کامران منزوی

قائم مقام اسبق باشگاه استقلال گفت: آقای توفیقی اگر این فوتبال ارزشی ندارد چرا آنقدر به این در و آن در زدی در این پست بمانی؟!

 

به گزارش استقلال نیوز،  قائم مقام سابق باشگاه استقلال در خصوص صحبت های پندار توفیقی و بازی برگشت استقلال مقابل السد صحبت های انجام داده که در ادامه می خوانید:

* واکنش به صحبت های توفیقی

کسانی که ایشان را در باشگاه استقلال گذاشتند، باید جواب دهند. ما مجمعی داریم که صورت‌های مالی را تأیید می‌کند. ایشان (توفیقی) گناهی ندارد و تلاش کرده با روش‌های مختلف از جمله دیدن نماینده مجلس، وزارت ورزش و ... در این کار بماند.

* واکنش به انتصاب اعضای هیات مدیره استقلال

جناب توفیقی اگر فوتبالی‌ها ارزش جواب دادن ندارند، پس چرا آنقدر به این در و آن در زدی تا در این پست بمانی؟ شما که هیئت مدیره، دبیر هیئت مدیره و معاون ورزشی باشگاه استقلال شدی، آیا معنایش نیست که می‌خواستی بمانی؟ اینها جای سؤال ندارد؟ باز هم می‌گویم او(توفیقی) نباید جواب بدهد، کسی که او را گذاشته، باید جواب دهد. متأسفانه هیچ کسی پاسخگوی عملکردش نیست. کمیته حقیقت یابی هم نداریم تا وارد این مقوله شود.

* وزیر ورزش و انتخاب های اشتباهش

دلم برای هوادار استقلال می‌سوزد، هواداری که روز و شب خودش را برای استقلال گذاشته و عاشقانه تیمش را دوست دارد. متأسفانه مسعود سلطانی‌فر وزیر ورزش و جوانان تاوان رفتار این چنینی را می‌دهد. هوادار اشتباهی روی وزیر ورزش زوم کرد. از این چهر‌ها زیاد به فوتبال آمده‌اند و رفته‌اند، او (توفیقی) هم فراموش می‌شود.

* بازی برگشت استقلال مقابل السد

فوتبال است و هر اتفاقی ممکن است، بیفتد. آیا کسی فکر می‌کرد استقلال سه بر یک در تهران شکست بخورد؟ در قطر، جنگ روانی مطرح است و هر تیمی روحی و روانی آماده باشد، برنده می‌شود. با توجه به بضاعت استقلال و حریف، فقط باید دعا کنیم و چیزی نمی‌توانیم بگوییم. امیدوارم از شگفتی‌های فوتبال برای ما رقم بخورد. دعای خیر پادوانی هم همراه تیم باشد تا نتیجه دلخواه کسب شود.

اخبار باشگاه استقلال

 

 

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار