باشگاه استقلال

با اعلام باشگاه استقلال مشکلاتی که در مسیر اخذ مجوز حرفه ای گری این باشگاه برای لیگ قهرمانان فصل آینده قرار داشت، حل و فصل گردید.

 

به گزارش استقلال نیوز، با اعلام باشگاه استقلال دیگری خطری این تیم را برای حضور در لیگ قهرمانان آسیا فصل آینده تهدید نخواهد کرد. سایت رسمی باشگاه استقلال امروز از برطرف شدن مشکلات این باشگاه با طلبکاران و همچنین مشخص شدن وضعیت مبلغ رضایتنامه انتقال مامه تیام به باشگاه عجمان خبر داد که در ادامه می خوانید:

* پرونده طلبکاران استقلال و تهدید AFC 

با پیگیری‌های انجام شده توسط مدیران باشگاه استقلال و برگزاری جلسات متعدد و فشرده، پرونده بازیکنان پیشین و پیشکسوتان این باشگاه در کنفدراسیون فوتبال آسیا بسته شد.

با توجه به استعلامات اخذ شده از کنفدراسیون فوتبال آسیا و با مساعدت فدراسیون فوتبال و تمامی بازیکنان پیشین و پیشکسوتان محترم باشگاه استقلال که به نحوی در لیست کنفدراسیون فوتبال آسیا قرار داشتند، پرونده هایی که در مسیر اخذ مجوز حرفه ای گری باشگاه استقلال برای لیگ قهرمانان فصل آینده قرار داشت، حل و فصل گردید تا این باشگاه مشکلی برای حضور مقتدرانه در لیگ قهرمانان فصل آینده نداشته باشد. باشگاه استقلال مراتب تقدیر و تشکر خود را از کلیه عزیزانی که جهت حل این مسئله باشگاه را یاری کردند، اعلام می‌نماید.

* انتقال مامه تیام به عجمان امارات

سرپرست باشگاه استقلال برای پیگیری امضای قرارداد نهایی انتقال مامه تیام به باشگاه عجمان و نیز مقدمات پرداخت مبلغ ترانسفر این بازیکن به باشگاه استقلال امروز(جمعه) راهی امارات شد.

امیر حسین فتحی در این سفر با مدیر عامل باشگاه عجمان دیدار و گفت و گو می‌کند.

اخبار رسمی باشگاه استقلال

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار