سید رضا افتخاری

مدیرعامل باشگاه استقلال گفت: مذاکرات با بازیکنان کاملا محرمانه می باشد و در صورت نهایی شدن به اطلاع همه خواهد رسید و باز هم تکرار می کنیم به شایعات توجه نکنید.

 

به گزارش استقلال نیوز، سیدرضا افتخاری مدیرعامل باشگاه استقلال در گفت و گو با سایت رسمی این باشگاه اعلام کرد که بخشی از بدهی های این باشگاه که می توانست در AFC برای استقلال دردسر ساز و موجب حذف این تیم شود، پرداخت شد.

در ادامه صحبت های سید رضا افتخاری را می خوانید:

* هیچ خطری از سوی AFC ما را تهدید نمی کند

در چند روز گذشته باشگاه با تخصیص 50 میلیارد ریال اعتبار بخش عمده ای از طلب بازیکنان سال های گذشته را پرداخت و با آنها تسویه حساب کرد. بنابر این دیگر هیچ خطری، از سوی AFC تیم استقلال را تهدید نمی کند. این موضوع از کارهای بزرگی بود که به آن با توجه به درخواست هواداران اهمیت زیادی دادیم و همواره در دستور کار باشگاه قرار داشت. شاید کارهایی که در باشگاه انجام می شود، به چشم نیاید اما بسیار حائز اهمیت است و اهمیت آن بیشتر از جذب بازیکنان محسوب می شود.

* هواداران عزیز استقلال به شایعات توجه نکنند

از هواداران عزیز می خواهم تا مانند همیشه هوشیار باشند و به شایعاتی که از منبع مشخص برای بر هم زدن آرامش باشگاه منتشر می شود، توجه نکنند و اجازه دهند باشگاه در آرامش به وظایف خود عمل کند. در هفته های اخیر شایعاتی مبنی بر استعفای مدیرعامل و جدایی تعدادی از بازیکنان یا جذب بازیکنان مصدوم مطرح شد که در این باره مواردی را برای روشن شدن ذهن هواداران توضیح می دهم.

تنها قرارداد ما با دانشگر نهایی شده است

تنها قرارداد ما با آقای دانشگر نهایی و اجرایی شده است زیرا این قرارداد با تاییدیه معاونت پزشکی همراه بوده است. دیگر قراردادها بعد از تایید کادر پزشکی اجرایی خواهد شد. البته آقای توفیقی با بازیکنان به توافق رسیده اند اما اجرایی شدن هر قرارداد مشروط به تاییدیه پزشکی است.

استقلال بیش از هر باشگاه دیگری به حسینی نیاز دارد

سید مجید حسینی با وکیل خود به باشگاه مراجعه نمود و در خواست کرد تا اگر پیشنهاد خوبی داشت، ما با جدایی او موافقت کنیم. در پاسخ به درخواست ایشان به او اعلام کردیم که باشگاه استقلال بیش از هر باشگاه دیگری به حسینی نیاز دارد و به هیچ وجه موافق انتقال او نیست. بر اساس قرارداد نیز ایشان یک سال دیگر باید در استقلال حضور داشته باشند و با ما قرارداد دارند.

* تیام و جپاروف به ترکیه سفر می کنند

در چند روز اخیر باشگاه پیگیری لازم را برای قرارداد جپاروف و تیام انجام داده است. بنا به درخواست مدیر برنامه این دو بازیکن، به دنبال فراهم کردن پیش قرارداد آن ها هستیم و در صورت پرداخت، بازیکنان برای اضافه شدن به اردوی تیم، به ترکیه سفر می کنند.

* روزبه برای مرخصی به قطر رفته است

امروز با مدیر برنامه های روزبه چشمی صحبت کردم. ایشان گفتند آقای چشمی برای مرخصی به قطر رفته و فردا به ایران باز می گردد. او به ما گفت روزبه با توجه به اینکه با استقلال قرارداد دارد و خودش هم به تیم استقلال علاقه دارد، بنابر این تا پایان قراردادش با استقلال به هیچ تیمی نخواهد رفت.

* مذاکرات با بازیکنان کاملا محرمانه است

در پیام های قبلی به هواداران عزیز اعلام نمودم که مذاکرات با بازیکنان کاملا محرمانه می باشد و در صورت نهایی شدن به اطلاع همه خواهد رسید و باز هم تکرار می کنیم به شایعات توجه نکنید. باشگاه شبانه روز پیگیری عقد قراردادهای جدید با بازیکنان مد نظر باشگاه است. خوشبختانه در سال جاری بازیکنان خوب و آینده دار با قرارداد بلند مدت جذب باشگاه شدند تا استقلال همچنان آکادمی بازیکن سازی خود را فعال نگه دارد و بازیکنانی مانند آن هایی که اکنون برای هواداران از اهمیت بالایی برخوردار هستند، پرورش و به فوتبال معرفی کند.

* در باشگاه 3 کار عمده انجام دادیم

سه کار عمده و اساسی انجام دادیم؛ جوانگرایی در تیم بزرگسالان، تقویت تیم های پایه و پرداخت بدهی های باشگاه که در خصوص موضوع بدهی ها به زودی باشگاه لیست تمام پرداختی ها که از ده سال قبل طلب داشتند را جهت اطلاع هواداران اعلام می کند.

* عده ای برای مایوس کردن هواداران بسیج شده اند

افرادی که این روزها آتش بیار معرکه شدند و برای مایوس کردن هواداران تمام توان خود را بسیج کردند بدانند که سال قبل نیز این فعل را انجام دادند و نتیجه آن ها پایانی درخشان برای تیم بود و بهتر است امسال این کار را تکرار نکنند. بخش عمده مشکلات باشگاه به خود آن ها باز می گردد که در حال حاضر باشگاه را به چالش کشیده و ما باید درآمد خود را صرف بدهی های آن ها کنیم که برای ما یادگار باقی مانده است.

هیات مدیره با قدرت به کار خود ادامه می دهد

هیات مدیره باشگاه استقلال با قدرت به کار خود ادامه می دهد و اینگونه تحرکات در رسانه ها و فضای مجازی خللی در اراده ما وارد نخواهد کرد. آنهایی که منافعشان این روزها به خطر افتاده با هماهنگی برخی دلالان محترم به معاونت ورزشی باشگاه استقلال، آقای توفیقی ناجوانمردانه حمله می کنند. در صورتیکه ایشان حافظ منافع باشگاه است و اجازه نمی دهد که از نام بزرگ باشگاه استقلال و احساسات هواداران سو استفاده شود.

* هواداران فریب افرادی سو استفاده گر را نخورند

بنابر این هواداران عزیز فریب افرادی که می خواهند از باشگاه سو استفاده کنند را نخورند. من شاهد بودم که ایشان به صورت شبانه روزی و تا پاسی از شب در حال انجام مذاکره و انعقاد قرارداد بود و کلیه بازیکنان نیز از سوی ایشان با درخواست سرمربی جذب شدند.

از هواداران انتظار داریم از تیم حمایت کنند

هدف مدیریت باشگاه حفظ و تقویت تیم است. بنابر این در این امر مهم از هواداران انتظار داریم از تیم استقلال حمایت کنند و به سخنان افرادی که میلیاردها ریال برای باشگاه بدهی گذاشتند، توجه نکنند و اجازه ندهند با احساسات پاک آنان بازی شود.

اخبار رسمی باشگاه استقلال

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار