بهتاش فریبا

پیشکسوت باشگاه استقلال(تاج) گفت: آن‌هایی که علیه کادرفنی یا‌ باشگاه صحبت می‌کنند و حرف‌هایی می‌زنند که به تیم لطمه می‌زند، باید پاسخگوی حرف‌ها و کارهایشان باشند.

 

بهتاش فریبا پیشکسوت باشگاه استقلال(تاج) در گفت‌‌ و گو با خبرنگار خبرگزاری استقلال نیوز ضمن تاکید بر لزوم ادامه همکاری باشگاه استقلال با فرهاد مجیدی در خصوص مسائل روز باشگاه از جمله شایعه برکناری سرمربی استقلال، حاشیه‌سازی‌های محمود فکری و.. صحبت‌هایی کرد که در ادامه می‌خوانید:

 

* وضعیت مدیریتی باشگاه استقلال بسیار بحرانی و پرتنش است و انگار این مساله برای وزارت ورزش مهم نیست!

وزارت ورزش باید هر چه زودتر در ماجرای مدیریتی استقلال ورود کند. اگر قرار است آقای مددی ابقا شود، این مساله را اعلام کند و اگر قرار بر تعویض او است، زودتر تکلیف را مشخص کند. وقتی وزارت ورزش موضع رسمی خود را اعلام کند هواداران هم تکلیف خود را می‌دانند که مددی ماندنی است یا رفتنی‌.برای من سوال است که چرا باشگاه را در بلاتکلیفی قرار داده و زودتر تصمیم‌گیری نمی‌کنند.

* به نظر می‌رسد مدیریت استقلال به دنبال تغییر سرمربی است..

اگر مدیریت تصمیم به تعویض سرمربی گرفته است، چرا اجازه داد نفرات و بازیکنان جدید با تفکرات فرهاد مجیدی جذب شوند؟اگر قرار بود فرهاد مجیدی نباشد، چرا به او اجازه دادند یارگیری کند و در اصطلاح تیم را ببندد؟اگر به هر دلیلی مجیدی را اخراج کنند سرمربی جدید می‌گوید که تیم را من نبستم و برای نتیجه نگرفتن بهانه دارد و باز هم استقلال لطمه ‌خواهد خورد.

* شما چه نظری در این خصوص دارید، باید با مجیدی ادامه داد یا قطع همکاری کرد؟

از نظر من چون فرهاد مجیدی با باشگاه قرارداد دارد و بازیکنان جدید هم با نظر و تفکرات او جذب شدند، باید بگذارند امسال هم سرمربی تیم بماند.

استقلال از نظر بازیکن نفرات خوبی در اختیار دارد. مدیران باشگاه باید یکی دو بازیکن خوب خارجی به تیم اضافه کنند و کار را با فرهاد مجیدی ادامه بدهند.

* محمود فکری این روزها هم جا علیه استقلال در حال صحبت کردن است، به نظر شما در این برهه زمانی این کار درست است؟

به نظر من خود محمود فکری باید پاسخ این سوال شما را بدهد. شاید به نوعی می‌خواهد تلافی کند. من ترجیح می‌دهم در این داستان ورود نکنم.

* فکری می‌گوید بازیکنان مقابل سپاهان کم‌کاری کردند تا او اخراج شود!

محمود فکری باید این ادعا را ثابت بکند. به هر حال باشگاه کمیته انضباطی دارد، می‌توانند فیلم بازی را در آنجا نگاه کنند. اگر چنین چیزی بوده باشد به راحتی قابل تشخیص است.

* منصوریان هم با فشار هواداران از استقلال جدا شد، شما هم در کادرفنی او بودید اما نه او و نه کادرفنی‌اش پس از جدایی هیچگاه مصاحبه‌ای علیه استقلال نکردید..

من فقط می‌توانم راجع به خودم صحبت کنم اما علیرضا منصوریان یک استقلالی واقعی و به تمام معناست و طبیعی است که در خصوص استقلال صحبت منفی و حاشیه‌سازی نکند.

من از سال ۱۳۶۰ به استقلال آمدم و در این ۴۰ سال هیچ مصاحبه‌ای از من، علیه تیم استقلال ندیدید. هر شخصی سرمربی استقلال شد من از او حمایت کردم و البته اگر دیدگاه فنی هم داشتم عنوان کردم.

همانطور که گفتم برای من تیمم مهم است. من برای استقلال سرمربی انتخاب نمی‌کنم، اما هر شخصی از مرحوم پورحیدری گرفته تا فکری، مجیدی و.. به عنوان سرمربی انتخاب شد، از او حمایت کردم.

همیشه نقطه نظرات فنی و انتقاداتم را به گونه‌ای عنوان کردم که لطمه‌ای به استقلال نخورد. وظیفه من حمایت از استقلال است و همیشه هم این کار را می‌کنم.

حالا بعضی‌ها در هر زمانی ممکن است به دنبال سهم‌خواهی باشند و علیه کادرفنی یا‌ باشگاه صحبت کنند و حرف‌هایی بزنند که به تیم لطمه می‌زند که آنها خودشان باید پاسخگوی حرف‌ها و کارهایشان باشند.

* واگذاری استقلال به بخش خصوصی می‌تواند مشکلات موجود را حل کند؟ 

اگر استقلال و پرسپولیس به بخش خصوصی واگذار شوند، دیگر وزارت ورزش اختیار دخالت در اداره آن‌ها را نخواهد داشت. از نظر من خصوصی‌سازی این دو تیم کار بسیار سختی است و تا زمانی که تکلیف حق پخش تلویزیونی مشخص نشود این واگذاری انجام نخواهد شد و این بلاتکلیفی همچنان پابرجا خواهد بود.

اختصاصی استقلال نیوز

 

       


 مطالب مرتبط:

تجمع هواداران مظلوم استقلال/ آقای سجادی صدای هواداران را میشنوی؟

بهتاش فریبا در گفت‌وگو با استقلال‌ نیوز: مقابل الهلال به غیرت بازیکنانمان امید داریم؛ پاشازاده از خون استقلال است

بهتاش فریبا در گفت‌و گو با استقلال‌نیوز: الان موقع انتقاد نیست؛ امیدوارم بتوانیم الهلال را ببریم

بهتاش فریبا در گفت‌و‌ گو با استقلال‌نیوز: از عدم تمدید مطهری بسیار تعجب کردم؛ سبک بازی شیمبا به سیستم استقلال می‌خورد

بهتاش فریبا در گفت‌وگو با استقلال نیوز: نقل و انتقالات استقلال زیر پوستی انجام می شود؛ مجیدی تیمی ببندد که در قد و قواره قهرمانی باشد

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار