محسن کریمی

مهاجم جوان استقلال گفت: دکتر نوروزی از روند بهبود بعد از عمل راضی هستند و شش ماه پس از عمل اماده حضور در میدان می شوم.

 

به گزارش استقلال نیوز، محسن کریمی مهاجم تیم استقلال در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در خصوص آخرین شرایطش بعد از مصدومیت صحبت‌های زیر را انجام داد. در ادامه متن این گفت وگو را می خوانید:

* چند هفته دیگه مجوز راه رفتن پیدا می کنم

من روز ۲۶ اسفندماه پایم را جراحی کردم و امروز سی و یکمین روزی است که عمل جراحی را پشت سر گذاشتم. زیر نظر دکتر رازی پایم را جراحی کرده و خوشبختانه الان شرایط خوبی دارم و یکی دو هفته دیگر مجوز راه رفتن با عصا را هم پیدا خواهم کرد سپس باید استخر و آب درمانی کنم.

محسن کریمی

* دکتر نوروزی از شرایط عمل راضی است

جا دارد از طریق شما یک تشکر ویژه از دکتر نوروزی داشته باشم که برای همه بازیکنان سنگ تمام می‌گذارد. دکتر نوروزی از شرایط من راضی است و او اعلام کرد عمل خوبی انجام داده‌ام.

* همه بازیکنان و کادر مدیریت جویای حالم بودند

از تک تک بچه‌های تیم و بخصوص سید مهدی رحمتی تشکر می‌کنم. او همیشه سراغ من را می‌گیرد و مدیران باشگاه هم به عیادتم آمدند، توفیقی از باشگاه آمد و خود آقای افتخاری هم به کلینیک آمد و شرایط را زیر نظر گرفت. تک تک بازیکنان سراغم را گرفتند که از همه آنها ممنون هستم.

* 6 ماه بعد از عمل می توانم به میدان بروم

من ۳۱ روز است که کار درمانی‌ام را آغاز کرده‌ام و ما سالی را در پیش داریم که جام جهانی برگزار می‌شود و تا بازی‌های جام جهانی برگزار شود من خودم را می‌رسانم. وقتی رباط پاره می‌شود شرایط برای یک بازیکن سخت است اما خوشبختانه مینیسک من آسیب ندیده و می‌توانم ۶ ماهه برگردم و بازی کنم. در این چند هفته اخیر هم شرایط روحی فوق‌العاده‌ای دارم و مطمئن هستم که می‌توانم زودتر از موعد به تمرینات و بازی‌ها برگردم.

* 2 سال دیگر با استقلال قرارداد دارم

من سال گذشته با استقلال قرارداد ۳ ساله بستم و ۲ سال دیگر از قراردادم باقی مانده است.

* قسمت این بود مصدوم شوم و برای برگشت بهتر تلاش می کنم

نمی‌دانم اسم این موضوع را چه بگذارم. شاید قسمت این بوده ولی من شب و روز وزنه می‌زدم و تمرین می‌کردم که شرایط بدنی‌ام ایده‌آل شود و به استقلال کمک کنم. متاسفانه به خاطر یک اتفاق ساده در تمرین با ضربه بدی که از پشت خوردم مصدوم شدم و حالا هم می‌خواهم فقط تمرین کنم و زودتر به میادین برگردم. این بار که مصدوم شدم واقعاً حقم این نبود چون در شرایط بسیار خوبی قرار داشتم و در این بازی‌های آخر خیلی آماده بودم. اسمش را می‌گذارم قسمت و به آینده امیدوار هستم.

محسن کریمی

* بعد از عمل با جباری و روانخواه مشورت کردم

بعد از عمل با مجتبی جباری، امید روانخواه و خیلی از بازیکنانی که از ناحیه رباط آسیب دیدند صحبت کردم همه در مورد نحوه تغذیه و خواب من صحبت کردند که من همه این موارد را رعایت کرده بودم ولی این بار خودم هم نمی‌دانم چه اتفاقی افتاد. خوشحالم که که در شرایط سنی پایینی هستم و فقط ۲۳ سال دارم و می‌توانم خیلی راحت دوباره برگردم و فوتبال بازی کنم.

* حدادی فر هم مانند من در یکسال دو دفعه رباط صلیبی پاره کرد

همینطور است. آقای حدادی‌فر یکی از خوب‌های فوتبال ما است و در یک سال 2 دفعه با پارگی رباط صلیبی پاره کرد و من هم از لحاظ سنی از او کوچکتر هستم به خاطر همین روحیه‌ام را حفظ می‌کنم اگرچه خیلی حرف‌ها پشت سرم زدند اما انگیزه‌ام بیشتر شده است.

* هواداران استقلال من را دعا کنند

می‌خواستم از طریق شما از هواداران استقلال بخواهم که من را دعا کنند تا سریعتر برگردم ضمن آنکه از همینجا تولد دکتر ستوده را به وی تبریک می‌گویم.

اخبار رسمی باشگاه استقلال

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار