نشست خبری سرمربی الریان پیش از دیدار با استقلال

سرمربی تیم الریان در نشست خبری پیش از بازی استقلال گفت: در فصل پیش لیگ قهرمانان با یک اشتباه حذف شدیم امسال از گذشته درس می گیریم.

 

به گزارش استقلال نیوز،  مایکل لادروپ سرمربی تیم الریان قطر در نشست خبری پیش از بازی با استقلال در لیگ قهرمانان آسیا حضور یافت. در ادامه متن این گفت و گو را مشاهده خواهید کرد:

* استقلال با 6 ملی پوش تیم خطرناکی است

امیدوارم تیم ما مقابل تیم قدرتمند استقلال که ۶ بازیکن تیم ملی ایران را در ترکیب خود دارد، به پیروزی برسد. من اعتماد زیادی در این بازی دارم تا فوتبال قطر به خوبی نمایش داده شود.

* بازی در آسیا سخت است

بازی در لیگ قهرمانان آسیا همیشه سخت بوده است. همچنان که می دانید در سال گذشته نیز ما در گروه سختی به همراه الهلال و پرسپولیس افتادیم. در نهایت دیدید که الهلال و پرسپولیس موفق شدند به مرحله بعد صعود کنند و ما با فاصله اندک موفق نشدیم.

* استقلال عملکرد تیمی خوبی دارد

باشگاه های قطری توان رفتن به مراحل بالای آسیا را دارند. نمایش فصل گذشته الریان در لیگ قهرمانان آسیا بهترین دلیل اثبات این موضوع است. ما باید در تمام بازی ها در سطح عالی ظاهر شویم و باید از آنچه که در بازی با الوحده امارات در فصل گذشته اتفاق افتاد دوری کنیم.ما استقلال را خیلی خوب بررسی کردیم. در فصل گذشته مقابل پرسپولیس تیم دیگر ایرانی بازی کردیم و موفق شدیم یک تساوی و یک برد به دست بیاوریم. استقلال خط حمله قدرتمندی دارد. ما باید با قدرت مقابل این تیم ظاهر شویم نباید به خود ترسی وارد کنیم.استقلال تیمی با ستارگان بزرگ نیست و قدرتش متمرکز به عملکرد تیمی است.

* سطح بازی استقلال بالاتر از لیگ قطر است

ما مقابل استقلال شاهد یک بازی در سطح بالاتری از لیگ قطر خواهیم بود. سطح فنی استقلال کاملا متفاوت از سطح تیم های قطری است. در نتیجه ما تیم را برای این دیدار آماده کردیم.ما در فصل گذشته ۵ بازی عالی در لیگ قهرمانان آسیا از خود به نمایش گذاشتیم و تنها در یک بازی خوب عمل نکردیم و تاوان سنگینی دادیم و نتوانستیم به مرحله بعد صعود کنیم.

 

به گزارش استقلال نیوز، گونزالو فریرا بازیکن الریان پیش از دیدار با استقلال در لیگ قهرمانان آسیا گفت: بازی فردای ما با استقلال خیلی مهم است. ما باید در اولین بازی خود در لیگ قهرمانان آسیا به پیروزی برسیم تا بتوانیم در ادامه موفق ظاهر شویم. وی افزود: ما باید مقابل استقلال پیروز شویم تا آغازی خوب را در آسیا داشته باشیم. در فصل گذشته ما در یک قدمی صعود از مرحله گروهی بودیم ولی آن اتفاق در بازی با الوحده امارات رخ داد. ما باید در این فصل از رقابت ها عملکرد بهتری از خودمان داشته باشیم. ما از اشتباهاتمان در فصل گذشته آسیا درس گرفتیم و هرگز آن اشتباهات را در این فصل تکرار نخواهیم کرد.

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار