تمرین استقلال

تیم فوتبال استقلال اولین تمرین خود پس از سفر به قطر را برگزار کرد.

 

به گزارش استقلال نیوز، اولین تمرین تیم فوتبال استقلال پس از سفر به قطر از ساعت 19:15 امروز(یکشنبه) در زمین تمرین باشگاه الریان برگزار شد.

* پیش از شروع تمرین وینفرید شفر با شبکه بین اسپورت که بازی های لیگ قهرمانان آسیا و همچنین اتفاقات ورزشی کشورهای حاشیه خلیج فارس را پوشش می دهد به گفت و گو پرداخت. گزارشگران این شبکه از تمرین امروز آبی پوشان گزارشی را هم تهیه کردند.

* وینفرید شفر در گفت‌وگو با خبرنگار شبکه بین اسپورت گفت:

خیلی خوشحالم که در قطر حضور دارم. از مسئولان تشکر می‌کنم که یک زمین تمرین خوب در اختیار ما گذاشتند. با آمادگی خوبی برای این دیدار آماده شده‌ایم. فیلم بازی‌های حریف را تماشا کردیم تا این تیم را کامل آنالیز کرده باشیم. طی دو روز آینده نیز تمرین خواهیم کرد تا با آمادگی کامل برای این دیدار آماده شویم. قطر میزبان جام جهانی 2022 است و امیدوارم زمان جام جهانی نیز در این کشور حضور داشته باشم و بازی‌ها را ببینم. شرایط تیم خوب است و آمادگی کامل داریم و امروز و فردا تمرین می‌کنیم تا برای دیدار آماده شویم.

* سرور جپاروف پیش از شروع تمرین استقلال درباره حضور تیمش در قطر گفت:

با آمادگی کامل راهی قطر شدیم. در اینجا وضعیت و تمامی امکانات بسیار خوب است. لیگ قهرمانان برای استقلال از اهمیت بالایی برخوردار است. امروز و فردا نیز در قطر به تمرینات خود ادامه می‌دهیم تا با آمادگی کامل به مصاف الریان برویم.

* خانواده شفر به دوحه آمده است و همسر سرمربی آلمانی آبی پوشان با فرزندش در تمرین حضور داشتند که شفر نیز هر چند دقیقه یک بار با آنها شوخی می‌کرد.

* پیش از آغاز تمرین شفر برای دقایقی با بازیکنان استقلال به صحبت پرداخت.

* سید رضا افتخاری، جواد قراب، اکبرکارگر جم و پندار توفیقی در محل تمرین آبی پوشان حضور داشتند.
* وینفرید شفر در جریان تمرین امروز روند آمادگی دروازه بانان تیم استقلال را زیر نظر گرفت.
* در مرحله اول تمرین بعد از گرم کردن بازیکنان زیر نظر کادر فنی پاسکاری در بخش کوچک تمرین را انجام دادند.

* فوتبال درون تیمی آخرین بخش تمرین امروز آبی پوشان بود.

* تمرین امروز آبی پوشان پایتخت ساعت 20:50 به پایان رسید.

به گزارش استقلال نیوز، آخرین تمرین خود را قبل از بازی با الریان در زمین اصلی ورزشگاه السد برگزار خواهند کرد. تیم فوتبال استقلال روز سه شنبه از ساعت ١٨:٤٠ به وقت ایران به مصاف الریان خواهد رفت.

تمرین استقلال

تمرین استقلال

تمرین استقلال

تمرین استقلال

 

اخبار استقلال

دیدگاه‌ها  
مسعود عشق اس اس
+2 #1 مسعود عشق اس اس 1396-11-22 23:24
سلام..بنظر من استقلال باید خیلی هوشمندانه و حرفه ای به مصاف الریان برود.کلا تیمهای عربی حوزه خلیج پارس بسیار موذیانه و زیرکانه فوتبال بازی میکنند.برای 90 دقیقه بازی برنامه مناسب دارند و بسیار با حوصله و خونسرد پاسکاری میکنند، ولی با کوچکترین غفلت حریف ناگهان انفجاری به طرف دروازه یورش میاورند و ضربه نهایی را میزنند.ضمنا این تیمها استاد جنگهای روانی و برهم زدن تمرکز بازیکنان حریف در لحظات حساس هم هستند..البته بطور کلی شجاعت،غیرت و پتانسیل تکنیکی و کیفیت فنی تیمهای ایرانی بالاتر از آنهاست ولی در کار گروهی(team work) و نداشتن اشتباهات فردی آنها سرتر هستند.کمتر شده بازیکنان تیمهای عربی ضربه اضافی و نمایشی به توپ بزنند و همیشه تک ضرب و دوضرب بازی میکنند.وانگهی روحیه حرفه ای گری و ساختار مدیریتی و تشکیلاتی فوتبال شان نیز از ایران بالاتر است..!با تمام این تفاسیر همیشه عربهای حوزه خلیج پارس در مقابل ایرانیها و بخصوص استقلال مشکل داشته اند و اسیر قدرت و تکنیک فوتبالیستهای با استعداد و با هوش ایرانی شده اند.در فوتبال لحظه ها تعیین کننده هستند و هنگامی که دو تیم بزرگ قدرتشان مساوی و برابر باشد، تیمی که اشتباهات فردی کمتری دارد و کار گروهی بهتری داشته باشد و درواقع تیم تر فوتبال کند،قطعا برنده خواهد بود.چه بسا همانطور که قبلا گفتیم تنها داشتن ستاره ها و نامهای بزرگ تضمینی برای بردن نیست بلکه باید 11 نفر سرباز جنگجو و باهوش داخل زمین باشند تا استقلال همه حریفان را زمینگیر کند.."همیشه یادمان باشد که غرور و خودخواهی بیجا و کاذب، آفت و پاشنه آشیل تیمهای بزرگ است.." انشالله که استقلال با یک بازی کوبنده و تهاجمی همراه با حرفه ای گری و استفاده از ضدحملات برق آسا الریان را شکست دهد و به مصاف الهلال برود..عشق است استقلال
نقل قول کردن
مسعود عشق اس اس
+2 #2 مسعود عشق اس اس 1396-11-22 23:30
هیچ تیم بزرگی از حمله کردن و انجام بازی تهاجمی و کوبنده ضرر نکرده است.البته ما انتظار نداریم استقلال 90 دقیقه بکوبد و سراسر هجومی بازی کند،چراکه چنین تیمی در دنیای فوتبال وجود خارجی ندارد.ولی خب همانطور که خبرگان فوتبال گفته اند" بهترین دفاع حمله است ".ضمن اینکه حملات و جلو رفتن بازیکنان باید بسیار حساب شده و با برنامه باشد.در هنگام حمله کردن و نفوذ بازیکنان به فضاهای خالی حریف،تمام مناطق خالی پشت سر حمله وران باید پوشش داده شود و هیچ پستی خالی نماند.پرسینگ از جلو و بازی تخریبی هافبکهای قلدر استقلال هم بسیار کار ساز است و ریتم تهاجمی بازی حریف را خراب میکند.دوندگی زیاد و هرز ندویدن خیلی خوب است،درگیری های میانه زمین را باید استقلالیها ببرند و اجازه بازیسازی و شوتزنی به هافبکها و مهاجمین حریف ندهند.مظمینا گروه آنالیز استقلال نقاط ضعف و قوت الریان را درآورده اند و نحوه بازی استقلال هم به همین آنالیز بستگی دارد.فقط یادمان باشه بازی تک ضرب و بدون اشتباه رمز پیروزیست و توپ را دواندن خودش یک هنر بزرگ است.امیدواریم انشالله بچه های استقلال با غیرت و تعصب بازی کنند و با دست پر از قطر خارج شویم..یا علی مدد
نقل قول کردن
نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار