بویان نایدونف

هافبک مقدونیه‌ای پیشین استقلال در مورد دلایل جدایی خودش گفت: بسیار متاسفم که نتوانستم در تیم فوق العاده استقلال حضور داشته باشم و این جدایی به خاطر رفتارهای پندار توفیقی بود!

 

به گزارش استقلال نیوز، بویان نایدونف در گفتگو با تسنیم در مورد دلایل جدایی از استقلال، عدم موفقیت در استقلال و.. صحبت هایی کرد که در ادامه می خوانید:

* دلایل جدایی از استقلال

این سؤال را باید از مدیران باشگاه بپرسید. پندار توفیقی (معاون ورزشی پیشین باشگاه استقلال) جواب این سؤال را می‌داند.

* عدم پرداخت مطالبات 

او (اشاره به توفیقی) حقوق من را پرداخت نکرد. پس از اینکه به کشورم برگشتم، کسی از باشگاه تماسی با من نداشت و حتی صحبتی هم نکردند. من یک سال دیگر با استقلال قرارداد داشتم و کسی از مسئولان باشگاه به من چیزی نگفت. فصل آماده‌سازی هم شروع شد و نیاز داشتم به تهران برگردم یا در تمرینات شرکت کنم، اما هیچ چیزی به من نگفتند.

* صحبت با شفر برای جدایی

من با وینفرد شفر صحبتی نکردم.

* عدم بازی در ترکیب اصلی 

در ابتدای تمرینات، آسیب دیدم و مچ پایم پیچید. فکر می‌کردم خیلی جدی نیست، با این حال، با درد تمرین می‌کردم. پس از دو سه روز، درد من بیشتر شد. پس از مشورت با دکتر امین نوروزی، تصمیم گرفتم تمرینات را متوقف کنم و به درمان بپردازم. این مصدومیت باعث شد تا سه ماه از تمرینات دور بمانم. باید تشکری هم از دکتر نوروزی داشته باشم که با حرف‌هایش به من امید می‌داد. نه تنها از نوروزی، باید از همه اعضای کادر پزشکی تشکر کنم.

* رفتار هواداران استقلال 

طرفداران استقلال را خیلی دوست دارم. آنها واقعاً شگفت‌انگیز هستند. من هرگز هوادارانی را ندیده بودم که حاضر باشند برای تیم‌شان حتی بمیرند. به همین خاطر خیلی ناراحتم که نتوانستم بهترین بازی‌هایم را برای هواداران استقلال به نمایش بگذارم

* آیا رفتار مدیران قبلی باشگاه استقلال

در مورد رفتار مدیران قبلی استقلال صحبتی نکنم بهتر است یا بهتر است در مورد رفتارشان بگویم شما چه فکر می‌کنید؟

* ناراحتی بابت عدم همکاری با استقلال

ناراحت نیستم، فقط ناامید شده‌ام از اینکه یک نفر تماس بگیرد و صحبتی برای حل مشکلم بکند. آدمی هستم که شرایط را درک می‌کنم. ما خیلی راحت می‌توانستیم توافق کرده و مشکل را حل کنیم، اما متأسفانه یک نفر با من تماس نگرفت.

* واکنش به تماس نگرفتن باشگاه استقلال

تلاش کردم به باشگاه نارضایتی‌ام را اعلام کنم. یکی دو بار هم با معاون ورزشی جدید باشگاه (علی خطیر) صحبت کرده‌ام. تلاش می‌کنم با توافق مشکلات را حل کنم.

* صحبت پایانی

درباره خیلی چیزها می‌خواهم مثبت صحبت کنم. در مورد وینفرد شفر سرمربی تیم باید بگویم، او بزرگ‌ترین و سرشناس‌ترین مربی بود که زیر نظرش کار کردم. شفر بزرگ‌ترین نامی بود که در دوران فوتبالی و زندگی‌ام با او کار کردم. شفر علاوه بر اینکه مربی فوق‌العاده‌ای است، آدم فوق‌العاده‌ای هم به شمار می‌آید. زندگی در ایران هم خوب بود، هر چند که شاهد ترافیک زیادی بودیم. ایران کشور متفاوتی به نسبت کشور خودم است، اما مردمان خوبی دارد. برای من جای تعجب داشت که مردم ایران چقدر خوبند. از تمام کسانی که در ایران می‌شناسم، تشکر می‌کنم. از کادر پزشکی و اعضای باشگاه هم تشکر می‌کنم، چون به من کمک زیادی کردند. عاشق استقلالم و اگر بخواهم در یک جمله حرفی بزنم، باید بگویم خوش‌شانس بودم که فرصت حضور در استقلال را به دست آوردم، هر چند که خوش‌شانس نبودم که دوران مدیران دیگر به استقلال نیامدم و دوران پندار توفیقی آمدم!

اخبار استقلال

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار