند مانع از حضور دوست من در تمرینات شود؟

3️⃣شکل قرارداد؟
باشگاه استقلال به لحاظ قانونی می‌تواند از مشاوران خارجی بهره ببرد. حتی بر فرض محال اگر موانعی ایجاد شد (با توجه به دست اندازهایی که مشاهده می‌کنید)، شخص آقای مجیدی می‌تواند کارفرما محسوب شود و قرارداد میان ایشان و مربی ایتالیایی بسته شود.

4️⃣اینکه چرا اخبار غیر رسمی فدراسیون فوتبال به اسم رسمی در سایت فوتبالی منتشر شده هم جای تعجب دارد. به هرحال فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ سایت رسمی دارند.
به نظر می‌رسد عده‌ای تلاش می‌کنند سنگ جدیدی را مقابل پای باشگاه بیاندازند، بلکه با حواشی جدیدی استقلال را روبه‌رو کنند.

5️⃣حاشیه سازان بهتر است با نام خودشان و نه به عنوان یک مقام آگاه در این رابطه اظهارنظر کنند تا هواداران استقلال بیش از گذشته با ماهیت این افراد ترسو که از آمدن یک دستیار در تمرینات هم وحشت دارند، آشنا شوند.

به گزارش استقلال نیوز، همه عوامل وزارت ورزش و فدراسیون فوتبال دست به دست هم داده اند تا استقلال و فرهاد مجیدی را زمین بزنند. اما هواداران استقلال پشت سرمربی خود هستند و تا این بار متحدتر از قبل یک صدا فریاد می زنند: #فرهاد_مجیدی_تنها_نیست

اخبار استقلال

 

 


مطالب مرتبط:

فرهاد مجیدی: نمی گذارم حتی یک پشه اضافی وارد باشگاه استقلال شود؛ مهمانی از ایتالیا تا پایان فصل همراه من خواهد بود!

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار