بهتاش فریبا

پیشکسوت تیم استقلال گفت: شفر مربی با تجربه ای است و شیوه بازی تیم‌های عربی را به خوبی می شناسد.

 

به گزارش استقلال نیوز، بهتاش فریبا  پیشکسوت استقلال  در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در خصوص دیدار روز سه‌شنبه استقلال با الریان قطر صحبت‌هایی انجام داد. در ادامه متن این گفت وگو را می‌خوانید:

* دیدار روز سه‌شنبه استقلال با الریان قطر؟

استقلال سابقه خوبی در بازی با الریان دارد و در گذشته نتایج خوبی مقابل این تیم گرفته است. شرایط استقلال هم خوب است و بازیکنانش همگی سرحال هستند و فقط مهدی قائدی را ندارند. ۲ بازیکن جدید هم به خدمت گرفته‌اند که قرار است در لیگ قهرمانان آسیا به تیم کمک کنند البته ما هنوز چیزی از این بازیکنان ندیده‌ایم. امیدوارم در این بازی‌ها این بازیکنان شرایط فنی خوب شان را ارایه بدهند. بازی‌های اول در تورنمنت‌ها همیشه سخت‌ترین بازی است و امیدوارم استقلال در این بازی پیروز شود. آبی پوشان توانایی شکست الریان را دارند. هرچند من در چند وقت اخیر بازی‌های الریان را ندیده‌ام و اشراف کاملی به این تیم ندارم اما از نظر روحی و روانی بازیکنان استقلال در وضعیت مطلوبی هستند.

* چه توصیه فنی به شفر برای بازی الریان می‌کنید؟

شفر یک مربی قدیمی است که در کشورهای عربی هم مربیگری کرده و نوع فوتبال تیم‌های عربی و ایرانی را به خوبی می‌شناسد. بنابراین شفر بهتر از همه می‌داند که در خانه حریف باید چگونه بازی کند و هدف اولش قطعا گل نخوردن است و بعد به زدن گل فکر می‌کند. شفر با تجربه می‌داند که اول به دنبال یک امتیاز باشد و اگر توانست از خانه حریف سه امتیاز را بگیرید خیلی هم خوب است. استقلال در لیگ برتر هم در کارهای دفاعی بسیار خوب عمل کرده و در خط حمله هم قطعا بازیکنان به هر ترتیبی می‌توانند به گل برسند.

* چهار بازی سخت استقلال تا روز ۱۰ اسفند؟

اینکه استقلال مجبور است تقریبا هر ۴-۵ روز یکبار به میدان برود کار را سخت می‌کند. زمانی که ما در استقلال حضور داشتیم هم از سازمان لیگ خواستیم نه فقط بازی های استقلال بلکه بازی تیم‌های دیگر حاضر در لیگ قهرمانان آسیا را با فاصله یک هفته یکبار برگزار کند که با درخواست ما موافقت نشد. شاید یکی از دلایلی که تیم‌های ایرانی نمی‌توانند در لیگ قهرمانان آسیا خوب نتیجه بگیرند همین مساله است که بازی‌های لیگ قهرمانان با لیگ برتر ایران در فاصله زمانی کوتاهی برگزار می‌شود. به هر حال اگر امکان داشت که فاصله بازی‌های استقلال بیشتر می‌شد بهتر بود. در حال حاضر استقلال نفرات خوبی دارد و فاصله بازیکنان این تیم زیاد نیست و استقلال می‌تواند نیروهایش را در لیگ برتر و لیگ قهرمانان تقسیم کند با این حال ۴-۵ بازیکن اساس ترکیب هستند و این بازی‌های فشرده به آنها فشار زیادی وارد می‌کند .

اخبار استقلال

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار