مجید نامجو مطلق

پیشکسوت باشگاه استقلال گفت: حضور یکصد هزار هوادار در ورزشگاه از نظر روحی و روانی می‌تواند به بازیکنان استقلال کمک و بازیکنان السد را دچار استرس کند.

 

به گزارش استقلال نیوز، مجید نامجومطلق پیشکسوت باشگاه استقلال در گفت وگو با خبرگزاری فارس، در خصوص دیدار روز دوشنبه استقلال با السد در مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا صحبت هایی کرد که در ادامه می خوانید:

* دیدار استقلال و السد قطر؟

استقلال بازی سختی پیش رو دارد. السد تیم پرمهره‌ای است که بازیکنان توانمند زیادی دارد اما استقلال میزبان این مسابقه است و این مساله می‌تواند به سود استقلال باشد. من خودم با السد مقابل استقلال در آسیا بازی کرده‌ام. حضور هواداران از نظر روحی و روانی می‌تواند به بازیکنان استقلال کمک کند آن زمان که من با السد به ورزشگاه آزادی آمدم حضور یکصد هزار هوادار در ورزشگاه بازیکنان السد را دچار استرس کرد. بازیکنان شرایط طبیعی‌شان را از دست دادند. البته السد در این فصل بازیکنان بزرگی دارد که تماشاگران زیادی را در ورزشگاه دیده‌اند و تجربه این جو را دارند با این حال حضور هواداران می‌تواند در نتیجه بازی تاثیرگذار باشد و به حریف استرس وارد می‌کند.

* شرایط فنی این دیدار؟

استقلال اگر بتواند در ورزشگاه ازادی پیروز شود می‌تواند بازی برگشت را کنترل کند و شاید بتوان گفت نتیجه بازی رفت تکلیف تیم صعود کننده را مشخص می‌کند. السد خط هافبک قدرتمندی دارد که باید این خط را از کار انداخت. در السد هافبک‌هایی مثل ژاوی و گابی باعث شد که یک خط هافبک قدرتمند را شاهد باشیم.

* نتیجه بازی‌ مقابل استقلال با پیراهن السد؟

آن زمان ما با استقلال در قطر به مساوی یک بر یک رسیدیم و در بازی برگشت یک بر صفر از استقلال شکست خوردیم. البته بعد از آن من به استقلال امدم و توانستیم قهرمان آسیا شویم.

* گلزنی پرتعداد السد(۳ بازی ۱۷ گل زده) ؟

استقلال باید خط هافبک السد را از کار بیندازد و ارتباط خط هافبک و مهاجمان السد را قطع کند. این تیم قطری در فاز هجومی بسیار قدرتمند است اما اگر استقلال بتواند ارتباط هافبک و خط حمله السد را قطع کند می تواند از نقاط ضعفش به این تیم ضربه بزند.

 

اخبار استقلال

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار