علی جباری

عضو کمیته فنی باشگاه استقلال گفت: بازیکنان استقلال شرایط روحی بسیار مطلوبی دارند و با شارژ مالی انجام شده این روزها بی دغدغه و شاداب بازی می کنند.

 

به گزارش استقلال نیوز، علی جباری پیشکسوت و عضو کمیته فنی باشگاه استقلال در گفت و گو با سایت رسمی باشگاه استقلال درباره روند رو به رشد این تیم با سرمربی آلمانی و دیدار روز جمعه برابر تراکتورسازی تبریز صحبت هایی را عنوان کرد که در ادامه متن این گفت و گو را مشاهده خواهید کرد:

 

* شرایط این روزهای استقلال با وینفرید شفر؟

شفر مربی کاربلدی است که سوابق خوبی دارد. استقلال نیاز به یک شوک مثبت داشت و نیاز بود که این شوک یک مربی خارجی باشد. من به شخصه از حامیان مربی خارجی بودم. ما بازیکنان خوبی داریم و تنها نیاز به یک مربی با برنامه بود چون بازیکنان ما سردرگم بودند. شفر توانست از پتانسیل بازیکنان استفاده کند و خیلی زود توانایی های بازیکنان را تشخیص داد. بر اساس همین شناخت، اکنون شفر چیدمان خوبی را در استقلال ایجاد کرده و تیم ما به راحتی به 18 قدم حریف می رسد. اگر حریف راه نفوذ را ببندد، تیم ما با برنامه و شکلی دیگر به حریف حمله می کند و این مسئله در استقلال واضح است.

* وضعیت مالی آبی پوشان؟

باشگاه درحال حاضر با مدیریت آقای افتخاری و کمک هیات مدیره و نظارت وزیر ورزش و جوانان موفق شده بخش بزرگی از بار بدهی ها را کم کند و این کوشش ها در موفقیت تیم اثر داشته است. درست است که یکی از انگیزه ها همیشه مادیات است ولی بازیکنان استقلال دوست دارند در رسانه ها دیده شوند و همواره چیزهای جدید یاد بگیرند. این دو مسئله همیشه با هم هستند و مکمل هم محسوب می شوند. درحال حاضر بازیکنان شارژ مالی شده اند و به لحاط روحی هم شرایط بسیار خوبی دارند. معتقدم استقلال این روزها بی دغدغه بازی می کند و من شادابی را در تیم می بینم. بازیکنان سال گذشته 80 درصد قراردادهای خود را دریافت کردند و امسال هم تا نیم فصل، 50 درصد. این یعنی کمک به آرامش بازیکنان و حفظ تمرکز آنها.

* بازی استقلال و تراکتورسازی؟

تراکتورسازی تیم بسیار خوبی است و از هواداران پرشوری در تبریز برخوردار است. با این حال فکر می کنم اگر مثل چند بازی اخیر باشیم، می توانیم این تیم را شکست دهیم.

اخبار استقلال

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار