رضا رجبی

پیشکسوت باشگاه استقلال گفت: سفر مددی به دوبی برای فروش قایدی شان و کلاس باشگاه را زیر سوال می برد.

 

رضا رجبی پیشکسوت باشگاه استقلال و تاج در گفت‌وگویی اختصاصی با خبرنگار خبرگزاری استقلال نیوز در خصوص مسائل مختلفی از جمله بحث فروش قایدی، سفر مددی به دوبی، اظهارات فریادشیران علیه نامداری و.. صحبت هایی کرد که در ادامه متن کامل او را می‌خوانید:

 

* صد در صد با فروش قایدی مخالفم

بحث قایدی یک بحث جزیی باشگاه داری و مدیریت است. سال هاست که باشگاه استقلال در بحث نقل و انتقالات(چه خرید بازیکن جدید و چه از دست دادن بازیکنان) هیچ مدیریتی وجود ندارد.

قایدی وقتی از بوشهر به استقلال آمد، چند سال اول حواشی و مشکلاتی داشت و داستان هایی برای او پیش آمد که خوشبختانه بعد از اینکه ازدواج کرد، این حواشی کمتر شد و شرایط بهتری پیدا کرد. هر چند من آن موقع ها برای او نوشتم که تو باید خیلی حرفه ای تر زندگی کنی.

به هر حال قایدی تازه داشت به تیم استقلال کمک می کرد که یک دفعه بحث فروش و رفتنش پیش آمد و من صد در صد با فروش او مخالفم.

* مهدی قایدی می گوید «من پسر آبیم»

ببنید کسانی که به کشورهای عربی می روند فقط مسائل مالی برایشان مهم است.

مهدی قایدی می گوید «من پسر آبیم»، دلم برای هوادار می تپد و این حرفا.. مگر قایدی با باشگاه قرارداد ندارد!؟

پس اینجا اصلا باشگاه، مردم، لوگو، پیراهن و این چیزها مهم نیست!

* استقلال برای این ها اصلا مهم نیست

شنیدم که مددی برای فروش قایدی عازم دوبی شده است. آقای مددی می خواهد از این نمد برای خودش کلاهی درست کند!

این ها می خواهند با فروش قایدی چند صباحی امورات باشگاه را بچرخانند وگرنه استقلال برای این ها اصلا مهم نیست..

برای اینها مهم نیست که این تیم سال هاست جام نگرفته و هواداران ناراحتند.

* سفر مددی به دوبی برای فروش قایدی شان باشگاه را زیر سوال می برد

من در مصاحبه قبلی هم گفتم که از تیمسار خسروانی رسیدیم به آقای مددی..! شما این سیر نزولی را نگاه کنید. من با امثال خسروانی ها کار کردم و عملکرد ایشان را هم(مددی) دارم می بینم.

من فکر کنم اگر پاسپورت ایشان را نگاه کنیم تا حالا از ایران خارج نشده بود. به عشق اینکه به امارات برود و گشتی هم در دوبی بزند شان و کلاس باشگاه را زیر سوال برد.

هرچند خود ایشان نه شان دارد، نه کلاس و نه ابهت ولی اماراتی ها ایشان را به عنوان مدیرعامل فعلی باشگاه استقلال می شناسند و از سایر مسائل بی خبرند!

این قضیه که باشگاه خریدار جهت مذاکره به باشگاه فروشنده برود اظهر من الشمس است. وقتی یک بازیکن بخواهد ترانسفر بشود، ابتدا باشگاه خریدار با مدیر برنامه بازیکن صحبت می‌کند و سپس نمایندگان خود را به باشگاه فروشنده می فرستد، اما این قضیه برای ما برعکس است! فقط و فقط بخاطر اینکه یک پولی به باشگاه برسد و فعلا چند صباحی امورات را بگذرانند و دوباره روز از نو، روزی از نو.. و واقعا حال آدم بهم می خورد از این ماجرا.

* باشگاه استقلال برای اینکه قایدی، قایدی شود تاوان داده است

خود آقای مجیدی مصاحبه کرد و گفت با فروش قایدی مخالف است. هوادار مخالف فروش او است. خودش با باشگاه قرارداد دارد.

آقای قایدی چرا در بوشهر قایدی نبود؟ تاوان قایدی شدن او را باشگاه استقلال داده است. الان که قایدی باید کمک کند به امید حق بتوانند یک قهرمانی برای این مردم و هوادار به ارمغان بیاورند؛ یار که نگرفتند هیچ! تمرین را شروع نکردند هم هیچ! قایدی را هم دارند اینگونه با بی شخصیتی می فروشند.

من صد درصد مخالف فروش قایدی هستم. او باید بماند و همانطور که در شبکه های اجتماعی گفت «من پسر آبیم» دینش را به این هوادار ادا کند.

* روحانی به جای مملکت داری با اردوغان راجع به طارمی مذاکره می کرد

استراماچونی و بدهی به او مانند روز روشن است. استراماچونی آمد و داشت کارش را انجام می‌داد. علاقه اش به ایران را هم نشان داد اما اتفاقاتی افتاد و بخاطر عدم صداقتی که در مدیران باشگاه وجود داشت از ایران رفت. مساله استراماچونی را می‌شد دوستانه حل کرد اما نخواستند اینگونه شود.

آقای روحانی رئیس جمهور سابق، آقای  عراقچی و همین وزیر ارتباطات کسانی بودن که علنا پرسپولیس را حمایت کردند. آقای روحانی به جای اینکه مملکت داری کند با اردوغان راجع به طارمی مذاکره می کرد. وزیر ارتباطات علنا برای استقلال کری می خواند. کل دولت از این تیم حمایت می کردنند.

بخشی را هم شماها نمی دانید! با رانت هایی که دارند با یک تماس تلفنی مشکلات پرسپولیس را حل می کردنند اما به مشکلات استقلال که بسیار کمتر و قابل حل تر بود اصلا توجهی صورت نگرفت.

* نوراللهی چه قیاسی با قایدی دارد؟

در فضای مجازی می گویند چون نوراللهی رفت، قایدی هم باید برود! نوراللهی رفت که رفت. نوراللهی که رفت این ها چند بازیکن دیگر به جایش می گیرند. اصلا نوراللهی چه قیاسی با قایدی دارد؟ چه از نظر سن و سال و چه از نظر کارایی در تیم؟!

این حرف های بچگانه در فوتبال ما دیگر حال بهم زن شده است.

 

رضا رجبی

* پرسپولیسی ها از همان اول حاضری خور بودند

بگذارید من کمی از قبل انقلاب برای شما بگویم. پرسپولیسی ها همیشه حاضری خور بودند و هیچوقت دنبال ساخت و ساز و اینکه  چیزی به این مملکت اضافه کنند، نبودند!

از قبل از انقلاب مدیران باشگاه استقلال چقدر استادیوم، اماکن ورزشی و.. برای این مملکت به یادگار گذاشتند.

همه این ها متعلق به باشگاه استقلال است اما آن ها را به استقلال بر نمی‌گردانند. این ورزشگاهی و کمپی را هم که برایشان مجهز کرده اند متعلق به دولت است.

پرسپولیسی ها هیچوقت هیچ اقدامی برای کمک به این مملکت نکرده و یا به فکر اینکه ساختاری ایجاد کنند یا استادیومی بسازند، نبوده اند.

استقلال جنوب، استادیوم تختی، کلوب بانوان تاج که در میدان ونک قرار دارد، ورزشگاه نظام آباد، مرغوبکار و.. همه این ها توسط تاج و استقلال و برای خدمت به مردم و جوانان این مملکت ساخته شد.

پرسپولیسی ها بهتر است به عقبه خودشان نگاه کنند و راجع به تیم و نفرات خودشان صحبت کنند و وارد این بازی ها نشوند چون هیچ حرفی برای گفتن ندارند.

* مددی اصلا نمی داند که کمپ حجازی کجا هست!؟

همین کمپ مرحوم حجازی را هم یک مدیرعامل به اسم فتح الله زاده تکمیل کرد و من می دانم که او برای این کار چقدر زحمت کشید. این کمپ جز اموال استقلال است ولی چون باید کمک کنند تا سرپا نگه داشته شود و چون تجهیز و نگهداری آن هزینه دارد هیچ کسی کمک نمی کند.

به یاد دارم سکوهای آنجا را دوستان آقای قلعه نوعی ساختند. برای کاشت چمن من بودم، مرحوم حجازی بود و.. خودمان این کار انجام دادیم ولی پشتیبانی نمی شود وگرنه همین کمپ ناصر حجازی جا و محیط خوبی برای انجام تمرینات تیم است و در حال حاضر اگر بخواهند همین زمین کمپ حجازی را خریداری کنند باید میلیاردها تومان هزینه کنند.

در باشگاه کسی به کسی نیست! نمونه اش خود آقای مددی اصلا نمی داند که کمپ حجازی کجا هست!؟

البته چون آقای فتح الله زاده کارهای این کمپ را پیگیری کرده بود، به آقایان بر می خورد که بخواهند آنجا را تجهیز کنند. بنابراین یا باید در مجموعه انقلاب که زمین آن مناسب فوتبال مدارس است و هر ماه یک بار هم چمن آن خراب می شود، تمرین کنیم و یا در زمین های نامناسب دیگر.

* فریادشیران در اندازه ای نیست که در خصوص نامداری صحبت کند

همان موقع که آقای فریادشیران را به اردوی استقلال راه ندادند باید از همان راهی که آمد می رفت به خانه اش ولی متاسفانه آنقدر پررو است آن که راجع به کسانی حرف می زند که حداقل در بدترین شرایط به استقلال کمک مالی کردند، حتی اگر آن کمک قرضی بوده و قرار باشد که پس گرفته شود.

آقای فریادشیران، شما در اندازه ای نیستی که در خصوص آقای نامداری صحبت کنی! آن موقع که پدر آقای نامداری برای تشویق تاج به استادیوم می آمد شما اصلا به دنیا نیامده بودی!

حجت نظری هر کاری نکرد، حداقل در شورای شهر یک خیابان به نام ناصر حجازی کرد.

فریادشیران گفته این ها(نامداری ، نظری و..) می خواهند دیده بشوند!

این ها می خواهند دیده بشوند یا شمایی که چهار ماه در آکادمی استقلال بودی چهارده هزار تا استوری گذاشتی!

اخبار استقلال

سایت خبری هواداران استقلال

 

 


 مطالب مرتبط:

فریادشیران: آقای برج‌ساز! آقای پلاستیک فروش! دست از سر استقلال بردارید؛ توفیقی چه کاره است برای استقلال تصمیم می‌گیرد؟!

رضا رجبی در گفت وگو با استقلال نیوز/ همه از فرهاد مجیدی حمایت کنند؛ از تیمسار خسروانی، شیخان و تیمسار اسدی رسیدیم به کجا!؟

قایدی فروشی نیست!

فرهاد مجیدی: برای بستن یک تیم خوب باید از خودگذشتگی داشته باشیم؛ سفر من به دوبی به استقلال مربوط می‌شود!

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار