najaf nejad 525x350

رئیس هیات مدیره باشگاه استقلال گفت: با وجود اینکه دیگر در مجلس حضور نخواهد داشت علاقه ای به حضور در فدراسیون فوتبال و شرکت در انتخابات آن ندارد.


به گزارش استقلال نیوز، مقداد نجف نژاد در گفت و گو با کاپ، در خصوص آخرین شرایط استقلال اظهار داشت: شرایط استقلال خوب است. ما عزم خود را جزم کرده ایم که سه امتیاز دیدار مقابل راه آهن را به دست آوریم. البته خیلی از بازیکنان را به دلیل محرومیت و آسیب دیدگی در اختیار نداریم.
وی ادامه داد: درست است که ما یک هفته صدر جدول را از دست دادیم ولی بعضی از مواقع یک شوکی به تیم وارد می شود و همین شوک باعث شد که بازیکنان با تلاش به صدر جدول بازگردند. بازیکنان و کادر فنی به خود آمدند که اگر یک لحظه غفلت کنند ممکن است جام را از دست بدهند. به نظر من استقلال شخصیت لازم برای قهرمانی در لیگ برتر را دارد. هدف مشترک کادر فنی، هیات مدیره، بازیکنان و سرمربی کسب جام قهرمانی است.
نجف نژاد در خصوص حل مشکلات مالی افزود: خدا را شکر مشکلات مالی هم حل شده و فعلا مشکلی از این بابت نداریم و بازیکنان با انگیزه بیشتری در تمرین ها و بازی ها حاضر می شوند.
رئیس هیات مدیره استقلال در خصوص اختلافاتی که بین صالح و مظلومی به وجود آمده بود خاطرنشان کرد: این مسائل درون خانوادگی است. خود مسئولین باشگاه با تدابیر خوب آن را حل می کنند. این گونه مسائل با حضور نفراتی چون منصور پورحیدری و نصرالله عبداللهی خیلی راحت حل خواهد شد و مطمئن باشید استقلال با این مسائل به حاشیه نخواهد رفت.
وی در خصوص برگزاری جلسه هیات مدیره بیان داشت: هفته آینده آخرین جلسه هیات مدیره درسال خواهد بود. البته شاید هم این جلسه به قبل از بازی استقلال و پرسپولیس موکول شود. باید ببینیم در روزهای آینده چه اتفاقاتی رخ خواهد داد و بسته به نیاز تیم جلسه را برگزار کنیم یا خیر.
رئیس فراکسیون مجلس شورای اسلامی در خصوص اینکه در انتخابات امسال مجلس رای نیاورد، خاطرنشان کرد: بنا بر این نیست که یک نفر هر دوره رای بیاورد. چهار دوره بنده به عنوان نماینده در مجلس حضور داشتم و نوبتی هم باشد نوبت نفرات دیگری است.
وی درباره اینکه آیا ممکن است با توجه به اینکه چون در مجلس حضور ندارد از ریاست هیات مدیره استقلال کنار برود، اذعان داشت: این در اختیار وزارت ورزش است و آنها تصمیم می گیرند چه کسانی باشند و چه کسانی نباشند. قصد ما کمک است، حالا چه نماینده مجلس باشیم و چه نباشیم. اگر فکر کنند مفید هستیم باز هم در خدمت خواهیم بود و غیر از این باشد تصمیم با وزیر ورزش است.
نجف نژاد درباره اینکه کی روش چند وقت پیش اعلام کرده که دوباره استعفا می دهد، ادامه داد: او نباید هر روز یک مساله جدید را ایجاد کند. او باید کارش را دنبال کند. تیم ملی اکنون شرایط حساسی دارد. تا آنجایی که من می دانم ایشان اختیار تام دارد، امکانات خوبی هم برایش فراهم شده است. او باید بایستند و کارش را ادامه دهد. به نظرم آقای کی روش نباید این قدر در مسائل ورود کند. ایشان باید کمی هم از کمربندی عبور کند. در مسائل حاشیه ای هم نباید ورود کند. اعتقاد دارم خود فدراسیون باید چارچوب محکم تری در این باره بگذارد.
نجف نژاد در پایان درباره اینکه آیا ممکن است در انتخابات فدراسیون فوتبال با توجه به اینکه دیگر در مجلس حضور ندارد شرکت کند یا خیر گفت: خیر. بنده در انتخابات فدراسیون فوتبال نامزد نخواهم شد. علاقه ای به حضور در ریاست فدراسیون فوتبال را ندارم. البته باید بگویم آشنا به این مسائل هستم ولی هیچ وقت در فدراسیون فوتبال کار نخواهم کرد.

 

 

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار