امیرحسین فتحی

سرپرست باشگاه استقلال گفت: چند مهاجم را مدنظر داریم که الحاجی گرو یکی از آنهاست و امیدواریم با توجه به تأیید کادرفنی درصدد نهایی کردن انتقال او هستیم.

 

به گزارش استقلال نیوز، امیرحسین فتحی سرپرست باشگاه استقلال در گفت و گو با سایت رسمی این باشگاه درباره مبلغ رضایتنامه سید مجید حسینی برای انتقال به ترابزون و جزئیات آن، هفتم مرداد سالروز کسب دومین ستاره آسیایی آبی های پایتخت و جذب بازیکنان جدید برای این تیم صحبت هایی کرد که در ادامه می خوانید:

* جدایی حسینی با تامین منافع باشگاه

از همان ابتدا که موضوع انتقال سید مجید حسینی مطرح شد، اعلام کردم تنها در صورتی اجازه جدایی این بازیکن را می دهیم که منافع باشگاه تامین شود. به همین دلیل هم باشگاه ترابزون با ما وارد مذاکره شد و در نهایت در ازای دریافت 600 هزار دلار، با جدایی حسینی موافقت کردیم.

* جزئیات رضایتنامه حسینی

400 هزار دلار از این پول بابت صدور رضایتنامه سید مجید حسینی است و 200 هزار دلار نیز بابت حق رشد که در مجموع، دریافتی باشگاه استقلال از انتقال این بازیکن برخلاف اخبار منتشر شده، 600 هزار دلار خواهد بود. ضمن این که از انتقال این بازیکن به باشگاه بعدی نیز 20 درصد حق انتقال به استقلال تعلق میگیرد.

* 7 مرداد، سالروز ستاره دوم

منافع باشگاه استقلال برای ما از هر چیزی مهمتر است و در این خصوص از هیچ تلاشی کوتاهی نخواهیم کرد. باشگاه استقلال، از بزرگترین و پر افتخارترین باشگاههای آسیا است و باید ارزش و حرمت آن به طور کامل رعایت شود، شاهد این موضوع نیز روز گذشته 7 مرداد، سالروز کسب دومین ستاره آسیایی است که یادآور بخشی از تاریخ پرافتخار استقلال عزیز ما است. یاد منصورخان، ناصر خان و همه بزرگان تاریخ این باشگاه گرامی باد.

* جذب بازیکنان جدید

هماهنگی‌های لازم با باشگاه ذوب آهن انجام شده و طی امروز و فردا رضایتنامه تبریزی صادر می‌شود و این بازیکن بعد از بازی با ذوب آهن به جمع ما اضافه خواهد شد. برای عقد قرارداد با نیومایر هم منتظر جواب تست‌های پزشکی او هستیم که فکر نمی‌کنم مشکل خاصی داشته باشد. چند مهاجم دیگر را مدنظر داریم که الحاجی گرو یکی از آنهاست و امیدواریم با توجه به تأیید کادرفنی درصدد نهایی کردن انتقال او هستیم. مدیربرنامه بازیکنان عراقی هم وارد ایران شده و قرار هست خود بازیکنان هم وارد کشور شوند تا در صورت تأیید کادرفنی در خدمت آنها باشیم.

اخبار رسمی باشگاه استقلال

دیدگاه‌ها  
سجاد
0 #1 سجاد 1397-05-09 11:00
بعد از سالها یکی از منافع باشگاه دفاع کرد او افتخاری شلغم منافع باشگاه رو با زکر صلوات میبخشید
نقل قول کردن
نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار