ایوب اصغرخانی

پیشکسوت باشگاه استقلال گفت: استقلال بازی سختی مقابل الریان خواهد داشت، زیرا این تیم از بازیکنان و امکانات بالایی برخوردار است.

 

به گزارش استقلال نیوز، ایوب اصغرخانی پیشکسوت باشگاه استقلال در گفت‌وگو با خبرگزاری مهر، در خصوص دیدار سه شنبه استقلال برابر الریان قطر صحبت هایی را عنوان کرد که در ادامه متن این گفت وگو را می خوانید:

* دیدار سه شنبه استقلال برابر الریان قطر؟ 

مطمئنا استقلال روز سختی را مقابل این تیم در قطر خواهد داشت و شفر باید با یک برنامه دقیق به مقابله با این تیم متمول برود. تیم های عربی برای حضور در لیگ قهرمانان آسیا بیشترین امکانات را فراهم می کنند. گرفتن بازیکنان بزرگ، داشتن امکانات مناسب همگی باعث می شود که آنها چشم به قهرمانی در لیگ قهرمانان داشته باشند و این کار را برای استقلال و حتی دیگر تیم های ایرانی حاضر در لیگ قهرمانان سخت می کند و این می تواند به ضرر فوتبال ما تمام شود. البته ما بازیکنان خوبی داریم که شرایط را درک می کنند و می دانند که تفاوت مسائل مالی در فوتبال ما با کشورهای عربی بسیار بالاست و این بیشتر بازیکنان ما را مجاب می کند که به خاطر دل هواداران و میلیون ها ایرانی بازی بهتری از خود ارائه داده و با تعصب بیشتری به مصاف حریفان عربی خود بروند. با توجه به جذب بازیکنان خوب توسط تیم های عربی، سرمربی استقلال باید آنالیز بسیار دقیقی از حریف خود داشته باشد تا بتواند در مقابل الریان به موفقیت برسد.

* دیدار آبی پوشان برابر سپیدرود رشت؟

این یک بُرد خوب برای استقلال بود، زیرا حالا با شرایط روحی خوب آماده دیدار برابر الریان می شوند، البته تفاوت های بسیاری به این سبک بازی سپیدرود و الریان است اما همین پیروزی توانست بازیکنان را در شرایط خوبی قرار داده تا با روحیه خوب، سه شنبه به مصاف حریفشان بروند.

* صحبت های انتقادآمیز علی کریمی پس از پایان دیدار برابر استقلال؟

قبل از هر چیز خوشحالم که هواداران فهیم استقلال این مربی جوان و خوشنام را تشویق کردند، کاری که تاکنون در فوتبال ما رسم نبود، اما استقلالی ها برای کسانی که در فوتبال زحمت می کشند احترام خاصی قائل هستند اما در خصوص صحبت های کریمی باید بگویم که او قطعا با مستندات صحبت کرده و نمی تواند بدون مدرک این چنین بر مسئولان فوتبال بتازد. کریمی دیروز صحبت هایی کرد که جای تعمق دارد و در صورت صحت این صحبت ها، فوتبال ما دچار بحران جدیدی خواهد شد، زیرا اتفاقات ناخوشایندی در فوتبال ما رخ داده که خیلی ها از آن بی خبر بودند اما کریمی ذهن مردم را روشن کرد و حالا باید ببینیم در پایان این اتفاقات چه کسی پیروز خواهد بود. هرگز فکر نمی کردم چنین مسائلی در فوتبال ما وجود داشته باشد اما امیدوارم بعد از این دیگر شاهد چنین اتفاقاتی در فوتبال کشورمان نباشیم.

* جذب دو بازیکن خارجی استقلال؟

الان نمی توانیم در مورد آن ها صحبت کنیم زیرا هنوز با دیگر بازیکنان هماهنگ نشده اند و نیاز به زمان دارند اما با توجه به شناختی که از شفر داریم، مطمئنا او بازیکنی را جذب نمی کند که نتواند به استقلال کمک کند.

اخبار استقلال

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار