افتخاری و توفیقی

مدیر روابط عمومی سازمان امور مالیاتی کشور گفت: کادر فنی باشگاه استقلال توسط سازمان امور مالیاتی ممنوع الخروج نیستند و دلیل ممانعت از خروج آن ها از فرودگاه امام چیز دیگری بود.

 

به گزارش استقلال نیوز، طی روزهای گذشته شایعات فراوانی پیرامون بدهی مالیاتی بازیکنان و کادر فنی باشگاه استقلال به اداره مالیات در رسانه‌های مختلف مطرح شده و حتی وقتی روز گذشته اتفاقاتی در فرودگاه امام برای شفر و دستیارانش رخ داد و این خبر در خبرگزاری ها دست به دست شد که شفر و همکارانش نمی توانند از کشور خارج شوند و این ممکن است منجر به لغو اردوی استقلالی ها در ترکیه شود، عنوان شد که این نفرات به دلیل بدهی مالیاتی ممنوع‌الخروج هستند اما مشکل به وجود آمده به دلیل بدهی مالیاتی نبوده است.

از آنجا که مجوز پروانه کار شفر و دستیارانش در ایران به انقضا رسیده و استقلالی‌ها باید پروانه کار آن ها را تمدید کنند مربی آلمانی و دستیارانش دچار مشکل خروج شدند. ضمن آنکه چند بازیکن استقلال هم به دلیل مشکل خروج قبل از خدمت مقدس سربازی باید مجوز لازم را برای خروج از کشور می‌گرفتند.

علیرضا خوشوقت مدیرکل امورمالیاتی شمیرانات در گفت و گو با فارس خصوص اینکه آیا شفر و دستیارانش به دلیل مشکل مالیاتی ممنوع‌الخروج بودند گفت:

خیر، این مشکل از طرف اداراه مالیات نبود و آنها توسط اداره مالیات ممنوع الخروج نیستند.

تیام و جپاروف هم از طرف اداراه مالیات ممنوع الخروج نیستند.

غلامرضا قبله‌ای مدیر کل روابط عمومی سازمان مالیاتی هم در گفت و گو با فارس در خصوص اینکه آیا از باشگاه استقلال کسی توسط اداراه مالیات ممنوع الخروج هستند یا خیر گفت:

هر شخصی که در این مملکت کار می‌کند باید مالیاتش را بپردازد اما از طرف سازمان امور مالیاتی هیچ فردی فعلا ممنوع الخروج نشده است. باشگاه استقلال بدهی‌هایی به اداراه مالیات دارد اما هنوز این بدهی‌ها به مرحله‌ای نرسیده که به افرداد مختلف ابلاغ کنیم آنها ممنوع الخروج هستند. اگر هم شخصی در این روزها ممنوع الخروج شده از طرف سازمان امروز مالیاتی کشور نیست.

روز گذشته هم خبری پیرامون مرحوم هادی نوروزی منتشر شد که آن را تکذیب کردیم زیرا اصلا صحت نداشت.

به گزارش استقلال نیوز، این سوال پیش می آید، که مدیران استقلال دقیقا" دارند چه کار می کنند؟ نه توانایی جذب بازیکنان مد نظر کادر فنی را دارند و نه توانایی تمدید قرارداد ستاره هایمان را. در حالیکه تیم زمان زادی را برای برگزاری اردوی پیش فصل از دست داده است و دقیقا" در روزی که تیم در فرودگاه آماده پرواز به سوی استانبول است، آقایان متوجه می شوند که کادر فنی به دلیل عدم تمدید پروانه کار ممنوع الخروج شده اند و برخی بازیکنان هم مشکل خدمت سربازی دارند و نمی توانند از کشور خارج شوند!

با این اوضاع آیا منه هوادار می توانم به آینده این تیم خوشبین باشم؟ تاسف برای وزیر ورزش و وزارت رنگی ورزش و دست نشانده هایشان در تاج کبیر.

ما به شفر و معجزه او ایمان داریم حتی با دستانی خالی.. شیر(استقلال) همیشه شیر است حتی اگر زخمی باشد!

 

اخبار استقلال

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار