مصاحبه استقلالی ها

بازیکنان تیم استقلال(تاج) پس از پیروزی مقابل گل گهر سیرجان گفتند: این پیروزی و این سه امتیاز را به هوادارانمان تقدیم می کنیم

         

به گزارش استقلال نیوز، بازیکنان و عوامل تیم فوتبال استقلال(تاج) پس از برتری 2 بر 1 مقابل گل گهر سیرجان، از هفته بیست و یکم لیگ برتر فصل 1400/1401، صحبت هایی انجام دادند که در ادامه می خوانید:

          

وریا غفوری

زمانی که ضربه زده شد پس از برخورد به دست حریف، توپ تغییر مسیر داد. نمی‌توانم صد در صد بگویم اما به نظر من می‌توانست پنالتی باشد.

قطعا هدف ما همین است اما بازی به بازی و پله به پله با تمرکز کامل جلو می‌رویم. برخی اتفاقات هم افتاد اما باعث نمی‌شود انگیزه خود را از دست بدهیم. برعکس با انگیزه خیلی بیشتری و متحدتر از قبل جلو می‌رویم. امیدوارم بتوانیم بازی‌ها را همین‌جوری پشت سر بگذاریم و به هدف‌مان برسیم.

با تیم خیلی خوبی بازی داشتیم. گل گهر تیم دست و پا بسته‌ای نبود.

با رفتن دو بازیکن کلیدیمان از لحاظ کمبود بازیکن به مشکل خوردیم اما سایر نفرات هستند. صد در صد جلو می‌رویم. روزبه چشمی در جام جهانی بازی کرده و عارف غلامی از بهترین‌های ایران است. خرید جدیدی داریم. محمد دانشگر هم هست. هرچند مرادمند و یزدانی خیلی عالی بودند و از آنها تشکر می‌کنم اما بازیکنانی که داریم چیزی کم ندارند و می‌توانند به بهترین شکل جای خالی شان را پر کنند.

می‌شد این اتفاق را حدس زد. هرچه به پایان فصل نزدیک‌تر می‌شویم، بازی‌ها سخت تر می‌شود.

دوست ندارم آن مسائل درون خانوادگی را باز کنم. تمام سوء تفاهمات رفع شد و اکنون خدا را شکر در خدمت تیم هستم و همه چیز عالی است.


 

* روزبه چشمی

بازی سختی بود و سه امتیاز را می‌خواستیم و گل گهر هم تیم خوبی بود، خدا را شکر بردیم. این پیروزی را به بازیکنان و هواداران تبریک می‌گویم.

طبیعی است دو تیم خوب فوتبال بازی می‌کنند و جزو مدعیان هستند. بازیکنان خوبی دارند، طبیعی بود که بازی تنش داشته باشد و حساس شود اما مهم گرفتن سه امتیاز بود.

از لحاظ کمک به قهرمانی این بازی هم سه امتیاز داشت، هفته قبل با بدشانسی مساوی کردیم  اما سه امتیاز خیلی مهم بود این بازی هم مثل دیدارهای دیگر بود و امیدوارم این روند را حفظ کنیم و قهرمان شویم.

در یک صحنه مچ پایش پیچید و دانشگر یک ربع و بیست دقیقه با پای مصدوم تلاش کرد. در دقیقه 25- 30 می‌خواست تعویض شود اما تلاش کرد.

شما هم شهادت بدهید نسبت به سال‌های پیش من کمتر دخالت می کنم زیرا تجربیاتی به دست آوردم. با علیزاده رفیق 10-12 ساله هستم اما او سر هر صحنه ای داد می زد، اگر داور قرار باشد کارت زرد بدهد می‌دهد و با داد بازیکن ما یا آنها چیزی تغییر نمی‌کند. من فقط از این دلخور بودم که او صدایش را بالا برد. بالاخره این جا ورزشگاه آزادی است و ما میزبان هستیم. او زیاده روی کرد و من سر صحنه عصبانی شدم. آن صحنه را ندیدم فقط ‌آمدم که جدا کنم که نیمه اول تنش زیاد بود و فقط برای جدایی آمدم.


 

* محمد دانشگر

بازی درگیرانه و سختی بود. هر دو تیم خیلی خوب بازی می‌کردند. حساسیت بازی را می‌دانستیم. خدا را شکر که پیروز شدیم و به هواداران تبریک می‌گویم. به بازیکنان هم خسته نباشی می‌گویم.

بازی بزرگ حواشی هم دارد. بازی بزرگی بود. خدا را شکر که بازی را بردیم و 3 امتیاز خیلی برای ما مهم بود.

بحث این است که چرا تیم ما ضعیف کردند؟ هنوز هم می‌گویم حق‌شان نبود که چنین اتفاقی برای آنها رخ دهد. دو بازیکن خیلی خوب ما را گرفتند.


 

* ارسلان مطهری 

هر تیمی حق دارد اعتراض کند ما هم اعتراض می‌کنیم و بقیه هم اعتراض می‌کنند.

اگر قهرمانی را می خواهیم باید روند صعودی مان را حفظ کنیم.

اخبار استقلال

  

     


 مطالب مرتبط:

هفته بیست و یکم لیگ برتر/ امیر باز هم بازنده جنگ با فرهاد؛ گل‌گهر در تهران بازی حیثیتی را باخت

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار