مصطفی آجورلو

در حالیکه رقبا با تمام توان در حال تقویت تیم خود در بازار نقل و انتقالات هستند، استقلال(تاج) عملکردی منفعلانه و ضعیف در این بازار دارد.

 

به گزارش استقلال نیوز، این روزها مدیریت  باشگاه استقلال(تاج) تنها شعار، شعار و باز هم شعار شده است و در عمل اتفاق مثبت و دلگرم کننده‌ای دیده نمی‌شود.

استقلال فصل قبل ضعف‌های بسیاری داشت که مشکل در بازیسازی، ایجاد موقعیت و گلزنی مهم‌ترین آن‌ها بود.

قهرمان بی‌شکست فصل قبل ساختار دفاعی فوق‌العاده و روحیه تیمی شگفت‌انگیزی داشت که به لطف تئوریسین ایتالیایی و رفاقت و همدلی عجیب بازیکنان و فرهاد مجیدی شکل گرفته بود.

ریکاردو ساپینتو سرمربی جدید استقلال قطعا زمان زیادی برای آشنایی با فوتبال ایران، توانایی‌های بازیکنان تیمش و دیکته کردن افکار خود به آن‌ها لازم دارد و تا این موارد شکل بگیرند، استقلال برای نتیجه‌گیری نیاز به بازیکنانی تاثیرگزار دارد که می‌توانند به تنهایی نتیجه یک بازی را مشخص کنند.

اینکه ترکیب فصل گذشته بدون جذب چند بازیکن مطرح می‌تواند با ساپینتو هم قهرمان شود، توهمی شیرین است چون هم کادرفنی آن کادر فصل قبل نیست و هم رقبا بیکار ننشسته و تا دندان مسلح شده‌اند.

قطعا هواداران استقلال منتظر نقل و انتقالاتی طوفانی و تقویت هر چه سریع‌تر تیم خود هستند. خرید بازیکنانی باکیفیت و تاثیرگزار که سطح تیم را بالاتر ببرند.

و نکته آخر اینکه اگر پول ندارید و نمی‌توانید لطفا صریحا پاسخ دهید منبع مالی رقیب از کجا تامین می‌شود که تا کنون نزدیک به صد میلیارد در بازار نقل و انتقالات هزینه کرده‌ است اما شما آه در بساط ندارید!؟

   

اخبار استقلال

 

 


مطالب مرتبط:

عملکرد ضعیف مدیریت در نقل و انتقالات سوهان روح هواداران شده است/ آقای آجورلو معجزه فرهاد و بازیکنانش را فراموش کن!

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار