بختیار رحمانی

هافبک تیم استقلال گفت: تمام تلاشم را برای موفقیت استقلال انجام می دهم و خبر جدایی ام شایعه است.

 

به گزارش استقلال نیوز، بختیار رحمانی درباره شایعه ی درخواست رضایت نامه از این باشگاه گفت: بنده هیچ درخواستی مبنی بر دریافت رضایت نامه از باشگاه استقلال نداشتم و چنین موضوعی به هیچ وجه صحت ندارد. امروز مصاحبه ای در یکی از رسانه ها به نقل از مدیر برنامه هایم دیدم که در مورد درخواست جدایی از استقلال صحبت شده بود و بحث داشتن پیشنهاد از چند تیم دیگر به میان آمده است که از این موضوع تعجب کردم.

وی ادامه داد: این موضوع اصلا درست نیست. من تنها یک مدیر برنامه رسمی دارم که باشگاه نیز ایشان را می شناسد و هیچ صحبتی از طرف او برای درخواست رضایت نامه مطرح نشده است. هر صحبت دیگری که در این خصوص مطرح شده، سندیت ندارد و رسمی نیست و من آن را تایید نمی کنم.

هافبک تیم فوتبال استقلال با تاکید بر این موضوع که تصمیمی برای جدایی ندارد، تصریح کرد: تا جایی که به من مربوط می شود، با باشگاه استقلال قرارداد دارم و تا روز آخر به این قرارداد پایبند هستم. حالا نیز می خواهم با آرامش و به دور از حواشی کارم را انجام دهم. نمی خواهم با مطرح شدن بحث جدایی از استقلال آرامش خودم، مجموعه تیم و هواداران به هم بریزد. موضوع درخواست من برای جدایی تنها یک شایعه است.

او در پایان صحبتهای خود گفت: من با همه وجود برای موفقیت استقلال تلاش می کنم و برای هواداران استقلال ارزش و احترام زیادی قائل هستم. موضع رسمی همین است و شخصا هیچ بحثی برای جدایی از استقلال ندارم.     

 

سایت رسمی باشگاه استقلال

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار