حسن زمانی

عضو هیات مدیره باشگاه استقلال گفت: تحقیق و تفحص از دو باشگاه استقلال و پرسپولیس امروز در صحن علنی مجلس تشریح شد و قرار است ابتدا اعضای هیات رئیسه این کمیته تشکیل شوند.

 

به گزارش استقلال نیوز، حسن زمانی عضو هیات مدیره باشگاه استقلال در گفت‌وگو با خبرگزاری فارس، در خصوص در خصوص اینکه تحقیق و تفحص از دو باشگاه استقلال و پرسپولیس چه زمانی آغاز می‌شود و شرایط آکادمی باشگاه صبحت هایی کرد که در ادامه می خوانید:

* تحقیق و تفحص از دو باشگاه استقلال و پرسپولیس به زودی آغاز می شود

موضوع تحقیق و تفحص از دو باشگاه استقلال و پرسپولیس امروز در صحن علنی مجلس تشریح شد و قرار است ابتدا اعضای هیات رئیسه این کمیته تشکیل شوند تا سپس اقدامات لازم در این زمینه صورت بگیرد.

* اتفاقات آکادمی اصلا در شان باشگاه بزرگ استقلال نیست

من تمامی مسائل آکادمی را شنیده‌ام و اتفاقا با چند نفر هم صحبت کردم، اتفاقات آکادمی اصلا در شان باشگاه بزرگ استقلال نیست، ما حتما در جلسه آینده هیات مدیره باشگاه که بعد از عید سعید فطر برگزار می‌شود در این زمینه از افراد مربوطه توضیح خواهیم خواست.

* مصوبه هیات مدیره عدم جذب بازیکن خارجی است

ما در جلسه هیات مدیره مصوب کردیم با شرایط ارزی کشور دیگر بازیکن خراجی نگیریم ولی اگر قرار به جذب بازیکن باشد احتمالا قرارداد بویان با استقلال فسخ می‌شود و به جای وی یک بازیکن دیگر می‌گیریم

اخبار استقلال

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار