محمدحسین قریب

رئیس هیات مدیره باشگاه استقلال گفت: در حال حاضر زمینه حضور و فعالیتم فراهم نیست چون استقلال کسری بودجه ای اساسی دارد و با این وضعیت نمی توانم ساختار باشگاه را ساماندهی کنم.

 

به گزارش استقلال نیوز، محمدحسین قریب رئیس هیات مدیره باشگاه استقلال در خصوص دلایل عدم حضورش در جلسات اظهار داشت: بعد از اینکه وزیر ورزش ابراز محبت کرد و بنده را به عنوان عوض هیات مدیره انتخاب کرد قرار شد در مجموعه باشگاه تمرکزم رو بهبود ساختار و ساماندهی تیم های پایه باشد که تیمی تحت عنوان استقلال فردا را ساماندهی کنیم اما با ورود به باشگاه و استعلامی که از بودجه گرفتم اتفاقاتی افتاد که فکر آن را نمی‌کردم.

وی افزود: بحث اول انباشت بدهی ها بود که نزدیک 110 میلیارد تومان باشگاه بدهکار است و باشگاه 25 میلیارد بدهی مالیاتی هم دارد. طبعا این فرصت را برای من فراهم نمی کند ضمن آنکه من گزارش مالی سال جدید را که گرفتم متوجه شدم باشگاه کسری بودجه ای اساسی دارد و روی هم رفته احساس کردم زمینه حضور و فعالیتم فراهم نیست و باید به کار روزمره پرداخت که این کار من نیست. تشخیص دادم کار روزمره را عزیزان دیگر انجام بدهند.

قریب تاکید کرد: من استعفا را به وزیر ورزش دادم و رئیس مجمع به من حکم دادم. طبعا" چون از او حکم گرفته ام باید استعفا را به وی می دادم.

وی در خصوص اینکه سلطانی فر گفته بود عدم حضور قریب مشکلی نیست گفت: وزیر ورزش استعفای من را پیش از این قبول نمی کرد و ان شاالله موافقت خواهند کرد. 

 

فارس

اخبار تیم فوتبال استقلال 

دیدگاه‌ها  
سعید باقری
0 #1 سعید باقری 1396-06-10 21:26
پس مشکلی با افتخاری نداره .. مدیریت رو هم خودش قبول نمیکنه.. خدایا استقلالم رو به تو سپردم
نقل قول کردن
نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار