رسانه های رنگی

رای ابلاغی کمیته اخلاق که کاملا با هماهنگی با برخی دشمنان استقلال صادر شد، جنگ همیشگی این نهاد را با هواداران استقلال علنی کرد.

         

به گزارش استقلال نیوز،  سرمربی استقلال(تاج) به دلیل صحبت‌هایی که در خصوص وزیر ارتباطات سابق و بی‌شعور خطاب کردن او داشت، طی حکمی از سوی کمیته اخلاق جریمه مالی شد!

اما نکته عجیب در ابلاغیه سرمربی استقلال تفاوت آن با آرای همیشگی این نهاد بود! در جایی که در حکم روز گذشته فرشید اسماعیلی و محمد حسین کنعانی زادگان از این جمله استفاده شد:(ضمنا ادامه فعالیت این بازیکن پس از اخذ تاییدیه از کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال امکان پذیر خواهد بود) اما چرا برای سرمربی استقلال و دیگر آرایی که امروز صادر شد از یک جمله عجیب استفاده شد؟

در رای سرمربی استقلال و چند فرد دیگر از جمله :(نامبرده از هرگونه فعالیت در حوزه فوتبال و شرکت در مسابقات و ورود به ورزشگاه منع شده است و فعالیت وی صرفا پس از اجرای حکم و با اخذ تاییدیه از کمیته اخلاق امکان‌پذیر خواهد بود) استفاده شده است که با سناریویی که کاملا هدفمند و برنامه‌ریزی شده صورت گرفته است!

این حکم بیش از اینکه بخواهد برای صحبت‌های سرمربی استقلال علیه آذری جهرمی ابلاغ شده باشد گویی یک حرکت و یک سناریو از سوی کسانی است که به دنبال بازی با آبروی فرهاد مجیدی هستند!خبرناهارانی که طی روزهای گذشته طبل رسوایی‌شان به صدا درآمده در صفحات مجازی خود این رای را با همان تیتر دلخواه بازنشر داده‌اند! و حتی خبرگزاری‌های دولتی خبر شاخص خود را به محرومیت مجیدی و منع از هرگونه فعالیت‌ ورزشی اختصاص داده‌اند!

این بازی توسط همان افرادی طراحی شده است که طی روزهای گذشته در رسانه میلی و خبرگزاری‌های مواجب بگیر علیه سرمربی استقلال جنگ به راه انداخته بودند!

همان‌ها که در کمال وقاحت و با حماقت محض با کد دادن به اینکه از صدور این رای باخبر بودند، نشان دادند شرافت در قلم‌شان به خاطر هزار تومان بیشتر حقایق را وارونه نشان می‌دهد و با مافیای کثیف فوتبال ایران هم پیمان و هم‌دست هستند‌.

بازی با آبروی آدم‌ها آخرین تیر ترکش آقایان بود که مطمئنا باز هم همچون تک تک دسیسه‌هایشان خنثی شد و اینکه بخواهند پس از چند ساعت در خروجی رسانه رسمی باشگاه، به دفاع از سرمربی خود بپردازند هیچ چیز را تغییر نخواهد داد و باعث تبرئه آن‌ها نخواهد شد.

به گزارش استقلال نیوز، خداوند متعال در سوره حج آیه ۳۸ می فرمایید: پس کسی را که خداوند مدافع او است چگونه انسان به خود جرأت می‌دهد که بی دلیل به او تهمت وارد نموده و آبروی او را بریزد و به حیثیتش صدمه برساند؟

چسبیدن به صندلی مدیریت ارزش این را ندارد که با آبروی انسانی بی‌گناه بازی کنید. بترسید از روزی که حقایق برملا شود..

اخبار استقلال

 

 


 مطالب مرتبط:

ابلاغ جریمه سرمربی استقلال یا بازی با آبروی افراد؛ کمیته بی اخلاق همسو با دشمنان استقلال

وزیری که برای پیشکسوت استقلال هم وقت ندارد؛ آقای سجادی خادمی خود را در عمل ثابت کن!

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار