کاظم اولیایی

پیشکسوت باشگاه استقلال گفت: استقلال از لحاظ ساختاری دچار اشکال است و نیاز به یک مجمع قوی و برنامه بلند مدت دارد.

 

به گزارش استقلال نیوز، سید کاظم اولیایی مدیرعامل سابق باشگاه استقلال شایعات پیرامون حضورش در هیات مدیره استقلال را رد کرد و گفت تمایلی به حضور در این سیستم پر از اشکال ندارد.

 

* مشکل ساختاری استقلال

در مورد اینکه گفته می شود من به جای محمد حسین قریب به هیأت مدیره استقلال می آیم بگویم که این نوع رفت و آمدها مشکل استقلال را حل نمی‌کند چون این باشگاه مشکل ساختار دارد نه رفت و آمد افراد.

* نیاز به مجمع قوی 50 نفره

ایراد باشگاه استقلال این است که یک مجمع قوی ندارد و به نظر من سریعترین و در دسترس‌ترین کار این است که از پیشکسوتان مدیر، بازیکنان سابق مدیر و هواداران مدیر یک مجمع ۵۰ نفره تشکیل دهد و با برنامه‌های بلند مدت چند نفر را به عنوان عضو هیأت مدیره انتخاب کرد و از بین آنها یک نفر را به عنوان مدیرعامل معرفی کند. ساختار غلط است و رفتن و آمدن آدم‌ها تأثیری در روند استقلال نخواهد داشت. 

* عدم تمایل به حضور در این سیستم

نظر من اصلاح ساختار است و با این شرایط بنده جایگاهی برای خودم قائل نیستم و هیچکس با من صحبتی نکرده و اگر هم صحبتی شود همانطور که در حرف‌هایم تأکید کردم چیزی عوض نخواهد شد و من تمایلی به حضور در این سیستم ندارم.

* اصلاح ساختار با همین وزیر

با این شیوه و این ساختار هر سال بدهی روی بدهی اضافه می‌شود و معتقدم حتی با همین وزیر ورزش هم اصلاح ساختار امکان پذیر است و نیازی به برنامه‌های بلند مدت نیست که لازم باشد با سازمان برنامه و بودجه و نهادهای مختلف رایزنی کرد، فقط کافی است با همین موجودی تصمیمات عوض شود آن وقت است که می‌توان آینده خوبی را متصور شد.

فارس

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار