نیومایر

رسانه های ورزشی جهان به انتقال مارکوس نیومایر به استقلال واکنش نشان دادند.

 

به گزارش استقلال نیوز، روز گذشته هافبک با تجربه فوتبال آلمان با استقلال تهران به توافق رسید. و با ثبت قرارداد 2 ساله رسما به آبی پوشان تهرانی پیوست.

این انتقال در رسانه‌های اروپایی بازتاب داشت.

* سایت 442 سوئیس نوشت:

فوتبالیست پرسابقه سوپر لیگ کشورمان تیمی جدید یافت.بازیکن 32 ساله به تیم استقلال ایران نقل مکان کرد.بازیکن سوئیسی- آلمانی در استقلال با شفر، مربی آلمانی همکاری می‌کند که از اکتبر سال 2017 هدایت آن را برعهده دارد. در آوریل گذشته نویمایر قراردادش را با با تیم کاسیم‌پاشا را فسخ کرد.

* سایت سنترال‌پلاس نیز عنوان کرد:

پرنده‌ مهاجری همچون مارکوس نویمایر ماجراجویی تازه‌ای را آغاز کرد.او که زمانی در منچستریونایتد می‌خواست بدرخشد، فصل بعد در استقلال تهران خواهد بود. این رسانه اینترنتی ادامه داد:نویمایر 32 ساله به استقلال تهران پیوست.او در فصل گذشته از تیم اف.ث لوسرن به کاسیم‌پاشا ترکیه نقل مکان کرد اما بعد قراردادش فسخ شد.در تیم تهرانی، او که ملیت دوگانه آلمانی – سوئیسی دارد، با وینفرید شفر که از اکتبر سال 2017 سرمربی استقلال است، روبه‌رو می‌شود.این در حالیست که پیش‌تر شایعاتی مبنی بر حضورش در تیم اف.ث‌ آرائو شنیده شد.اما با این انتقال، ستاره موطلایی کوشید تا به فعالیت در خارج از کشور ادامه دهد.

نویمایر در هوبش که شهری کوچک بود، رشدکرد.در همان موقع بود که استعدادش نمایان شد و به تیم ویکتوریا آشافن‌بورگ با 13 سال سن نقل مکان کرد و بعد راهی اینتراخت فرانکفورت شد.

در سالروز تولد 17 سالگی قراردادی با منچستریونایتد منعقد کرد.در این تیم نتوانست چندان مطرح شود. زیرا در تیم‌های جوانان بازی کرد و تا تیم دوم باشگاه بالا آمد.او در دوران فوتبالش برای منچستریونایتد، دویسبورگ، سولته وارگم، روت‌وایس اسن‌، واکر بورگ‌هاوزن، اف.ث‌تون، آ.ث بلینسونا، اف.ث‌ وادوتس، اف.ث لوسرن  و کاسیم پاشا استانبول بازی کرد.حالا ماجراجویی‌های او در تهران ادامه می‌یابد.

اخبار استقلال

 

 


اخبار مرتبط: 

خرید جدید استقلال از آلمان آمد/ مارکوس نیومایر رسما آبی پوش شد

امیرحسین فتحی: تبریزی از شنبه به ما ملحق می شود؛ نیومایر در ایفمارک دارد تست پزشکی می دهد

دیدگاه‌ها  
سجاد
-1 #1 سجاد 1397-05-10 20:30
بازیکن خوبی به نظر می رسه انشا الله به تیم کمک کنه
نقل قول کردن
مسعود عشق اس اس
+1 #2 مسعود عشق اس اس 1397-05-10 21:50
اگرچه که این آلمانی و همینطور مرتضی تبریزی خریدهای بدی نیستند و بدرد استقلال میخورند ولی بنظر من این خریدها بیشتر جنبه نمایشی و تبلیغاتی برای جناب مدیرعامل جدید داره..این آقا و مدیر قبلی تا الان زیر تیغ انتقادات هواداران بودن و صدالبته که گماشته وزیرک لنگی هم بوده اند..از قدیم گفتن هرکسی را بهر کاری ساختند،مثلا نمیشه یه وزنه بردار سبک وزن بره رکورد رضازاده رو بزنه! کسی که مدیر عامل استقلال میشه باید شبانه روز در خدمت مردم و هواداران باشد و ذره ای کوتاهی و تعلل نکند..استقلالی اصیل و دلسوز باشد.. دید و نظر بلند و عمیق داشته باشه و اصلا از خرج کردن و بازیکن بزرگ خریدن نترسد و تحت تاثیر هجمه رسانه های لنگی و دشمن استقلال وا ندهد..ورزشگاه اختصاصی برای هواداران و باشگاه بگیرد تا تیم بزرگ و پرهوادار استقلال برای تمرین روزانه محتاج هر کس و ناکسی نباشد..حق و حقوق مالی و پولی استقلال بزرگ را بگیرد و پا پس نکشد..پایه های باشگاه و آکادمی را سفت و محکم بچرخاند و بازیکنان جوان و سرمایه های عظیم آینده باشگاه را مفت و مجانی به تیمهای دیگر هدیه نکند..حواسش به تمام ارکان باشگاه باشد تا دیگر شاهد آبروریزی داخل فرودگاه برای سرمربی بزرگی مثل شفر نباشیم..امربر و بله قربان گوی فدراسیون و وزارت ورزش دشمن استقلال نباشد و تا سر حد جان از نام و کیان باشگاه استقلال در برابر تمام هجمه ها و نامردی های رسانه ای(باند عادل لنگی پور) دفاع و حراست کند..تمام نیت و هدفش اعتلای نام بزرگ استقلال و شادی و سربلندی هواداران فهیم و متعصبش باشد..به هواداران هرگز دروغ نگوید و فریبکاری نکند..شفاف و مردانه مسایل و مشکلات باشگاه بخصوص قضیه اسپانسرینگ و مالی را بازگو کند و بیلان بدهد..هرگز حق بی خیالی طی کردن با بحرانهای ریز و درشت را ندارد و باید در همه حال و هرزمانی پاسخگوی هوادران باشد و اطلاع رسانی دقیق و به موقع داشته باشد..زحمات و مشقات سالهای دراز مدیران قبلی(از جمله حاجی فتح الله زاده) را نادیده نگیرد و با سفسطه و مغلطه محبوبیت شان را لگدمال نکند..هرچند که پیشکسوتان استقلالی از جناب فتحی حمایت کردن و حتی حاج فتح الله هم ایشون تایید کرد،ولی باید ببینیم این آقا تا آخر فصل چه عملکردی داره و آیا میتونه کشتی جنگی استقلال بزرگ رو بخوبی هدایت و رهبری کند یا خیر؟؟؟ عشق است استقلال
نقل قول کردن
نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار