b2cf07c3 d8bd 4ad8 97ee ec0f244c935c

سرپرست باشگاه استقلال گفت: روز جمعه قرار است با هماهنگی های انجام گرفته بلیت ها به مبلغ 1000 تومان در استادیوم آزادی به فروش برسد.


به گزارش استقلال نیوز، بهرام افشارزاده در گفت و گو با کاپ، در خصوص آخرین وضعیت فرزاد مجیدی اظهار داشت: ایشان طی تماسی که با مظلومی داشتند قرار است از امروز در تمرینات شرکت کنند. مشکل خاصی از این بابت وجود نداشت. نمی دانم چرا این مساله این قدر بزرگ شد. اگر یک ماساژور یا هر عضو دیگری از کادر فنی غیبت می کرد خبرنگاران این قدر پیگیر بودند؟
وی در خصوص انتقاداتی که نسبت به عملکرد عادل شیحی در تیم های سابق خود شده است تصریح کرد: واقعا این گونه نباید انتقاد کرد. بگذارید شیحی یک بازی به میدان برود. اگر عملکردش خوب نبود بعد انتقاد کنید. ما از خرید این بازیکن راضی هستیم و مطمئن باشید بازیکن خوبی است.
افشارزاده درباره اینکه بالاخره روز جمعه بلیت های ورزشگاه به چه قیمتی خواهد بود گفت: با هماهنگی هایی که انجام شد قرار بود این بلیت ها به مبلغ 1000 تومان در استادیوم به فروش برود. حالا باید هماهنگی های لازم صورت گیرد تا این طرح اجرایی شود.
سرپرست باشگاه استقلال در پایان در خصوص اینکه طاهری سرپرست باشگاه پرسپولیس قصد دارد به هوادارانش روز یکشنبه هفته آینده در دیدار مقابل تراکتور ساندویچ بدهد گفت: ما قصد انجام چنین کاری را نداریم. باشگاه پرسپولیس کار خودش را انجام می دهد اما چنین برنامه ای در دستور کار باشگاه استقلال وجود ندارد.

 

 

 

دیدگاه‌ها  
استقلال زلزله
0 #1 استقلال زلزله 1394-12-12 10:57
خخخ .. یعنی آبرو واسه هواداراشون نذاشتن
نقل قول کردن
نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار