طارق همام

با اعلام سرپرست باشگاه استقلال، هافبک جوان تیم ملی عراق رسما آبی پوش شد.

 

به گزارش استقلال نیوز، با اعلام سرپرست باشگاه استقلال، طارق همام مهاجم 22 ساله تیم ملی عراق با امضای قراردادی 3 ساله رسما به استقلال پیوست.

این بازیکن عضو تیم ملی بزرگسالان و امید عراق است و با نظر وینفرد شفر و بعد از مذاکره با امیرحسین فتحی سرپرست و علی خطیر معاون ورزشی قرارداد خود را با باشگاه استقلال امضا کرد تا به این ترتیب به جمع آبی پوشان اضافه شد.

این بازیکن روز دوشنبه بعد از دیدار تیم عراق برابر فلسطین به ایران باز خواهد گشت بعد از موفقیت در تست های پزشکی، قرارداد این بازیکن معتبر و اجرایی می شود.

طارق همام

به گزارش استقلال نیوز، همام توانایی بازی در پست های وینگر راست، چپ، پشت مهاجم و مهاجم هدف را دارد و 45 بازی برای تیم ملی عراق انجام داده است.

 

اخبار رسمی باشگاه استقلال

دیدگاه‌ها  
کامران
+2 #1 کامران 1397-05-11 01:13
خب بسلامتی این هم اومد توروخدا اون جابر انصاری رو رد کنین بره هیچکی توان روحی تحمل ایشون رو نداره جالب اینجاست که روزی که گفتن برو هزار تا فحش و نفرین کرد به استقلال و حتی تهدید به شکایت و گرفتن همه پول سال آینده! بعد گفت همه تیمها منو میخوان ولی همه دیدیم حتی لیگ 2 هم با 20 میلیون هم بهش پیشنهاد نرسید!!! کی اعصاب بازی اینو داره
نقل قول کردن
سجاد
+2 #2 سجاد 1397-05-11 01:41
بازیکن خوبی بازیش دیدم خیلی باهوشه میتونه به تیم کمک کنه
نقل قول کردن
سجاد
+1 #3 سجاد 1397-05-11 01:51
تا این جا فتحی خرید این بدی نداشته ولی نسبت به بازیکنانی که از دست دادیم قابل مقایسه نیستن مثل تبریزی با تیام ایا تبریزی میتونه بازی رو یک تنه عوض کنه یا نیومار مثل جبارف میتونه گر بازی رو باز کنه باید دید در زمین چه کار میکنم خیلی ها بزرگ تر از این بازی کنه آمد جواب ندادن مثل بختیار فقط شانس ما این وسط شفر که بلد از بازیکن بازی بگیره
نقل قول کردن
نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار