حواشی دیدار استقلال و گل گهر

کانون هواداران استقلال(تاج) طرح موزائیکی را روی سکوها مهیا کردند که روی آن نوشته شده: آبی آسمانی، امسال قهرمانی.

      

به گزارش استقلال نیوز، دیدار تیم های استقلال(تاج) ایران و گل گهر سیرجان از ساعت 17:30 امشب یکشنبه(15 اسفند 1400) از هفته بیست و یکم لیگ برتر فصل 1400/1401 در ورزشگاه آزادی تهران و بدون حضور تماشاگران برگزار شد که در ادامه حواشی دیدار این دو تیم را می خوانید:

           

هواداران استقلال طرح موزائیکی را روی سکوها مهیا کردند که روی آن نوشته شده: آبی آسمانی، امسال قهرمانی.

حواشی دیدار استقلال و گل گهر

* فرهاد مجیدی و امیر قلعه نوعی پیش از شروع بازی عکس یادگاری گرفتند.

* روی نیمکت استقلال علیرضا رضایی،ووریا غفوری، سعید مهری، محمد جواد به آفرین، امیر علی صادقی، آرمان رمضانی، رضا آذری، سبحان خاقانی و ارسلان مطهری حضور دارند. نیک نفس به دلیل مسمومیت در فهرست این تیم قرار ندارد.

حواشی دیدار استقلال و گل گهر

* روی نیمکت گل گهر محمد حسین اکبر منادی، علیرضا آرتا، مهران گلزاری، بهنام برزای، فرشید باقری، مسیح زاهدی، رضا شکاری، شایان مصلح و امین قاسمی نژاد نشسته اند.3 بازیکن سابق استقلال روی نیمکت گل گهر حضور دارند ضمن آنکه 4 بازیکن (فروزان، تبریزی، سهرابیان و زکی پور) که سابقه بازی در استقلال را دارند در ترکیب اصلی نماینده سیرجان قرار دارند. احمد موسوی نیز به دلیل نرسیدن به شرایط آمادگی بدنی بعد از مصدومیت در لیست این تیم قرار ندارد.

* به مناسبت اعیاد شعبانیه و ولادت سید و سالار شهیدان امام حسین(ع) پیش از شروع بازی مولودی از بلندگوهای استادیوم پخش شد.

* امین قاسمی نژاد که در نیم فصل اول کمتر فرصت بازی برای استقلال پیدا کرد و راهی گل گهر شد پیش از آغاز بازی برخورد گرمی با استقلالی ها داشت. وی برای دقایقی در بین بازیکنان استقلال حاضر شده و با آنها صحبت کرد.

* میلاد زکی پور و فرشید باقری که سابقه بازی در استقلال را دارند با روزبه چشمی خوش و بش کردند.

* به مناسبت روز درختکاری دو نهال به صورت نمادین در گلدانی کاشته شد. در این مراسم، سیدحسین حسینی کاپیتان استقلال شرکت کرد. حسینی با انجام صدمین بازی برای استقلال رکورددار شد.

* فرشید سمیعی معاون حقوقی باشگاه استقلال در ورزشگاه حضور دارد و از نزدیک نظاره‌گر بازی است.

* پیش از آغاز بازی یاد و خاطره شهدای ورزشکار گرامی داشته شد.در این مراسم میرجلیلی رئیس سازمان بسیج ورزشکاران هم حضور داشت.

* یونس شاکری که دوران مصدومیت را پشت سر می گذارد با لباس شخصی از کنار زمین گرم کردن هم تیمی هایش را نظاره کرد.

* دراگان اسکوچیچ و وحید هاشمیان با حضور در استادیوم آزادی دیدار تیم های استقلال و گل گهر را از نزدیک تماشا کردند. اسکوچیچ امروز به ایران بازگشت.

* علیرضا علیزاده هافبک گل گهر بعد از برخورد شدید با هافبک های استقلال دچار مصدومیت شد. بعد از این اتفاق سرآسیایی با صدای بلند فرشید باقری را صدا زد و خطاب به وی گفت زود گرم کن.

* در یک صحنه خطایی به سود گل‌گهر اعلام شد که علیرضا علیزاده کاپیتان گل‌گهر به آمانوف بازیکن خطاکار اعتراض کرد در ادامه روزبه چشمی به او معترض شد تا هر دو بازیکن با یکدیگر درگیری لفظی پیدا کنند. بیژن حیدری داور بازی به علیزاده و چشمی کارت زرد نشان داد.

* مصدومیت علیزاده به شکلی بود که سر وی دچار شکستگی شد و با بانداژ به بازی ادامه داد. آمانوف هافبک استقلال هم با شکستگی سر با بانداژ به بازی ادامه داد.

* در دقیقه 32 بازی اشتباه مدافعان استقلال صدای مجیدی را در آورد. سرمربی استقلال با صدای بلند خطاب به سلمانی و مدافعان وسط تیمش گفت:چه کار می کنید؟

* محمد دانشگر مدافع استقلال در جریان بازی در چند نوبت دچار مصدومیت شد و با لنگ لنگان به بازی ادامه داد.

* محسن فروازن با سر و صدای فراوان با بازیکنان تیمس صحبت می کند به شکلی که صدای وی در فضای ورزشگاه می پیچد.

* در اواخر نیمه اول و بعد از خراب شدن ضربه پنالتی گل گهر فرهاد مجیدی به شدت به داور اعتراض کرد و در حالی که مدافع گل گهر قصد داشت فورا بازی را شروع کند توپ را برداشت و به خانزاده نداد.

* مدافع گل گهر هم بعد از این صحنه عصبانی و به سمت مجیدی حمله ور شد که همین مساله باعث ورود بازیکنان و کادر فنی دو تیم به صحنه شد. بعد از این اتفاق حیدری به فرهاد و فرزاد مجیدی و محمدرضا خانزاده کارت زرد نشان داد. خانزاده هم بعد از این اتفاق به سمت مجیدی رفت و از سرمربی استقلال عذرخواهی کرد. در ادامه بازار داغ روبوسی و دست دادن بین بازیکنان راه افتاد به شکلی که ظاهرا هیچ درگیری اتفاق نیفتاده بود.

حواشی دیدار استقلال و گل گهر

* فرهاد مجیدی بعد از دریافت کارت زرد از بیژن حیدری دیدار آینده تیمش مقابل نفت آبادان را از دست داد. وی در بازی با ذوب آهن، با پرسپولیس و فجر سپاسی کارت زرد گرفته بود.

* بازیکنان گل گهر چند دقیقه زودتر برای شروع نیمه دوم وارد زمین شدند. با وجود اینکه داور هم وارد زمین شده بود اما استقلالی ها با تاخیر وارد زمین شدند.

* قبل از شروع نیمه دوم سر علیرضا علیزاده باز هم بانداژ شد. وی چند بار در نیمه اول مورد مداوا قرار گرفت.

* با شروع نیمه دوم دانشگر جای خود را به سعید مهری داد.دانشگر در چند نوبت در نیمه اول مصدوم شد و حتی تا آستانه تعویض هم رفت اما تا پایان 45 دقیقه به بازی ادامه داد.

* مرتضی تبریزی مهاجم گل گهر بعد از گلزنی به تیم سابق خود خوشحالی نکرد و دستان خود را به نشانه این که قصد شادی ندارد بالا برد.

* میلاد زکی پور بعد از تعویض در دقیقه 65 بازی به جای نشستن روی نیمکت مستقیما راهی رختکن شد.

* یک دقیقه بعد بهنام برزای به جای تیکدری وارد زمین شد.هنگامی که برزای قصد داشت وارد زمین شود قلعه نویی با عصبانیت داد زد و گفت: بدو دیگه!

* مهدی تیکدری که به تازگی از بند مصدومیت رها شده بود با برانکارد تا مقابل نیمکت تیمش هدایت شد.

* در دقیقه 66 بهنام برزای در مقابل دروازه فرصت خوبی داشت که ضربه وی با اختلاف کمی راهی اوت شد. قلعه نویی که از ضربه وی متعجب شده بود در کنار خط با عصبانیت می دوید و به سر خود می زد.

* از دست رفتن فرصت های خوب گلزنی توسط ژستد باعث شد تا فرهاد مجیدی بلافاصله مطهری و رمضانی را که در حال گرم کردن بودند آماده بازی کند.

* در دقیقه 70 فرهاد مجیدی به شدت به داور معترض شد و اعتقاد داشت روی بازیکن تیمش خطا صورت گرفته است.

* در دقیقه 86 بازی داور ابتدا اعلام پنالتی نکرد اما بعد از مشورت با کمک خود در نهایت اعلام پنالتی کرد. قبل از اعلام پنالتی مجیدی به شدت به داور اعتراض کرد و حتی به داخل زمین رفت اما در حین دویدن به زمین خورد.

* با اعلام پنالتی داور به فرهاد مجیدی و فرزاد مجیدی کارت زرد دوم را نشان داد و هر دو نفر را کارت قرمز نشان داد.

* بعد از این اتفاقات امیر قلعه نویی و حسین ترابپور به شدت به داور بازی اعتراض کردند.

* با گلزنی یامگا که هر دو گل تیمش را به ثمر رساند تمام نیمکت نشینان استقلال به سمت وی رفته و با او خوشحالی کردند.

* دیدار دو تیم استقلال(تاج) ایران و گل گهر سیرجان با نتیجه 2 بر 1 به سود استقلال به پایان رسید.

* در اواخر مسابقه گل گهری ها به شدت به داور معترض بودند که در این بین داور یکی از بازیکنان این تیم را اخراج کرد.

* تیم فوتبال استقلال با گذشت 21 هفته از مسابقات لیگ برتر مقابل هیچ تیمی شکست نخورده و از این بابت صاحب یک رکورد شده است اما با نتیجه دیدار استقلال و گل‌گهر یک اتفاق دیگر هم رقم خورد. از آنجا که رکورد شکست ناپذیری یک مربی در لیگ برتر در اختیار امیر قلعه‌نویی است با پیروزی استقلال مقابل گل گهر امروز فرهاد مجیدی به رکورد سرمربی سابق خود رسید. قلعه‌نویی در لیگ دهم با سپاهان از هفته هشتم تا بیست‌ و هشتم مسابقات شکست نخورد تا 21 هفته بدون شکست را در پرونده کاری خود  ثبت کند، امروز هم مجیدی با استقلال به 21 هفته شکست ناپذیری رسید تا با رکورد قلعه‌نویی برابر شود.

* پس از پایان بازی دو تیم استقلال و گل گهر و در حالی که تیم‌های در حال رفتن به رختکن بودند، برق ورزشگاه آزادی به طور کلی قطع شد تا این ورزشگاه در تاریکی فرو برود.

* امیر قلعه نویی که پس از پنالتی دوم استقلال به شدت به داور معترض بود، پس از پایان بازی متعجبانه در حال تماشا بود.

* یکی از اعضای کادرفنی گل گهر پس از پایان مسابقه قصد داشت به داخل زمین بیاید که مسئول برگزاری مسابقه اجازه نداد و پس از اعتراض ها اعلام کرد که تیم شما باخته، من مسئول باخت نیستم.

* رودی ژستد و امیرحسین حسین زاده بازیکنان استقلال و سعید صادقی و فروزان از پدیده پس از پایان مسابقه تست دوپینگ داد.

* حیدر سلیمانی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در خصوص صحنه‌های مهم داوری دیدار استقلال و گل‌گهر اظهار داشت:

داور اشتباهی نداشت. دو پنالتی اتفاق افتاد که در هردو صحنه تصمیم داور درست بود.داور اشتباهی نداشت. دو پنالتی اتفاق افتاد که در هردو صحنه تصمیم داور درست بود.

در صحنه پنالتی که برای گل گهر گرفته شد، مدافع استقلال توپ را با دست زد اما چون موقعیت آشکار گل نیست، جریمه در حد پنالتی کافی بود. بازیکن استقلال در این صحنه فقط مانع سرزنی بازیکن حریف شد.

کارشناس داوری فوتبال کشورمان در مورد پنالتی گرفته شده برای استقلال گفت: در این صحنه وقتی مهاجم استقلال توپ را  از دروازه‌بان گل گهر رد کرد، فروزان اجازه نداد به حرکتش ادامه بدهد و پای او را زد. در این صحنه چون موقعیت آشکار گل بوده، کارت زرد داور صحیح بود و نیاز به اخراج نداشت.

سلیمانی در خصوص حرکت فرهادمجیدی و درگیری با خانزاده که منجر به جنجال شد، عنوان کرد: مربیانی که کنار خط می ایستند نباید مانع جریان سریع بازی شوند. در این صحنه مجیدی مانع پرتاب توپ توسط بازیکن گل‌گهر و موجب درگیری شد. تیم داوری این صحنه را به خوبی مدیریت کرد و به درستی خاطیان را جریمه کرد.

در خصوص پنالتی اعلام شده برای استقلال در دقیقه 86 بازی مقابل گل گهر اظهار داشت: در این صحنه تصمیم داور درست بود، توپ به دست مدافع گل گهر برخورد کرد و این برخورد حتی باعث شد سرعت توپ هم گرفته شود. ضربه مستقیمی به سمت دروازه بود که بازیکن گل گهر با لمس توپ سرعت آن را‌‌‌‌‌‌‌‌ کم کرد.

وی در خصوص جنجالی که پس از اعلام این پنالتی به وجود آمد و اخراج مربی استقلال گفت: در این مواقع اعتراضات معمولا مستحق کارت زرد هستند اما حتما الفاظی رد و بدل شده  که فرزاد مجیدی کارت قرمز مستقیم دریافت کرد.

حواشی دیدار استقلال و گل گهر

* قطع برق ورزشگاه آزادی باعث شد تا نشست خبری مربیان دو تیم پس از این دیدار با وضعیت عجیبی برگزار شود و اصحاب رسانه در تاریکی مطلق به کار پوشش خبر بپردازند.

حواشی دیدار استقلال و گل گهر

* پسر استقلال و یکصدمین بازی در لیگ برتر برای آبی‌پوشان پایتخت: سیدحسین حسینی در دیدار برابر گل‌گهر سیرجان موفق شد برای یکصدمین بار در رقابت‌های لیگ برتر، برای استقلال به میدان برود. حسینی نخستین بار و در تاریخ ۴ مرداد ۱۳۹۵ در دیدار برابر نفت تهران با لباس استقلال حضور در لیگ برتر را تجربه کرد و در این یکصد بازی که به میدان رفته، ۴۶ بار موفق به ثبت کلین‌شیت شده است. حسینی همچنین ۱۱ بار در جام حذفی و ۱۷ بار در لیگ قهرمانان آسیا و به طور کلی ۱۲۸ بار در تمامی رقابت‌ها برای استقلال به میدان رفته که حاصل آن ۵۴ کلین شیت در تمامی پیکارها بوده است.

        

اخبار استقلال

  

 


 مطالب مرتبط:

هفته بیست و یکم لیگ برتر/ مصاحبه استقلالی ها پس از برتری مقابل گل گهر؛ این برد دلچسب را به هوادارانمان تقدیم می کنیم

هفته بیست و یکم لیگ برتر/ صالح مصطفوی: باید دست و پای این بازیکنان را‌‌‌‌‌‌‌‌ طلا گرفت؛ پنالتی کاملا واضح بود

هفته بیست و یکم لیگ برتر/ امیر باز هم بازنده جنگ با فرهاد؛ گل‌گهر در تهران بازی حیثیتی را باخت

هفته بیست و یکم لیگ برتر/ پیروزی استقلال مقابل گل گهر در نیمه نخست؛ آبی پوشان موفق در جنگ پنالتی ها

هفته بیست و یکم لیگ برتر/ ترکیب استقلال مقابل گل گهر؛ غیبت زبیر و شوک بزرگ به آبی پوشان

هفته بیست و یکم لیگ برتر/ فرهاد مجیدی: افتخار می کنم سرمربی استقلال با این بازیکنان هستم؛ در مورد کارهای خودی ها و ناخودی ها  آخر فصل صحبت خواهم کرد!

داوران هفته بیست و یکم لیگ برتر 00/01 مشخص شدند؛ داور همدانی قاضی دیدار استقلال و گل گهر!

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار