تمرین استقلال  شنبه 3 شهریور 97

تمرین تیم فوتبال استقلال امروز(شنبه) در حضور سرپرست باشگاه و رئیس فدراسیون فوتبال در زمین شماره 2 آزادی برگزار شد.

 

 به گزارش استقلال نیوز، تیم فوتبال استقلال از ساعت 18 امروز برنامه های آماده سازی خود را برای بازی با السد قطر در زمین شماره 2 ورزشگاه آزادی پیگیری کرد.

تمرین استقلال  شنبه 3 شهریور 97

* پیش از شروع تمرین استقلالی‌ها در جلسه آنالیز و فنی شرکت کردند که این جلسه حدود یک ساعت طول کشید. در این جلسه شفر تمامی نقاط ضعف و قوت السد قطر را برای بازیکنان توضیح و به آنها شرح وظایف داد.

* محسن کریمی و میثم تیموری مثل روز گذشته امروز به صورت اختصاصی پرداختند.

* دکتر نوروزی در تمرین امروز استقلال حضور داشت و در کنار سایر اعضای کادر پزشکی باشگاه عکس یادگاری گرفت.

* با گذشت دقایقی از تمرین امروز امیر حسین فتحی و جواد قراب در محل تمرین آبی پوشان حاضر شده و برنامه های تاکتیکی این تیم را از نزدیک نظاره کردند.

تمرین استقلال  شنبه 3 شهریور 97

* با گذشت 40 دقیقه از تمرین امروز آبی پوشان مهدی تاج که امروز در تمرین پرسپولیس حضور پیدا کرده بود در زمین شماره 2 ورزشگاه آزادی حاضر شد و مورد استقبال مدیران استقلال قرار گرفت. تاج در حاشیه تمرین استقلال با فتحی به صحبت پرداخت.

* وینفرد شفر در تمرین امروز تمامی توصیه های تاکتیکی مد نظرش را در زمین برای شاگردانش توضیح داد و در فوتبال درون تیمی نیز از بازیکنان خواست با دقت در ضربات آخر به توپ ضربه بزنند.وی در این تمرین بارها و بارها به بازیکنان پیرامون برنامه هایش تذکر داد.

تمرین استقلال  شنبه 3 شهریور 97

* سرمربی تیم استقلال در حاشیه تمرین امروز به مهدی تاج خوشامد گفت و رئیس فدراسیون فوتبال نیز برای تیم استقلال آرزوی موفقیت کرد.

* اعضای تیم فوتبال استقلال که از عصر امروز اردوی پیش از بازی را آغاز کرده‌اند بعد از پایان تمرین راهی هتل المپیک خواهند شد.

* تمرین امروز آبی پوشان با ثبت عكس دسته جمعي مهمانان ويژه تمرين با بازيكنان و كادرفني استقلال در ساعت 20:15 به پایان رسید.

به گزارش استقلال نیوز، تیم فوتبال استقلال در مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا از ساعت 20:30 روز دوشنبه (5 شهریورماه) در ورزشگاه آزادی به مصاف السد قطر خواهد رفت.

تمرین استقلال  شنبه 3 شهریور 97

تمرین استقلال  شنبه 3 شهریور 97

تمرین استقلال  شنبه 3 شهریور 97

تمرین استقلال  شنبه 3 شهریور 97

عکس از رضا سعیدی پور

اخبار رسمی باشگاه استقلال 

 

 


مطالب مرتبط:

گزارش تمرین جمعه عصر استقلال/ استفاده از توپ های آسیایی؛ آغاز تمرینات اختصاصی کریمی!

گزارش تمرین پنجشنبه عصر استقلال/ بازیکنان ذخیره بازی با فولاد در زمین آزادی تمرین کردند!

گزارش تمرین پنجشنبه ظهر استقلال/ آبی پوشان در انقلاب وزنه زدند!

گزارش تمرین سه شنبه عصر استقلال/ تبریک تولد امانتی؛ حضور رحمتی کوچک!

گزارش تمرین دوشنبه عصر استقلال/ تسلیت به باقری؛ حضور ادامه دار جابر!

گزارش تمرین یکشنبه عصر استقلال/ آمادگی گرو در حضور عبداللهی!

گزارش تمرین یکشنبه صبح استقلال/ باقری غایب بود؛ تیموری وزنه زد!

دیدگاه‌ها  
مسعود عشق اس اس
+1 #1 مسعود عشق اس اس 1397-06-03 23:21
خسته نباشید به بچه های باغیرت استقلال..بازی خیلی حساسی پیش رو داریم ..بازیکنان السد با ترس و وحشت زیادی به آزادی میان و اگر بازیکنان استقلال به لحاظ روحی روانی آماده و سرحال باشن و با جو ورزشگاه سریعا کنار بیان میشه تو همون دقایق اول بازی کار یکسره کرد..هرچند که بازی جلوی السد عادی نیست و تلاش و جدیت و انرژی دوبرابری لازم داره..
بچه ها نباید به هیچ وجه کم بذارن و با تمام وجودشون پا به میدون بگذارند..در این مرحله سوتی دادن و اشتباهات فردی واقعا مرگباره و هر تیمی کمتر اشتباه کند و بهتر و حرفه ای تر از فرصتهاش استفاده کند 100% برنده بازیست..بازی تک ضرب و دوضرب واقعا واجبه و تکروی بیجا و نمایش دادن مساویست با خودکشی..ضمنا نباید خودخواهی و خود دوستی داشت و فقط باید بفکر و ذکر پیروزی برای استقلال و صعود به مرحله بعد باشیم..
مدافعان استقلال باید حسابی مواظب بغداد بونجاح بلند قامت باشند و اجازه نفس کشیدن و تکون خوردن بهش ندهند..هافبکهای دفاعی هم باید ژاوی و گابی رو از کار بیندازن و مرتب بفکر ضدحملات سریع و حملات حساب شده و کوبنده باشیم..مهاجمان و حمله وران استقلال نباید فرصتهای عالی جلوی دروازه رو خراب کنند و با قدرت و حرفه ای گری توپ بزنند تو گل..
انشالله که با یه بازی حماسی و هجومی بتونیم سد السد رو بشکنیم و هواداران میلیونی آبی دل همگی خوشحال شوند..بازیکنان باید از جون و دل مایه بذارن و مطمین باشند ما هواداران شب بازی سنگ تموم میذاریم و جوری ورزشگاه رو پر میکنیم که خاورمیانه به لرزه در بیاد..به امید موفقیت استقلال بزرگ و قهرمان..یا علی مدد
نقل قول کردن
نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار