تاج ایران

همچنان خبری از جلسه وزیر ورزش با پیشکسوتان استقلال نیست و گویا قرار نیست وضعیت این باشگاه به دست حمید سجادی سروسامان بگیرد!

 

به گزارش استقلال نیوز، در حالی که قرار بود ابتدای این هفته تعدادی از پیشکسوتان و دلسوزان باشگاه استقلال به دیدار وزیر ورزش رفته و دغدغه‌های خود و هواداران را به گوش ایشان برسانند به یکباره این جلسه به دلایل نامعلومی لغو شد!

طی تماس و صحبتی که با چند تن از پیشکسوتان داشتیم، این عزیزان از عدم برگزاری این جلسه ابراز نگرانی کرده و از وزیر ورزش خواستند هر چه زودتر در جلسه‌ای با او دیدار و گفت‌و گو داشته باشند.

متاسفانه در این مدت رفتارهایی از حمید سجادی مشاهده شد که پالس مثبتی به هواداران استقلال نمی‌دهد.

استقلال در حساس‌ترین زمان فصل، وضعیت نامعلومی دارد و مشخص نیست چه کسی برای این باشگاه تصمیم گرفته و مشکلات فراوانش را برطرف خواهد کرد!

معضل زمین تمرین، محل اسکان دستیار ایتالیایی فرهاد مجیدی و ... همچنان پابرجاست و روزها یکی پس از دیگری می‌گذرند و خبری از تغییر و تحولات در باشگاه بزرگ استقلال نیست!

اشخاصی همچون مهدی علی‌نژاد همچنان در امور استقلال دخالت مستقیم می‌کنند و امثال مددی و فریادشیران نیز با علم برکناری، با رفتارهای عجیب و مصاحبه گاه و بی گاه خود فضای باشگاه را مسموم‌ و متشنج‌تر از گذشته کرده‌اند!

جناب سجادی، وزیر محترم ورزش و جوانان جمهوری اسلامی ایران؛ هواداران، پیشکسوتان و رسانه های منتسب به باشگاه استقلال نگران وضعیت تیمشان هستند و صبر و سکوت شما بیشتر از قبل باعث ناراحتی آن‌ها شده است.

این خواهش نیست و یک دستور از سوی 30 میلیون ایرانی است" استقلال و هوادارانش را دریابید..

 

اخبار باشگاه استقلال

 

 


مطالب مرتبط:

جلسه وزیر با پیشکسوتان پس از اخراج مددی لغو شد

دیدگاه‌ها  
تاجی
0 #1 تاجی 1400-06-31 20:57
بابا مسعود فتنه کاشت بابا حمید فتنه های با با مسعود را نگه داشت احتمالا"بابای بعدی فتنه برداشت می کند(کاشت، داشت، برداشت) دشمنی با تاج فراتراز وزیر ودولت وشخص است. یک رویکرد واستراتژی است. تا حالا فکر میکردیم تنها سیاست خارجی با تغییر دولتها تغییر نمی کند ولی اِلان فهیمیدیم سیاست داخلی در قبال باشگاه مردمی تاج با تغییر دولت ها هم تغییر نمی کند.
نقل قول کردن
نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار