مدرسه فوتبال استقلال

باشگاه استقلال(تاج) امروز با حضور سردار آجورلو اولین مدرسه فوتبال خود را افتتاح کرد.

 

به گزارش استقلال نیوز، در راستای کشف استعدادهای درخشان در سراسر کشور، امروز (پنجشنبه) اولین مدرسه فوتبال استقلال با حضور دکتر مصطفی آجورلو مدیرعامل باشگاه استقلال(تاج) افتتاح شد.

باشگاه استقلال در همین راستا به دنبال تاسیس شعبات مختلف در سراسر کشور است تا با کشف و پرورش استعدادهای مختلف، آن‌ها را به تیم‌های آکادمی باشگاه دعوت کند. در همین رابطه اولویت برای اخذ مجوز با پیشکسوتان استقلال در سراسر ایران خواهد بود.

دکتر مصطفی آجورلو بعد از حضور در کمپ مرحوم ناصر حجازی، ابتدا در جلسه‌ای با حضور میثم منیعی مدیر کمپ، سعید فتاحی معاون اجرایی و مهدی امیرآبادی مدیر مدرسه فوتبال مستقر در کمپ حجازی شرکت کرد و در ادامه با حضور در محل تمرین مدرسه فوتبال استقلال، با مربیان و بازیکنان برخورد گرم و دوستانه‌ای داشت و با آن‌ها عکس یادگاری گرفت.

در ادامه دکتر آجورلو در سالن کنفرانس کمپ حجازی حضور یافت و دقایقی با حضور بازیکنان و اولیا به صحبت پرداخت که گزیده صحبت‌های او به شرح زیر است:

* ار افتتاح اولین مدرسه فوتبال خوشحالم

خیلی خوشحالم که اولین مدرسه فوتبال را در زمین باشگاه استقلال افتتاح می‌کنیم. مسئول این مدرسه فوتبال آقای امیرآبادی از پیشکسوتان استقلال هستند. ریاست مجموعه کمپ را هم که می‌دانید آقای منیعی از پیشکسوتان استقلال هستند.

* برای موفقیت 4 شرط دارید

ان‌شاءالله شما بچه‌ها در آینده می‌توانید مراحل پیشرفت را پشت سر بگذارید و در تیم‌های بزرگ کشور بازی کنید. شرط موفقیت شما این است که اول به درس خود برسید. دوم اینکه مسائل اخلاقی را جدی بگیرید و نسبت به آن اهتمام ویژه داشته باشید. سوم اینکه در تمرینات با تمام وجود شرکت کنید و تلاش کنید تا پیشرفت کنید و چهارم اینکه احترام والدین خود را همیشه رعایت کنید.

* مدارس فوتبال را گسترش می دهیم

ما به دنبال گسترش مدارس فوتبال در سراسر کشور هستیم و ان‌شاءالله با تلاش آقای فتاحی این مهم رقم می‌خورد تا ان‌شاءالله بتوانیم بهترین استعدادها را در کشور کشف و پرورش دهیم.

* مراقب باشید تا حق کسی ضایع نشود

در پایان از شما اولیای عزیز که به ما اعتماد کردید تشکر می‌کنم و از همگی می خواهم که مراقب باشند تا  حقی از کسی ضایع نشود. مسئولان مرتبط باید مراقبت کنند. اینجا یک باشگاه منضبط و جدی و حرفه ای است.

به گزارش استقلال نیوز، در مراسم افتتاح مدرسه فوتبال، علاوه بر افراد یاد شده، آقایان محمد مومنی عضو هیات مدیره، مصطفی احمدی مدیر مالی و علی اسداللهی مدیر پشتیبانی باشگاه استقلال هم حضور داشتند.

لازم به تاکید است که مدارس فوتبال تحت نظر باشگاه استقلال گسترش پيدا می‌کند و توسط پیشکسوتان اداره خواهد شد.

 

مدرسه فوتبال استقلال

مدرسه فوتبال استقلال

مدرسه فوتبال استقلال

مدرسه فوتبال استقلال

مدرسه فوتبال استقلال

مدرسه فوتبال استقلال

مدرسه فوتبال استقلال

اخبار آکادمی استقلال

 

 


مطالب مرتبط:

آکادمی استقلال/ مدرسه فوتبال استقلال از اول مرداد زیر نظر آکادمی باشگاه آغاز به کار خواهد کرد

آکادمی استقلال/ واکنش باشگاه استقلال به انتصابات آکادمی؛ اسامی منتشر شده واقعیت ندارد

آکادمی استقلال/ محمدرضا مهران‌پور سرپرست آکادمی باشگاه استقلال شد

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار