بیژن طاهری

مربی سابق تیم فوتبال استقلال(تاج) گفت: پنالتی روی قائدی واضح بود که داور از آن گذشت، امیدوارم اکبریان بعدها دوباره از هواداران تیم استقلال(تاج) عذرخواهی نکند.

به گزارش استقلال نیوز، بیژن طاهری پیشکسوت و عضو سابق کادر فنی باشگاه استقلال(تاج) در گفتگو با فارس، در خصوص شکست در داربی نود و چهارم، صحبت کرد که در ادامه می خوانید:

       

* شکست استقلال در داربی 94؟

استقلال(تاج) در این بازی سرتر از پیروزی(پرسپولیس) بود. بازی که از پیروزی(پرسپولیس) در لیگ قهرمانان آسیا و مقابل سپاهان دیدیم در دربی حتی یک نمونه هم اجرا نشد.

دلیل این موضوع آنالیز خوب استقلال(تاج) بود و در یک زمان هایی از بازی پرسپولیسی ها فقط به هم پاس می دادند چون راه نفوذ نداشتند. استقلال(تاج) در نیمه اول خوب بازی کرد و در نیمه دوم هم چون عقب بود مجبور بود بی محابا حمله کند.

* چرا بازیکنان استقلال(تاج) در این مسابقه اینقدر عصبانی نشان دادند؟

من چیز خاصی از عصبانیت ندیدم. اگر اسماعیلی و دیاباته شرایط 90 دقیقه بازی را داشتند وضعیت تیم استقلال فرق می کرد.

من داور نیستم ولی به هر حال یک چیزهایی از داوری می دانم.در صحنه دقیقه 3 خطا کاملا پنالتی بود و امیدوارم آقای اکبریان بعدها بابت این اتفاق عذرخواهی نکند.درست مثل گلی که در آبادان برای استقلال(تاج) نگرفت و بعد از چند ماه همین داور مجبور به عذرخواهی شد.

* استقلال(تاج) چه برنامه ای برای بعد از دربی باید داشته باشد؟

با این شرایط استقلال(تاج) تاوان 3 روز بازی در گروه مرگ را داد. از حالا باید برای جام حذفی و لیگ قهرمانان آسیا تمرکز کرد. با این تیم و بازیکنانی که در استقلال می بینم امید به قهرمانی جام حذفی و درخشش در آسیا وجود دارد.

بعد از داربی حتی به تمرین رفتن هم سخت است. اولین بار نیست که استقلال(تاج) می بازد و آخرین بار هم نخواهد بود، فوتبال ادامه دارد، یک روز برد است، یک روز باخت. کادر فنی باید هر چه سریعتر تیم را جمع و جور و مهیای بازی با ذوب آهن کند.

* کری خوانی آذری جهرمی و واکنش های متفاوت نسبت به این رفتار؟

عیبی ندارد افراد طرفدار یک تیمی باشد، به شرطی که اول کار خودش را درست انجام بدهد و بعد برای مردم کری بخواند. آذری جهرمی اول جواب مردم را بابت کیفیت اینترنت و اینجور مسائل بدهد و بعد برای آنها کری بخواند. ایرادی ندارد او طرفدار پیروزی(پرسپولیس) باشد و از تیم محبوبش طرفداری کند ولی اول باید کار اصلی اش را خوب انجام بدهد.

* درگیری های پایان داربی؟

درگیری هایی که دیدیم مساله خاصی نبود. ما دربی هایی داشتیم که دعواهایش تا صبح طول کشیده و حتی به دادسرا و زندان و کلانتری کشیده است.مسائلی که رخ داد چندان خاص نبود که به آن بپردازیم.

 اخبار استقلال


 مطالب مرتبط:

هفته بیست و سوم لیگ برتر/ استقلال توان جنگیدن با داور داربی را نداشت؛ از مجیدی با همه وجود حمایت می کنیم

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار