هادی طباطبایی

پیشکسوت باشگاه استقلال گفت: نصف بازیکنان فصل قبل از استقلال جدا شدند و در مقابل چه بازیکنانی جذب شدند که فاصله بسیار زیادی با آنها دارند.

 

به گزارش استقلال نیوز، هادی طباطبایی پیشکسوت باشگاه استقلال، در گفت‌وگو با خبرگزاری مهر، با نگرانی از شرایط این روزهای باشگاه استقلال و فاجعه بار بودن نقل و انتقالالت این تیم، کار فتحی را برای آماده سازی تیم تا روز دیدار با السد بسیار سخت دانست.

* به یاد ندارم استقلال چنین روزهایی را در تاریخ تجربه کرده باشد

روزهایی را در استقلال شاهد هستیم که در تاریخ آن بی سابقه است. ملاکم برای قضاوت در خصوص این تیم بازی با پیکان نیست. بلکه شرایط کلی تیم است. حتی اگر استقلال برنده دیدار با پیکان هم بود من همین صحبت ها را می‌کردم و این انتقاد را به آن وارد می‌دانستم.

عمق فاجعه در استقلال جایی است که برای یک بازی با احتساب چند بازیکن جوان و جدید، باز هم ناچار می شوند یکی دو بازیکن مصدوم را با زحمت آماده این بازی کنند تا یازده بازیکن ثابت جور شود. لااقل من یکی به یاد ندارم استقلال چنین روزهایی را در تاریخ تجربه کرده باشد.

نقل و انتقالات استقلال فاجعه بود

با یک حساب ساده سرانگشتی می‌توان به این واقعیت رسید که نقل و انتقالات این تیم فاجعه بار بوده است. تیام، جپاروف، سید مجید، امید و نورافکن ۵ بازیکن ثابت این تیم بودند که جدا شدند. به عبارتی ۵۰ درصد تیمی که قهرمان جام حذفی شد و به مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان رسید از این تیم جدا شد و در مقابل چه بازیکنانی جذب شدند. همه بازیکنانی که به جای این ۵ بازیکن جذب شدند فاصله بسیار زیادی با آنها دارند و این نشان می‌دهد نقل و انتقالات این تیم ضعیف بوده و نمره قبولی نمی گیرد.

* استقلال بازیکنی می خواهد که بار تیم را به دوش بکشد

همه بازیکنان جدید و جوانی که جذب تیم شدند جوان، مستعد و آینده دار هستند که حتما در آینده حرف های زیادی برای گفتن دارند. اما باید بگویم استقلال به بازیکنی نیاز دارد که در کنار این جوانان در همان سال اول حضورش در این تیم بتواند بار آن را بر دوش بکشد. شرایط استقلال طوری است که باید هر سال در کورس باشد.

* نگران  لیگ قهرمانان آسیا و دیدار با السد هستم

نگرانی بزرگ من از لیگ قهرمانان آسیا و دیدار با السد است. کمتر از یک ماه دیگر به این بازی باقی مانده اما تیم ما کامل نیست. آقای فتحی از مدیران با سابقه فوتبالی است و درایت بالایی دارد. کار ایشان برای آماده سازی تیم تا روز دیدار با السد بسیار سخت است.

دیدگاه‌ها  
کامران
-2 #1 کامران 1397-05-09 14:26
حالا کجاشو دیدی!؟ هنوز سه سال دیگه باند این وزیر و شخص روحانی هستن و با قدرت به سناریوی نابودی مطلق استقلال ادامه میدن، برین آرشیو سه چهار سال گذشته رو بخونین هر سال به اذعان بزرگان تیم فاجعه بزرگتر و عمیق تر شده و هر بار میگیم تا الان این شرایط تیم بی سابقه بوده، سال دیگه هم بدتر از امسال میشه میگیم تا حالا بی سابقه بوده!!! خدا میدونه چه خوابی برا بزرگترین و با ریشه ترین تیم ایران و آسیا دیدن
نقل قول کردن
نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار