تیم فوتبال استقلال

در حالیکه خانواده پادوانی مدافع برزیلی از امکاناتی که باشگاه برای این بازیکن فراهم کرده بود ناراضی بودند، مدیران استقلال خانه ی جدیدی برای این بازیکن اجاره کردند.

 

به گزارش استقلال نیوز، امیرحسین فتحی سرپرست باشگاه استقلال از زمانی که این پست را در اختیار گرفته است با چالش ها و مشکلات زیادی رو به رو شده است. از مشکلات نقل و انتقالات تا سوپر جام و پیشکسوتان و پادوانی که مدیران سابق بر خلاف قول هایی که داده بودند کاری انجام ندادند. فتحی با حضور در منزل مرحوم حجازی و پورحیدری و جویا شدن حال خانواده آنها نشان داد بیش از مدیران سابق به فکر پیشکسوتان و آرامش تیم و باشگاه است.

زمان سفر تیم استقلال به قطر برای دیدار با السد تغییر کرده و کاروان آبی پوشان در دو روز به قطر خواهند رفت. تیم فوتبال السد با آمادگی کامل و با حضور همه بازیکنانش به مصاف استقلال خواهد رفت.

* دیدار با حانواده مظلومی

 با توجه به اینکه مدیران باشگاه استقلال طى روزهاى گذشته برای بررسى مطالبات مرحوم منصور پورحیدرى و ناصر حجازى با خانواده هاى آن‌ها جلسه اى را برگزار کردند، قرار است امیرحسین فتحى به همراه برخى مدیران دیگر استقلال امروز به منزل مرحوم مظلومى بروند. مسئولان باشگاه استقلال درصدد هستند تا مطالبات مرحوم غلامحسین مظلومى را پرداخت کنند.

* پادوانی خانه دار شد!

پس از درخواست صاحبخانه لئاندرو پادوانی، مدافع برزیلی فصل گذشته استقلال منبی بر تخلیه منزلش، مسئولان استقلال برای این بازیکن منزل جدیدی اجاره کردند.

این منزل، همان واحد آپارتمانی است که سرور جپاروف هافبک ازبکستانی در آن سکونت داشت. این آپارتمان لوکس دارای سونا و استخر است و خانواده پادوانی هم از آن استقبال کرده‌اند. همچنین باشگاه استقلال مبلغی را هم به پادوانی پرداخت کرد تا بخشی از مشکلات مدافع برزیلی آبی‌پوشان برطرف شود.

* تغییر در زمان سفر به قطر

در شرایطی که قرار بود کاروان استقلال روز جمعه راهی کشور قطر و شهر دوحه شود اما با تلاش های مدیران این باشگاه برنامه آبی پوشان تغییر کرد و استقلالی ها روز پنجشنبه راهی دوحه می شوند.
کاروان اصلی استقلالی ها شامل بازیکنان و کادرفنی روز پنجشنبه به کشور قطر سفر می کنند و دیگر همراهان استقلال‌ قرار است روز جمعه راهی این کشور شوند.

البته مدیران استقلال‌ در تلاش هستند تا تمامی کاروان استقلا‌ل در کنار یکدیگر و روز پنجشنبه به قطر سفر کنند اما در صورتیکه موفق به خرید بلیط نشوند، این تیم در دو گروه به قطر سفر می کند.

* السد با تمام قوا مقابل استقلال

تیم قطری با تمام قوا در دیدار برگشت برابر استقلال به میدان خواهد رفت. این تیم همه بازیکنان خود را در اختیار دارد. به نقل از الرای، السد قطر خود را آماده دیدار برگشت برابر تیم فوتبال استقلال در  مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا می‌کند. فریرا، سرمربی پرتغالی السد امروز چهارشنبه به تیمش استراحت می‌دهد و فردا با بازگشت بازیکنان ملی پوش برای دیدار برابر تیم فوتبال استقلال استارت خواهد زد. السد در این دیدار همه بازیکنان خود را در اختیار دارد و با تمام قوا برای نماینده ایران به میدان می‌رود.

اخبار استقلال

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار