احمد مددی

احمد مددی، مدیرعامل منفور باشگاه استقلال(تاج) پس از ماه‌ها اعتراض و نارضایتی هواداران بالاخره مجبور به استعفا شد‌.

 

به گزارش استقلال نیوز، از همان روز اول هم آمدنش به باشگاه استقلال(تاج) اشتباه بود اما وقتی به عملکرد ضعیف او دقت می کنیم به چرایی این انتخاب عجیب پی می‌بریم.

 

احمد مددی پیش از اینکه مدیرعامل باشگاه استقلال شود به عنوان معاون ورزشی احمد سعادتمند(مدیرعامل وقت) مشغول به فعالیت بود‌ که با حواشی و کارشکنی‌هایی که در آن مقطع داشت به وضوح نشان از عدم کفایت این شخص در اداره پُرافتخارترین باشگاه ایرانی داشت اما از آنجایی که مددی به خوبی در تخریب و تضعیف استقلال ایفای نقش کرد، از  اربابانش همان نمره ۱۹ محبوبش را خواهد گرفت زیرا به خوبی توانست اهداف شوم آن‌ها را در این حدودا یک سال عملی کند.

درگیری متعدد با بازیکنان، پیشکسوتان، کادرفنی، اعضای هیات مدیره و هواداران تا مجادله‌های گاه و بیگاه با رسانه‌ها همگی از احمد مددی یک فرد پرتنش و حاشیه‌ساز و دوستدار بی‌نظمی و هرج و مرج ساخت.

شخصیت پُرحاشیه احمد مددی سمی کُشنده برای استقلال بود که با انتخاب فریادشیران به عنوان یار کمکی، پادزهرهای موجود را هم بی‌اثر کرد!

حال پس از فریادهای فراوان هواداران و اعتراضات گسترده آن‌ها به عملکرد ضعیف این شخص، خبر رسید وزارت ورزش او را مجبور به استعفا کرد هر چند این استعفا دیرهنگام بود اما باز هم جای خوشحالی دارد.

پس از استعفای نمایشی یا بهتر بگوییم اخراج مددی، این شایعه در شهر شنیده می‌شود که احتمالا اصغر ملکیان به عنوان سرپرست موقت اداره باشگاه استقلال را به عهده خواهد گرفت!

مطمئنا هیچ تفاوتی میان احمد مددی و  اصغر ملکیان وجود ندارد و این چرخه انتخاب‌های اشتباه باز هم تکرار خواهد شد و حواشی همچنان بر باشگاه استقلال سایه خواهد انداخت.

همچنین ادامه همکاری با کارگزار خائن(های وب) نیز شرایط را برای مسموم کردن فضای استقلال فراهم می کند تمامی ارکان وزیر ارتباطات پیشین بایستی از دایره قدرت در باشگاه استقلال خارج شوند.

در انتها باز هم از وزیر ورزش جناب دکتر حمید سجادی خواهشمندیم با طناب پوسیده امثال مهدی علی‌نژاد خود را به چاه نیاندازد و یکبار برای همیشه این تیم را به صاحبان اصلی خود واگذار کند.

افرادی که نامشان برای مدیرعاملی باشگاه استقلال مطرح می‌شود با وجود احترام زیاد برای آن‌ها و سابقه کاریشان در بحث مدیرت ورزشی، هیچگاه به مدیران استقلالی ارجحیت ندارند.

 

اخبار باشگاه استقلال

 

 


اخبار مرتبط:

احمد مددی استعفا داد / استقلال و هوادارانش به آرامش می رسند؟

تجمع هواداران مظلوم استقلال/ آقای سجادی صدای هواداران را می شنوی؟

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار