Multithumb found errors on this page:

There was a problem loading image 'images/1.sal/1396-97/1.esteghlal/11.leig_ghahremnan/2.baziha/5.SS_Alriyan/2.bazi/21931.jpg'

ترکیب استقلال مقابل الهلال

ترکیب استقلال تهران برای دیداربرگشت مقابل الهلال عربستان از هفته ششم و پایانی مرحله گروهی  لیگ قهرمانان آسیا 2018 اعلام شد.

 

به گزارش استقلال نیوز، بازیکنان منتخب کادر فنی تیم فوتبال استقلال برای دیداربرگشت مقابل الهلال عربستان از بازی های هفته ششم لیگ قهرمانان آسیا به شرح زیر خواهد بود:

سید مهدی رحمتی، پژمان منتظری، آرمین سهرابیان، امید نورافکن، خسرو حیدری، وریا غفوری، فرشید باقری، سرور جپاروف، داریوش شجاعیان، فرشید اسماعیلی، مامه بابا تیام

شماتیک ترکیب استقلال مقابل الهلال

به گزارش استقلال نیوز، چنانچه نحوه چینش بازیکنان در زمین مسابقه به گونه ای باشد که سایت رسمی باشگاه اعلام کرده، محرومیت همزمان روزبه چشمی و امید ابراهیمی از دیدار مقابل الهلال، شاید برای استقلال گران تمام شود. استفاده از خسرو حیدری در سمت چپ خط دفاعی ریسک بزرگی برای وینفرید شفر خواهد بود. اما اگر بخواهیم شماتیک ترکیب اعلام شده توسط باشگاه را نادیده بگیریم و تنها بر اساس اسامی اعلام شده به تحلیل ترکیب بپردازیم، به نظر می رسد کادر فنی نمی خواهد دستش برای رقیب سعودی رو شود!

* همانند دیدار رفت، سید مهدی رحمتی دروازبان استقلال خواهد بود تا شفر نشان دهد مقابل الهلال به تجربه بیشتر از انگیزه جوانی اعتقاد دارد.

** آرمین سهرابیان و پژمان منتظری زوج خط دفاعی استقلال خواهند بود و امید نورافکن در چپ و خسرو حیدری در راست دو دفاع کناری استقلال در این دیدار حساس هستند. البته شاید وریا غفوری در دفاع راست قرار بگیرد اما با توجه به درخشش او در فاز هجومی در دیدارهای گذشته، به نظر می رسد حیدری پا به سن گذاشته گزینه مناسب تری برای دفاع راست باشد. البته اگر مطابق شماتیک ترکیب اعلام شده، اگر حیدری در دفاع چپ بازی کند وظیفه بسیار سنگینی در پست غیر تخصصی اش خواهد داشت.

*** باید بگویم بسیار خوش شانس هستیم که فرشید باقری آماده حضور در این دیدار حساس شد تا در غیاب امید ابراهیمی محروم، فرمانده خط میانی استقلال باشد. سرور جپاروف و فرشید اسماعیلی به همراه غفوری و شجاعیان دیگر هافبک های استقلال در این دیدار هستند. اگر نورافکن در پست تخصصی اش در هافبک میانی بازی کند، جپاروف، اسماعیلی و شجاعیان برای شرکت در کارهای هجومی آزادی عمل بیشتری خواهند داشت. در غیر این صورت باید دید شفر چه برنامه ای برای خط میانی خواهد داشت!

* مامه بابا تیام! اسم او برای رقبا رعب برانگیز است. مهاجم سنگالی امروز به تنهایی بار خط حمله استقلال را به دوش می کشد و ما آنقدر به او اعتماد داریم که مطمئینیم در این دیدار گلزنی خواهد کرد!

 

اخبار رسمی باشگاه استقلال

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار