کادرفنی تیم ملی ایران

متاسفانه تیم ملی فوتبال ایران در چنبره مافیا کثیف سرخ قرار گرفته و بازیکنان با دلالی به تیم ملی دعوت می‌شوند.

 

به گزارش استقلال نیوز، بحث دلالی در تیم ملی و دعوت از بازیکنانی که در قرارداد آن‌ها آپشن‌ افزایش قرارداد با حضور در لیست آن قرار دارد چیز تازه‌ای نیست و مدت‌هاست با حضور اسکوچیچ که تنها بازیچه دست مافیای سرخ بوده و هیچ اختیاری از خود ندارد، مشاهده شده است‌.

به عنوان مثال عدم دعوت از مرادمند و یزدانی دو تن از بهترین  مدافعان لیگ  برای سرباز شدن و به موازات آن دعوت از مدافع نیمکت نشین سرخ‌ها برای فرار از سربازی نمونه بارز این دلالی مافیای سرخ بود که منجر به تباه شدن یک فصل فوتبالی دو فوتبالیست حرفه‌ای شد.

امروز محمد مومنی عضو هیات مدیره باشگاه استقلال که مهمان تلفنی برنامه ورزشگاه شبکه تهران بود در صحبتی عجیب مدعی شد که تیمی خاص هنگام مذاکره با بازیکنان قول حضور در تیم ملی و جام جهانی را برای متقاعد کردن آن‌ها می‌دهد.

اینکه عوامل تیم پیروزی(پرسپولیس) با اطمینان از دعوت یک بازیکن به تیم ملی پس از حضور در این تیم می‌دهند یادآور دهه هفتاد و حضور مربیانی مانند پروین و مایلی‌کهن در تیم ملی است که بازیکنانی نظیر علی دایی، کریم باقری و‌.. را با این حربه سرخ‌پوش کردند‌.

حضور مربیان، سرپرست و حتی مدیران رسانه‌ای و.. منتسب به تیم پیروزی(پرسپولیس) در تیم ملی گویای وضعیت عجیب این روزهای بازار نقل و انتقالات است.

شاید به همین دلیل باشد که فوتبالدوستان هیچ امیدی به موفقیت تیم ملی در جام جهانی ندارند چون می‌دانند به جای شایسته سالاری ترکیب تیم ملی مملو از بازیکنان سفارشی، آپشن‌دار و شیتیل بده شده است.

   

اخبار استقلال

 

 


مطالب مرتبط:

سردار مصطفی آجورلو: می خواهیم استادیوم اختصاصی استقلال را بسازیم؛ ساپینتو گشنه و من تشنه قهرمانی هستیم!

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار