پرورش خواه

پیشکسوت استقلال گفت: اگر این بازیکنان جوان حفظ شوند تیم استقلال در سه چهار سال آینده بسیار قدرتمند می شود. اما فاصله الان تا سه چهار سال بعد باید چه کنیم؟

 

به گزارش استقلال نیوز، بهروز پرورش خواه پیشکسوت باشگاه استقلال در گفتگو با خبرنگار مه، درباره دیدار استقلال و پیکان، بازیکنان جوان استقلال، حضور امیر حسین فتحی در راس مدیریت این باشگاه و حضور خود در مجموعه امام رضا که زیر نظر باشگاه استقلال است و.. صحبت هایی کرد که در ادامه می خوانید:

* استقلال نتوانست در هفته اول انتظارات را بر آورده کند

واقعیت این است که بازی خوبی از استقلال در دیدار مقابل پیکان شاهد نبودیم. می‌خواهم بگویم باید آن را به پای این بگذاریم که هفته اول مسابقات بود و ممکن است بدنها هنوز به شرایط ایده آل نرسیده باشد اما باتوجه به این که شفر از یک بدنساز آلمانی و اختصاصی استفاده کرد نباید این را بگویم. به هرحال علت هرچه بود، معلول این بود که استقلال نتوانست در هفته اول انتظارات را بر آورده کند و من به عنوان پیشکسوت این باشگاه امیدوارم این اتفاق را از هفته دوم شاهد نباشیم.

بازیکنان جوانی که جذب استقلال شدند بازیکنان خوبی هستند

بازیکنان جوانی که جذب استقلال شدند بازیکنان خوبی هستند که در آینده می توانند از ستاره های فوتبال ایران باشند. اما شرایط استقلال طوری نیست که فرصت داشته باشد تا بازیکن جوان در آن تیم صاحب تجربه شود. اگر این بازیکنان جوان حفظ شوند تیم استقلال در سه چهار سال آینده بسیار قدرتمند می شود. اما فاصله الان تا سه چهار سال بعد باید چه کنیم؟ آیا تماشاگر می پذیرد که این تیم حداقل دو سه سال نتیجه نگیرد تا بازیکنان جوانش بارور شوند؟ 

فتحی با آمدن به استقلال ریسک بالایی را پذیرفت

امیرحسین فتحی از مدیران با سابقه فوتبالی است. اما در روزهایی مسئولیت مدیریت این باشگاه را پذیرفت که این تیم در روزهای سختی قرار دارد. در واقع فتحی ریسک بالایی را پذیرفت اما باتوجه به تجربه بالایش ما امیدواریم بتواند تیم را از این بحران خارج کند. 

حاضرم بدون سمت در هر پستی برای استقلال خدمت کنم

من چند روزی هست که به مجموعه امام رضا که در اختیار باشگاه استقلال است، کمک می کنم. برای کمک کردن به استقلال و خدمت کردن به این تیم پست و سمت نمی خواهم و بعنوان عضوی از خانواده بزرگ استقلال حاضرم بدون سمت در هر پستی خدمت کنم. 

اخبار استقلال

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار