پندار توفیقی

معاون ورزشی باشگاه استقلال گفت: امکان تسویه حساب با برخی از طلبکاران را نداریم و چون باشگاه دولتی است وزارت ورزش باید به فکر پرداخت بدهی ها برای حذف نشدن استقلال از آسیا باشد.

 

به گزارش استقلال نیوز، پندار توفیقی معاون ورزشی استقلال در گفت و گو با رادیو جوان درباره شرایط استقلال بعد از اولتیماتوم AFC و نقل و انتقالات باشگاه توضیحاتی داد. که در ادامه متن این مصاحبه را می خوانید:

* نقل و انتقالات باشگاه ادامه دارد

ما تعدادی از بازیکنان تیم ملی امید و جوانان را جذب کردیم ولی کماکان کار ادامه دارد، بخشی از این کارها تقاضای شفر است و بخشی هم سیاست باشگاه برای آینده.

* در تلاش برای تمدید قرارداد بازیکنان هستیم

در حال حاضر بحث تمدید قرارداد باقری، جپاروف و امید ابراهیمی را در پیش داریم هفته آینده هم بحث غفوری و باقری را نهایی خواهیم کرد.ابراهیمی الان درگیر مسابقات جام جهانی است و بعد از پایان بازی ها با او صحبت خواهیم کرد.

* ابراهیمی بدون اطلاع استقلال را رها نمی کند

ابراهیمی بازیکنی نیست که مثل برخی بازیکنانِ چند سال گذشته استقلال را رها کند و بی خبر برود.از سوی دیگر ابراهیمی بازیکن با اخلاقی است و اینگونه نیست که به ما چیزی نگوید و از تیم ما برود، مطمئنا اگر قرار باشد بازیکنی از جمع ما جدا شود به ما اطلاع می‌دهد تا جایگزین در مورد او پیدا کنیم.

* اگر دلالان محترم بگذارند تیام هم می‌ماند!

اگر دلالان محترم بگذارند تیام هم می‌ماند! ما در حال مذاکره هستیم.در نظام جمهوری اسلامی باید قدرتی باشد تا جلوی دلالان را بگیرد. من در ریز جریان باشگاه کویتی ورود نمی‌کنم ولی تعدادی افراد هستند تحت عنوان مدیربرنامه به شغل شریف دلالی مشغول هستند و واقعا فوتبال ایران را در معرض خطر قرار داده‌اند.

* امکان تسویه حساب با برخی طلبکاران اصلا وجود ندارد

شایعه حذف استقلال از لیگ قهرمانان را خود افتخاری می‌داند، امروز هم می‌دانم از وزیر ورزش وقت گرفته‌ تا موضوع را با وزیر ورزش در میان بگذارد. البته این موضوع برای تیم رقیب هم هست ولی ما اعتقاد داریم نیاز هست که دولت در این زمینه کمک کند چون ما از بحث درآمدها نمی‌توانیم این بدهی‌های انباشته را پرداخت کنیم.بخشی از مواردی که را که برخی ها می‌گویند ما هم شنیده‌ایم.امکان تسویه حساب با برخی طلبکاران اصلا وجود ندارد.

* امیدوارم دولت مانع از حذف استقلال از آسیا

امیدوارم اتفاقی نیفتد که استقلال از آسیا حذف شود و وزارت ورزش هم در این زمینه کمک خواهد کرد.وزارت می‌تواند با راهکارهایی مبلغ را از دولت بگیرد تا در اختیار طلبکاران قرار بدهد.باشگاه بر اساس درآمدزایی می‌توانند درآمدزایی کنند. 

* کسری بودجه را طبق قانون دولت باید پرداخت کند

از وزارت ورزش حدود 5 سال است که حتی یک ریال دریافت نکرده ایم چون از لحاظ قانونی نمی‌شود کمک کنند. ما باشگاه صد در صد دولتی هستیم و کسری بودجه را طبق قانون دولت باید پرداخت کند.

* دولت باید بدهی ها را بپذیرد

اموال باشگاه استقلال از ابتدای انقلاب همه در اختیار دولت است، طبیعی است که عزم و اراده اگر وجود داشته باشد می‌شود دولت بدهی ها را بپذیرد، ما  این تاریخ 10 تیر  و اولتیماتوم ها را شفاف به همه دوستان بالاتر اعلام کردیم ولی فکر می‌کنم به امید خدا موضوع حل شود.

* باشگاه به تنهایی توان پرداخت بدهی را ندارد

باشگاه استقلال باید مبلغی یا سرمایه گذاری داشته باشد که این مبلغ را به طلبکاران بدهد. ما اصلا چنین مبالغی نداریم. ما تنها کاری که در این 2-3 ساله کردیم این است که حداقل بدهی ایجاد نکنیم.

به گزارش استقلال نیوز، توفیقی در خصوص اینکه شایعه شده مدیران استقلال قرار است تا قبل از 10 تیر که اولتیماتوم AFC است استعفا بدهند گفت: من در جریان نیستم که این موضوع استعفا از کجا آمده است اما معاون ورزشی پستی افتخاری است، البته هیچ چشمداشتی هم نداریم و اگر تا روزی که بخواهند کار می‌کنیم و اگر هم صلاح بدانند نباشیم دست همه را می‌بوسیم و می‌رویم.

 

اخبار استقلال

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار