پیروز قربانی

مدافع پیشین استقلال گفت: به تیم نباید فشار وارد کرد تیم در حال فوتبال بازی کردن است باید بازی به بازی پیش برویم.

 

به گزارش استقلال نیوز، پیروز قربانی پیشکسوت تیم فوتبال استقلال در گفتگو با ایسنا، درباره روند رو به رشد تیم این تیم، دیدار برابر تراکتورسازی و نقش شفر در موفقیت آبی پوشان صحبت هایی را عنوان کرد که در ادامه می خوانید:

* شرایط این روهای تیم فوتبال استقلال؟

با تغییراتی که شفر اعمال کرده است این تیم روندش خیلی بهتر شده است و از طرفی مصدومان استقلال با آمدن شفر به تیم برگشتند. در کل نمی‌توان از نقش شفر گذشت. استقلال در دفاع با صلابت و در حمله با زهر بالا بازی می‌کند. در تمام خطوط این تیم شادابی را می‌بینیم. بازیکنان استقلال چه در حمله و چه در دفاع پر تعداد هستند و نمایش‌های این تیم خیلی خوب است.

* استقلال می‌تواند جایگاه پرسپولیس در صدر جدول رده‌بندی را تهدید کند؟

چرا فشار به تیم وارد می‌کنیم؟ استقلال خوب بازی می‌کند و باید بازی به بازی پیش برود. آنها از انتهای جدول به رده چهارم رسیده‌اند. به نظرم درست نیست که این توقع را ایجاد کنیم. امیدوارم این روند خوب ادامه‌ داشته باشد و استقلال نتایج بهتری بگیرد.

* این تیم در چه خطوطی نیاز به تقویت دارد؟

استقلال تیم کاملی است. آنها در جلو و عقب بهترین بازیکنان را در اختیار دارند. مهم نحوه استفاده از بازیکنان است که شفر به خوبی آن را بلد است. شاید شفر قائل به این است که آبی‌ها بهتر تقویت شوند اما به نظرم استقلال تیم کاملی است.

* دیداراستقلال و تراکتورسازی؟

تراکتورسازی در این فصل خودش را تقویت کرده ولی استقلال تیم با شخصیتی است که در هر بازی طرح و برنامه جدیدی دارد. با این حرف موافق نیستم که تراکتورسازی اولین آزمون جدی شفر است. مگر سپاهان و گسترش فولاد تیم‌های ضعیفی بودند؟ استقلال به سپاهان سه گل زد. در حال‌ حاضر تیم آسان نداریم. همه بازی‌ها سخت هستند. امیدوارم استقلال روندش را مقابل تراکتورسازی هم ادامه‌ دهد.

اخبار استقلال

دیدگاه‌ها  
FARHAD
0 #1 FARHAD 1396-10-10 12:24
اینو دهنمون رو صاف کرد یک بار بازی با سپاهان رو میگه بازی جدی شفر بعد نفت آبادان باز استقلال خوزستان و این بار تراکتور! بخدا باز دوباره به یک تیم دیگه میگه آزمون اصلی شفر :o
نقل قول کردن
نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار