اسوالدو فریرا

سرمربی السد در نشست خبری پیش از بازی مقابل استقلال گفت: ما نیامده ایم که ببازیم، البته 6 هفته بیشتر فرصت آماده سازی برای این مسابقه نداشتیم.

 

 به گزارش استقلال نیوز، اسوالدو فریرا سرمربی السد قطر در نشست خبری پیش از دیدار تیمش مقابل استقلال صحبت کرد که در ادامه می خوانید:

 

* نیامده ایم که ببازیم

در ابتدا به تیم ملی ایران تبریک می گویم چون بازی های تیم ایران در جام جهانی هیجان انگیز بود. ما نیامده ایم که ببازیم، البته 6 هفته بیشتر  فرصت آماده سازی برای این مسابقه نداشتیم، آماده یم که بازی خوبی در پیش داشته باشیم. جو و اتمسفر استادیوم در بازی فردا خوب و هیجان انگیز است و دوست داریم در این شرایط خودمان را نشان بدهیم.

* بازی های آسیایی با بازی های لیگ قطر فرق دارد

نمی شود از الان گفت در هر بازی چند گل می زنیم، ما در آخرین بازی به تساوی رسیدیم، بازی های آسیایی با بازی های لیگ قطر فرق دارد، ما هیجان داریم که در مقابل تماشاگران ایرانی با این جو بازی می کنیم چون استادیوم های قطر بسیار کوچک و با تماشاگران کمتری هستند ولی در اینجا قطعا تماشاگران برای بازیکنان انگیزه ایجاد می کنند.

به گزارش استقلال نیوز، فریرا در خصوص اینکه تیمش 2 فصل پیش با استقلال با شرایطی متفاوت بازی کرد چون استقلال  در این فصل لیگ را خوب آغاز نکرده و از طرفی السد فصل را خوب آغاز کرده است گفت و در خصوص اینکه دیدگاهش نسبت به مسابقه فردا با این شرایط چیست گفت:

همانطور که استقلال نسبت به 2 سال قبل عوض شده ما هم عوض شده ایم، استقلال کاملا زیر و رو شده و ما نمی توانیم روی این موضوع حساب کنیم و باید خودمان را نشان بدهیم. 5 هفته برای مسابقات آسیایی یا لیگ اصلا کافی نیست، ما فرصت زیادی نداشتیم که تیممان را آماده کنیم، فقط 50 درصد آماده هستیم ولی استقلال هم شرایط خودش را دارد و مطمئنا برای بازی فردا با برنامه وارد زمین خواهد شد.

به گزارش استقلال نیوز، در این لحظه میکروفون مقابل سرمربی السد به زمین افتاد که فریرا آن را گرفت و با خنده گفت:

من قوی هستم! برای استقلال آرزوی موفقیت می کنم و امیدوارم داوران هم روز خوبی داشته باشند.امیدوارم تماشاگران بازی خوبی ببینند و مطمئنا بازیکنان السد باید بهترین بازی خود را نشان بدهند و من دوست دارم بازی فردا به خوبی و خوشی تمام شود.

 

خبرگزاری فارس

اخبار باشگاه استقلال

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار